czwartek, 31 października 2019

Co - Partner

...
..
LEPIEJ JEST DWOM niż jednemu,
mają bowiem dobrą zapłatę za swój
trud:
Bo jeżeli upadną, to jeden drugiego
podniesie .

(Kohelet))
..
(...)
Wracałem z cmentarza rozbity(MPK 108) i  po drodze wstąpiłem do Lidla
przy Krakowskiej . Kupiłem chleb etc. i drugi, taki sam znicz ; szklana kula za 9:99 zł.
(poprosiłem o odrębny paragon za znicz  z przyczyny bardzo prozaicznej; nie byłem
pewien ile mam na koncie - pozostałe zakupy na kwotę 13:86 zł zapłaciłem gotówką)
..
Doświadczenie na Cmentarzu Nowym wczoraj powtórzę - może znowu pojawi się
ognista kula i zniknie pokrywka, zapali się blaszana tabliczka..?
Będę z lepszym aparatem niż wczoraj, ale i tak ujęcia są fantastyczne - to znaczy
istnieją fizycznie i nie dadzą się wytłumaczyć.
..
(....)
..
Tylko spokojnie, tylko spokojnie - kilka zaledwie, ale istnieją naprawdę.


(Kielce, 1 listopada 2019 - 01:13)

Brak komentarzy: