czwartek, 12 września 2013

Foto City: 8 września 2013 - niedziela (5)

.........POST ROBOCZY

IN EXTENSO

"NIE WOLNO TKWIĆ W BŁĘDZIE"

Sokrates    

NA STADIONIE
TRZY MINUTY
                                                 


                                            3207

Minutę stałem zdezorientowany
                           (znowu historia z wielkością czcionki - poza moją kontrolą)
                                   


                                    3209
                                    


                                            3211                     16:01
                                    

                                           3213
Tyle razy tędy wędrowałem - od najwcześniejszych
lat!                                




                                    3217
                                    

                                           3219                       16:02
                                    


                                           3221                      16:03
Stałem tak i domyślałem się: wszystko tu pobudowali
w kilku latach ostatnich: wspomnienie zbrodni uwierało.
FAKT




Copyright © 2013 Pascal Alter Kielce. All rights reserved




                                      

                   



















                     



Copyright © 2013 Pascal Alter Kielce. All rights reserved

Brak komentarzy: