sobota, 28 kwietnia 2018

Fwd: Tamte blogi


---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>
Data: 29 marca 2018 23:12
Temat: Tamte blogi
Do: Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>, Andrzej Czerwinski


Filip, przechowaj proszę ..

Pozdrawiam, Vatim
29 marca 2018 - 23:12

PRALNIA

Próba zrozumienia sytuacji WYKLUCZENIA społecznego; swobodne relacje w czasie i przestrzeni oparte na faktach obserwowanych i/lub ujętych obrazami. Korelacja z Raportem Pascala - znacznie wyprzedzająca. Relacje osób zainteresowanych; wspomnienia i wyznania. Także zdjęcia jako (moja) akredytacja. Lege artis ; faktyczna i prawna legalność projektu.

niedziela, 12 grudnia 2010


Za-blogować


Martin Walser;
"Nie narzekam na brak pomysłów, ponieważ ciągle mi czegoś brakuje."
..
..nieco trawestując;

..nie narzekam na brak blogów..etc.
..
Prawdę mówiąc nic nowego ; ponad trzy lata temu w marcu 2007 r - w ogóle nie wiedziałem co to blog, bloger, blogowanie ; wtedy Pan Marcin założył w Onet.pl- bloga na moją niedole - czy dolę nazwałem go Pralnia..
Wracam do tamtej idei - jakbym zaczynał teraz .
Sporo doświadczeń .
Konkluzja zasadnicza; blogowanie, to wędrowanie przez siebie.
Wątpię czy ta wędrówka ma konkretny cel zewnętrzny.
Na pewno świata nie zmienię - ale siebie tak..
Gdzieś powiedział Seneka ; jak się nie zna portu,żaden wiatr nie jest dobry (cytat w przybliżeniu).
Można uzupełnić; jak się nie zna statku - trudno żeglować.
Zatem port pojawi się - potem.
Kiedyś.

Moje blogi

Raport Pascala

Moje zdjęcie
Na Bloggerze od listopad 2007
Wyświetlenia profilu - 269

Moje blogi

O mnie

Płeć MALE
Branża Działalność non-profit
Zawód prawnik administracji
Lokalizacja Kielce-Krakow-Warszawa, Afganistan
O mnie Myślaca trzcina - Nie w przestrzeni powinienem szukac mej godnosci, ale w porządku własnej myśli.Nie będę miał więcej posiadając ziemie ; przestrzenią wszechświat ogarnia mnie i pochlania jak punkt : myślą ja go ogarniam. Blaise Pascal
Zainteresowania Wykluczenie społeczne : przyczyny i skutki
Ulubiona muzyka JSB.-WAM.L.v.B.- Schubert, Rachmaninow i inni.
Ulubione książki Pascal, Hesse.Canetti, Friedrich Nietzsche
INNE
.........

O mnie

Płeć MALE
Branża Architektura
Lokalizacja Kielce-Krakow, Polska
O mnie Ludzie niemile widziani, widza lepiej:) Elias Canetti(wolny przeklad)
Zainteresowania

Ludzie odrzuceni i odrzucani




https://www.blogger.com/profile/09176377567975863180

https://www.blogger.com/profile/16956663519954698931



https://pralniapascala.blogspot.com/2010/12/za-blogowac.html?spref=fb


Brak komentarzy: