niedziela, 25 marca 2018

Proba

Minęło dziesięć lat bardzo trudnych
.
 Powrót do fotografii ale jakiej?

 Miałem i mam dobry plan i metodę.

Co- Partner i obiekt, napęd i czas prawie dużo,
 ale i tak za mało..
..

Z drugiej bardzo dobrze się stało.
..
Mam naprwdę dużo szczęścia, że się zatrzymałem.
..
Ogromna większość zdjęć - nie będzie publikowana -

- prawie pewnie - nigdy.

..
Stanowią moja wyłączna własnośc - i bardzo dobrze, że coś mam.
..
Co dalej?

Właśnie, to jest dobre pytanie.
..
Zatem próba trwała ponad dziesięć lat,
a wnioski pozostaną na papierze.
..
Którego nic nie zastapi, zadne myki elektroniki etc.
która w sumie, stanowiłaby jakąś alternatywę,
gdyby nie bezustanna złośliwość natury ludzkiej,
przewrotność i nieprzewidywalność.

..
Niedziela Palmowa, właśnie dziś
- zabrali godzinę; żart.
Czas ma to w dupie, te figle i to wielkie NIC,
któremu się tylko zdaje..że jest czymś.
..
Kielce, PL - 25 marca 2018; "10:12"

Brak komentarzy: