czwartek, 10 grudnia 2020

Pro domo sua

Andrzej Antoni Czerwiński
 
"pascal.alter@gmail.com"  TO FIKCJA! DO ADRESU NIE MAM DOSTĘPU POZA TYM.


Przede wszystkim  utworzono tę fikcję żeby mnie zmanipulować i ukraść tożsamość
- krok po kroku od września 2007 r.
Już od stycznia 2018 ujawniłem, że nie jestem memem, ,ze mam nazwisko etc. zatem prawa obywatelskie etc.
 
 

Do powyższego adresu e- maila -  ZNÓW( od 21 października 2020) - nie mam dostępu.
Zostałem zablokowany przez Google pod pretekstem, że nie opłacam przestrzeni dyskowej.
Faktyczną subskrypcję zerwano w styczniu 2019 cpod takim samym pretekstem.
Faktycznie ukarano mnie w ten sposób za odrzucenie ksywy "Pascal Alter" i ujawniłem swoją tożsamość.
Dlaczego tak się ze mną postępuje?
Odcięto mnie cynicznie od wszelkich kontaktów z realnymi ludźmi ; tak zwane komentarze  - to fikcyjne ustawienia programów - naprawdę nie rozumiem o co w tym wszystkim chodzi.
Mój pierwotny adres e-maila  od wiosny 2007 to
 
 andrzej.czerwinski22@gmail.com
 
 

Andrzej Antoni Czerwiński

Kielce, 11 grudnia 2020 - 09:12
Box 332

25-001 Kielce
Plac Niepodległości 2
Polska

Brak komentarzy: