wtorek, 19 października 2010

Jessica

Jessica - Crystal Child: "Przed Polską widzę cudowną przyszłość."
..

Frapuje mnie od kilku miesięcy - od kwietnia; dowiedziałem się, że data 4 i 8 i 10 .. kwietnia 2010 etc.
"tak też było"
..spokojnie.
Teraz czytam najbardziej trafną obserwację z Polski - "która dała jej twarz";
Rozmowa odbyła się 18 lipca 2010 - fragment:


Jakie masz refleksje po pobycie w Polsce?
J: Musiałam tu przyjechać, żeby zobaczyć krainę, z której pożyczyłam twarz. Uważam siebie głównie za Polkę. Ludzie, z którymi tu przebywałam są twórczy , ciepli. Dom, w którym mieszkam zbudowany i urządzony został z zadziwiającą dbałością. Tu wszystko tak współgra ze sobą. W ogrodzie czuje się harmonię, ogrom miłości do roślin i drzew.
Gdy jednak wyszłam na miasto, zobaczyłam w większości przygnębionych, zaklętych jakąś ideologią ludzi. Chodzą bez radości, bez świadomości, kim są. A przecież potencjał Polaków jest ogromny. Choć Polska przez tyle wieków była prześladowana, niszczona z zewnątrz i od środka przetrwała i emanuje siłą. Gdyby Polacy tylko zastanowili się dlaczego tak niszczono tę nację? Odpowiedź jest prosta: Polacy noszą w sobie wiedzę, inteligencję, która może być groźna dla starego porządku. Gdyby ci przygnębieni ludzie tylko zechcieli się otworzyć na siebie i uwolnić wewnętrzny potencjał, zaczęli wspólnie tworzyć… Przed Polską widzę cudowną przyszłość.

..
..o ile szereg rewelacji brzmi jak z baśni; w sumie coś w tym jest na pewno; Jessica - Crystal Child & przesłanie ; to jedno..
.".."..
..

http://prawdaxlxpl.wordpress.com/category/jessica-schab/

..
(ujęcie; 1.08.2010 - 20:39::03)

Brak komentarzy: