sobota, 23 października 2010

Janusz Palikot w Kielcach



..(ujęcie z serwisu Radia Kielce)
..
Stało się więc tak, że Pan Janusz Palikot naprawdę przyjechał do Kielc - a ja w tym czasie byłem na Targach Kielce i oglądałem w najlepsze ekspozycje
"Cztery Kąty" - naprawdę świetną (!)
..
Potem jednak, po 17 - tej - byłem w Rzemieślniku i wypytałem - jak również Z który był tam. - "co i jak"..
nawet dzwoniłem do Radia Kielce(!)
..czy nie będzie czegoś więcej?
..z pewnością nagrali wszystko, ale relacji pełnej nie będzie (!)
..tylko kilkusekundowe wyimki..
..wreszcie te ujęcia (wybrałem najlepsze) ; otóż każdego można ująć na wiele sposobów..
..ale po co puszczać ujęcia niekorzystne?
..
To wszystko razem, - zastanawia.
Otóż; sala był pełna ; ponad dwieście osób - wypowiedzi Janusza Palikota faktycznie o partyjniactwie i teatrze .. - ale spraw społecznych - podobno nie poruszał.
..i co dalej ?
..wpisy na listy poparcia; nowa partia in statu nascendi (?)
..to można było zobaczyć ..
- a" Cztery Kąty" na Targach Kielce będą jeszcze jutro - w niedzielę -
..lecz drugiej strony ; jutro też tam się wybieram (!)
..
..
Wielokrotnie byłem w sali Rzemieślnika na różnych spotkaniach; nawet ze St.Tymińskim, czy Januszem Korwinem-Mikke..czy tą sektą ..
..a teraz nie - i już ..
..mógł odpowiedzieć na trzy" Listy Starego Kota "
- albo i nie mógł..?

W tym cały problem; sprawy Dochodu Podstawowego - nie podejmie tutaj nikt;(tak czuję!)
..
.. jakby nie rozumieli, że to sprawa podstawowa; najwążniejsza (!)
.."albo może właśnie dlatego? - medytuję póżno wieczorem ;
"pora, już, pora"
 - fakt - muszę  wędrować
..
http://www.radio.kielce.pl/page,,Janusz-Palikot-goscil-Kielcach,28415124431d8a24269efe17b996051b.html


Brak komentarzy: