piątek, 11 grudnia 2020

Zmiana nazwy

Dlaczego wmawia się, że; nie mogę zmienić adresu MOJEGO konta ?

To ja, osoba fizyczna Andrzej Antoni Czerwiński wiosną - latem 2007 założyłem adres Gmail
- powołując się na inny w sieci i w dodatku miałem kogoś wprowadzającego.(!)
Takie były wymogi.


Ten adres -e-mail w Google (pierwszy)
Po kilku miesiącach utworzono mi pod jakimś pretekstem "subkonto"
Następnie widząc, że mogę założyć bloga - zaproponowano w początku września 2007 pseudonim "Pascal Alter" i adres : "pascal.alter@gmail.com
 
 
 

Adres e‑mail konta Google

Adres, na podstawie którego Ty i inni użytkownicy możecie zidentyfikować Twoje konto Google. Tego adresu nie można zmienić.
 
W ten sposób złapano mnie w pułapkę: postanowiono odebrać mi tożsamość w sposób perfidny
odcięto od wszelkich kontaktów oraz od moich zbiorów zdjęć, których opublikowałem na blogach ponad 230 tys (!)
Najlepsze zamieszczałem na blogu Forum Pascala PRALNIA - do którego prowadzenia wciągnięto mnie podstępnie.
21 lipca 2017 usunięto ten blog bez żadnego powodu: straciłem kontakt z kilkunastu tysiącaami postów oraz ogromną liczbą unikalnych zdjęć.
Pomimo, że ten właśnie blog jest zarejestrowany w Sądzie Okręgowym w Kielcach jako wydawnictwo prasowe, którego likwidację przeprowadzono bezprawnie.
Jest to odrębna sprawa
..
W styczniu 2019 ujawniłem swoją tożsamość i odrzuciłem ksywę "Pascal Alter"
W odpowiedzi Google zerwało subskrypcję i przestawiło mnie do "Google One"
- bez mojej zgody.
Wcześnie próbowano mnie wmanewrować do "Google +" - bezskutecznie.
W czerwcu 2019 zablokowano moje konto "pascal.alter@gmail.com" gdzie podłączono moje blogi - pod pretekstem, że nie opłacam przestrzeni dyskowej.
Konsekwentnie odrzucano wszelkie próby zapłaty należności- ok.9 zł - .
Wiosną 2020 adres odblokowano - wciąż nie przejmując opłat.
Dnia 21 października 2020 - ponownie zablokowano adres - podając wszędzie jako adres kontaktowy.
Cóż mogę sądzić o tym wszystkim - przedstawię nie tutaj. Teraz tylko nadmienię, że zawłaszczonno moja ogromną pracę za friko: zawłaszczono przede wszystkim zdjęcia, negowano moje prawa autorskie - ponieważ ponad dwieście albumów w końcu ukryto przede mną (!)
Teraz muszę zmienić nazwę konta "pascal.alter@gmail.com"  i uniemożliwia się to
wykorzystując oczywistą przewagę!

(....)
Potworne manipulacje - mówiąc najdelikatniej - FIRMA światowej marki Google -( podobno kiedyś najlepszy pracodawca) poprzez TAKIE DZIAŁANIA WOBEC MNIE - stosuje.
 
JAK to nazwać?
 
cytuję:
 
 

Zmienianie danych osobowych

Możesz zmienić niektóre dane osobowe na koncie, na przykład datę urodzin, płeć, adresy e-mail czy numery telefonów.
  1. Zaloguj się na swoje konto Google.
  2. W sekcji „Dane osobowe” wybierz informacje, które chcesz zmienić.
  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Więcej informacji

Możesz zmieniać nazwę tyle razy, ile chcesz, ale nie częściej niż trzy razy w ciągu minuty. To ograniczenie nie dotyczy kont utworzonych mniej niż dwa tygodnie temu.

..

Dwie godziny potem zmieniono tę instrukcję. Czyli mój zasadniczy błąd

na tym właśnie polegał.

..

Poproszono opinii - więc napisałem;

 

 Zmieniono opcje instrukcji ; śmieszne!

 Dwie godziny temu pisało trzy zmiany na minutę. 

Wydaje się, że rozumiem jak bardzo dałem się oszukać.

Przez trzynaście lat! 

Andrzej A.Czerwiński (11 grudnia 2020  - 17:43)

 

 
 
 
 Andrzej Antoni Czerwiński
11 grudnia 2020 - 13:31

25-001 Kielce 1

Plac Niepodległości 2

Box 332

POLSKA

https://support.google.com/accounts/answer/27442?authuser=1








Brak komentarzy: