niedziela, 23 września 2012

Tysiąc LAT (7)


Motto;

“ŻYCIE, GDYBY MIAŁO BYĆ SMUTNE, NIEWARTE BY NAWET BYŁO NAZWY ŻYCIA”
Erazm z Rotterdamu (1469-1536)

..."ani nawet jednego roku, niewarte byłoby życie w takiej udręce i poniżeniu" - jak moje.
Uzupełniam z satysfakcją stwierdzenie Wielkiego Mistrza; online (!)
Lecz to wyjątek.



                                                       18:57                                      4043    
                            ...niesie mnie jednak!
Pięknym korytarzem dawnego
Technikum Goelogicznego
wędruję do holu; a jakby...?
..
Pan Włodzimierz nie kwapi się
z kupnem książki, więc...?
..coś takiego sobie bajdurzyłem w myślach...

Nędza to coś więcej niż MERDE!
Jednak.




                                                       19:00                                    4048
Bardzo fajnie to wygląda,
Zostało kilka książek
Stephena Clarke`a...
jakby dla mnie!
..
Znowu medytuję..!
(znowu online!)                              19:00                                    4049
Real wygrał.
Wracałem bez książki;
niechże choć spojrzę
jeszcze na Autora..
choć tyle!
                                                  ZŁOTA MINUTA



                                               


Trafiłem akurat na 
ZŁOTĄ MINUTĘ
AUTORA..
..ależ się rozpisał ! - patrzę z podziwem..
kiedy Stephen Clarke pisał i pisał
już dłuższą chwilę..!
"Pewnie list"- domyślałem się.
Byłem jednak zadowolony.
Można powiedzieć, że widziałem
PISARZA przy pracy.







                                  19:03/19:04                                         4061       


Pan Dyrektor czyta uważnie,
co dobrze świadczy
przecież...WIDAĆ zadowolony.
..
W tym pisaniu Stephena Clarke`a
była pewna okoliczność, która
mnie od zawsze frapuje;
leworęczność.
"jak sobie radzi?"- miałem spytać,
ale w końcu widziałem, że pisanie
idzie dobrze, a to - najważniejsze..
FAKT




NIHIL OBSTAT

Brak komentarzy: