niedziela, 13 listopada 2016

Foto City : 12 listopada 2016 (1)

Już niedziela, 12 listopada 2016 -
..można powiedzieć - raniutko: 4:17.
..
Wczoraj byłem na niezwykłej imprezie: Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych - już X w Targach Kielce.
Bywam regularnie już od 2008 - ale tym razem rozmach imprezy
naprawdę imponuje!
Ponad pięć tysięcy psów (podobno przyjechało i przywiozło za sobą co najmniej dwa razy tyle ludzi. Doszli jeszcze widzowie, sędziowie i mnóstwo personelu fachowego.
Co dla mnie istotne: społeczność niezwykła ; demokratyczna i bardzo fotogeniczna.
To jedyne miejsce tutaj, gdzie wszyscy są bardzo zadowoleni i lubią się!
Dla mnie istotne: lubią się fotografować - psy może jeszcze bardziej niż ludzie.
One,, małe, wielkie i ogromne pupile - to prawdziwa arystokracja!
Dokładnie wiedzą o co chodzi.
..
Otwarcie imprezy nastąpiło o ok.10 tej - byłem tam o 13 - tej - za to do samego końca: około 20 wychodziłem.
Widzę znajomych, lecz ciekawe - że ktoś mnie pytał ...(..)
Tak, w zeszłym roku jakoś nie byłem.
..
Spora sesja: łącznie ca 3 tys.ujęć - wynikła, stosowałem nową metodę ujęć wprost i format przekątnej.
..
Nb dwie baterie musiały sprostać; trzecia rozładowała się w wyłączonym aparacie (!).
Natomiast sam aparat już ledwo ciągnie (czuję) i sypie się; klapka odpadła w końcowej fazie {!) Musiałem podtrzymywać, żeby bateria kontaktowała...
Tego jeszcze nie było.
..
Dzisiaj ciąg dalszy imprezy; ale wystawa jakby odrębna: XI...!
Zastanawiam się - do tej pory bywałem w drugim dniu -kiedy był finisz.
Teraz są dwie imprezy; choć część uczestników będzie ta sama.
Pokusa jest spora; ca 2 tys.ujęć.
Zobaczymy.

Brak komentarzy: