poniedziałek, 1 października 2012

Tylko dziś; 1 pazdziernika - poniedziałek

Budda; To czym jesteśmy, jest wynikiem tego,
            o czym myśleliśmy wczoraj.

Zacieśniłem się; ledwo mogę się ruszać
w moim bałaganie...stop - dlaczego?
TO MÓJ NOTATNIK PRYWATNY,
jeśli mnie ktoś odwiedza,
to na własne ryzyko.
..
Friedrich Nietzsche:
Tymczasem jest ktoś,
co czas ma jeszcze,
mówię z samym
sobą.
Nikt mi nic nowego
nie opowiada:
opowiem więc siebie
sobie samemu.
(Friedrich Nietzsche; Tako rzecze Zaratustra - O STARYCH I NOWYCH TABLICACH
przekład Wacław Berent Wydawca J.Mortkowicz 1905)
Wróciłem w realu do podstawowej idei sprzed lat, którą cytuję; genialny tekst i takież tłumaczenie.
Tak powinno być częściej - niestety - jest całkiem inaczej otóż. Rozglądam się po tym bałaganie.
Od rana poszukuję starego kalendarza - z 2003 roku - z pomysłami - ideami na każdy dzień.
Co ciekawego 1 pazdziernika? od H.Jacksona Browna Jr. ...czy nie pokręciłem?
Chciałbym wiedzieć. Dzień zapowiadał się trudny.
..                                                          




                                                   ECCE HOMO

Oglądam się jeszcze z niedowierzaniem, i ...z ulgą uciekam.
Pytanie nie daje spokoju; ten sen wiele znaczył.
Nie każdego odwiedza Budda przecież.
..
Gdzie jesteś? Lubię jednak takie coś - szukać, szukać, szperać - znajdzie się coś nie-przypadkiem
jeszcze...?
CIEKAWSZEGO.          

                                                 
Znów łapię oddech i posiłek mały.




      
Czeka mnie wędrówka do Nidy.
To coś niebywałego za każdym
razem!
Ależ wszyscy są bardzo fajni;.!
Tylko sytuacja moja nie jest
wcale fajna; wciąż dla mnie
niezwykła, choć trwa i trwa..
..
Jeszcze raz zaglądam do mojego





bałaganu;ditto!                           Wycofuję się z ulgą, ale też ze zdobyczą; jest!
                                                  Kalendarz niezwykły Poradnik Życia; wtedy
                                                  jestem zachwycony-nagrodzony; rok 2007!
                                                  Jeszcze lepiej, bo dni tygodnia takie same
                                                  jak w 2012...czytam zaraz;
1 pazdziernik;Take action.All your planning and dreaming are useless unless
you do.
Zacznij działać. Bez tego wszystkie twoje plany i marzenia są bezużyteczne.
(H.Jackson Brown Jr.)
..
To by się zgadzało.
Wielkie dzięki!
Lecę

                                               

                                                  NIHIL OBSTAT

Brak komentarzy: