piątek, 28 grudnia 2007

Swieta minely - Boze Narodzenie trwa

Motto : Et quorun pars magna fui ( Vergilius)
( w czym i ja odgrywalem duza role )

Wlasnie o to chodzi Blaise Pascal !
O swietowanie . Spokojnie , uroczyscie , powiedzialbym powoli - ja wciaz swietuje :
nawet poprosilem dzis Pana Listonosza ,zeby pozwolil mi nie odbierac koolejnego pisma z Sadu !
I posluchal . Po co sie spieszyc ? Czemu mialbym sie spieszyc ? Jutro bedezie tydzien jak odebralem tamte dwa z NSA -ale dzis dopiero otwarlem - wiec nie rozpatrzylem .
Jeden dobry - za - drugi przeciw . Nie szkodzi , to nie zakloci moich Swiat !
Swietujemy oto : z kotkiem Szarusiem ,ktory juz mnie chyba toleruje , - bo spi teraz w najlepsze : moj Patron powiedzialbym wrecz Mecenas !
Dzieki temu mam dostep do Sieci .
Co tez plote : dzieki swietowaniu mam to , dzieki nastawieniu , fakt.
-----------------
Teraz zajmijmy sie blogowaniem-jako-takim . Zagadnienie mnie wciagnelo .
Jakby kto czytal moje notatki , to tez by nie rozumial - na jakiej podstawie , pisze - to co pisze ?
Na podstawie doswiadczenia otoz . Nie ma lepszej szkoly - jak samemu blogowac .
Rok temu - dokladnie to postanowilem , ale troche mi zajelo czytanie jak to robia inni - to byl blad !
Nikt sie nie nauczy plywac patrzac na innych !
------------------
Wlasnie miemal kwadrans minal. Musialem uspokoic kotka , ale tez wpuscic pana do odczytu wodomierza . Glupia sprawa ,ale konieczna . Wracamy.
----------------
Ustalilem niezbicie , ze blogowanie rozpoczalem w dniu 27.marca na Onet jako ..Pralnia ( www.pascalalter.blog.onet.pl ) gdzie jasno okreslilem cel dawno przemyslany : autoterapia .Potem dolaczyly sie inne . Podstawowy byl tamten .
Po 9.miesiacach postowania - dopiero niedawno zrozumialem o co chodzi , tak mniej wiecej .
Mozna to okreslic krotko Blaise Pascal : kazdy sobie rzepke skrobie !
I bardzo dobrze - pelna autonomia . Tam wlasnie poczynam sobie smielej z jezykiem , poniewaz - stawiam calkowicie na spontanicznosc . Tutaj od poczatku przyjalem inne zalozenie : musze dokladnie wiedziec co mam postowac !
To takze byl Blad Blaise Pascal !
Otoz blogowanie nie znosi dyscypliny wypowiedzi innej niz przyzwoitosc .
Najtrudniej jest zachowac ten umiar gdy sie dotyka spraw powaznych - poniewaz one wlasnie sa najbardziej kabaretowe - ach ! - cyrkowe !!
----------------
Wracamy do swietowania Blaise Pascal , moze zagramy w szachy w Kurniku ?
----------------
Jaka straszna jednak szkoda , ze nie mogles wygrac lepiej swojego czasu , Blaise Pascal , by

Brak komentarzy: