piątek, 13 września 2013

Fwd: [New post] Nie jesteśmy u siebie



---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualna Polonia <comment-reply@wordpress.com>
Date: 2013/9/14
Subject: [New post] Nie jesteśmy u siebie
To: pascal.alter@gmail.com


Włodek Kuliński - Wirtualna Polonia posted: " Prof. Witold Kieżun: "Praktycznie rzecz biorąc nie jesteśmy u siebie, jesteśmy w kieszeni kapitału zagranicznego. Smutno mi, że umieram nie w tej Polsce, o którą walczyłem..." ZOBACZ WIDEO! Smutno mi, że umieram nie w tej Polsce, o którą walczyłem"
Respond to this post by replying above this line

Dodano nowy wpis na Wirtualna Polonia

Nie jesteśmy u siebie

by Włodek Kuliński - Wirtualna Polonia

Prof. Witold Kieżun: "Praktycznie rzecz biorąc nie jesteśmy u siebie, jesteśmy w kieszeni kapitału zagranicznego. Smutno mi, że umieram nie w tej Polsce, o którą walczyłem..." ZOBACZ WIDEO! Smutno mi, że umieram nie w tej Polsce, o którą walczyłem... To jest bardzo bolesne. Wymieramy, straciliśmy markę na świecie, jesteśmy całkowicie uzależnieni... - mówi w rozmowie […]

Read more of this post

komentarz    Zobacz wszystkie komentarze    Lubię


Trouble clicking? Copy and paste this URL into your browser:
http://wirtualnapolonia.com/2013/09/14/nie-jestesmy-u-siebie/

Thanks for flying with WordPress.com


Brak komentarzy: