wtorek, 5 marca 2019

Fwd: Quo vadis Facebook



---------- Forwarded message ---------
From: Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>
Date: Mon, Jun 9, 2014 at 10:40 PM
Subject: Quo vadis Facebook
To: Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>...
Fajnie, że uniknę jakichś kreacji:
 liczyłem jednak na jakiś kontakt foto-reality...nic z tego
.To co mi rzucają do lektur("podsypka
" w 99% nie interesuje mnie wcale.
Linkowałem jednak dla eksperymentu -
co z tego wyniknie?
Otóż nie można bezkarnie klikać "lików" (....)
miałem wykłady specjalisty. Budowa "społeczności "
 wokół SG - gdzie każdy by miał się uważać za "lidera" wręcz "guru" -
właśnie z nadzieją, że "wykreuje siebie" jest naiwną zabawą Dużych Dzieci
  na plaży...; przyjdzie fala i zmyje wszystko.
 Zatem SG: ignoruję do imentu: odwiedzam "moje" akwarium"
póki jest i czasem składam rewizytę.
 Żadnego nowego kontaktu nie potwierdzam,
nie zamieszczę pod żadnym pretekstem  "zdjęcia profilowego",
 żadnych info konkretnych etc..
Uważam, że jest tutaj powszechnie naruszana podmiotowość & prywatność ludzi naiwnych  spragnionych zaistnienia: jak mawiał Witold Gombrowicz:"Przedrzeć sie, poprzez Nierzeczywistość - do Rzeczywistości"...- tak, to możliwe, ale trzeba być Gombrowiczem i pisać bajki....- pozdrowienia. Credo..:)

Wtorek, 5 marca 2019
..
Nb jesienią 2015 zamieściłem zdjęcie profilowe ze zdjęciem w tle..
..lecz najistotniejsze nastąpiło 21 stycznia 2019 ;
odrzuciłem "Pascal Alter" - co Ann gorąco naciskała jesienią 2010..
- zatem wróciłem do nazwiska i przypomniałe sobie drugie imię;
jakie mam od początku w każdym dokumencie..

Andrzej Antoni Czerwiński

(21:41)

Brak komentarzy: