czwartek, 11 października 2007

Podwodna lodz zaglowa (1)

Motto :Veni Sancte Spiritus
Nokia Notiz :Kazdego dnia na nowo , zaczynam moje zycie wewnetrzne.(tak Swieta Moja - ale cytat niedokladny ,wiec nie wymieniam) Kazdego dnia na nowo zaczynam moje zycie wirtualne .Tak ja.Czy jest wielka roznica ?
( ...)
Bo coz mi pozostalo ? Staremu i steranemu - tylko modlitwa . Jednak z trudem dzis wyruszylem .Dzieki Panu G. z elektrowni - stukal tak energicznie ,ze juz myslalem czy nie jaki PT Komornik ?
Nie moglem nie otworzyc osobie tak urzedowej - ale to byl Pan G.bardzo mily - choc z elektrowni - tylko do odczytu . Wystawil i zostawil dwa rachunki na dosc mala kwote -ale , ale - "co my tu mamy ?" -mowi :zaleglosc jeszcze z czerwca - 1 rachunek - z sierpnia 2 . rachunek ! W sumie kwota horrendalna - choc jak sie wszyscy zloza ..to mmoze ? Prosze wiec ,zeby jeszcze nie odlaczal - bo swiatlo tu jest jednak najwazniejsze - przy nim wszystko jest luksusem . Pan G.pociesza mnie , ze on jeszcze nie w tej sprawie -nabieram smialosci i nagle prosze ,zeby sie za nami wstawil - to ja za to bede sie za Niego modlil : akurat czytalem Pismo Swiete wiec bylem w tyum nastroju .
Zawarlismy wiec soisty uklad - obiecal ,ze sie Tam wstawi ,zeby jeszcze dwa dni - a potenm , potem - jakos to bedzie - .Pan G. zyczyl mi jeszcze zdrowia - bo bylem w szlafroku - wiec tlumaczylem sie choroba jakas niezarazliwa .
Rozstalismy sie w wielkiej zgodzie .Odrobina dobrej woli i zyczliwosci mnie uruchomila dzis .Bo musialem spelnic moja strone ukladu - co moglem uczynic najlepiej tylko w Kaplicy Sw.Barbary ! Wiaze sie to z wedrowka na szczyt tej Karczowki - niezle cwiczenie jak dla mnie .Bylem tam godzine .Gdy tu przywedrowalem
na Warsztaty - Kadra wlasnie odjezdzala pieknym autokarem (volvo)na szkolenie na trzy dni - do Karpacza .
Stoje tam , juz zalamany - bo myslalem ze Warsztaty nie beda czynne - ale Ktoras Pani mnie pociesza ,ze jednak sa otwarte !Moj Wielki Patron Czuwa - Panu niech beda dzieki !.
Dzis , dnia 11.pazdziernika jest Swieto Macierzynstwa N.M.P.
"Na Soborze w Efezie w 431 r.ogloszono jako prawde wiary ,ze Maryja jest prawdziwie Matka Boza .W roku zas Jubileuszowym 1931 Pius XI ustanowil dla calego Kosciola swieto Macierzynstwa N.M.P."(Quelle :Ks.Piotr Turbak TJ : Pojdz za mna Modlitewnik Zakonny Wydawnictwo Apostolstwa Modlitwy -Krakow Kopernika 26 -1957 -str.539).
Tego wlasnie dotyczyly moje modlitwy w Kaplicy Sw.Barbary - ale o Panu G.tez pamietalem - i modlilem sie i za niego z kwadrans .Nastepnie modlilem sie o dary Ducha Swietego - ale juz dla mnie - czlowieka starego i steranego , coraz bardziej !
Po prostu uwazam ,ze Duch Swiety wszystko moze : wszystko !Modle sie tymi jedenastoma ujetym w powolanym dziele modlitwami -ale najbardziej to 7 . 8 i 9 - bo tych lask mi teraz najbardziej trzeba .Fakt jest oczywisty ,ze czlowiekowi najbardziej pomaga to ,w co wierzy .Jestem gleboko przekonany ,ze wtedy wszystko jest mozliwe - bo przeciez nie prosze o cos nieprawdopodobnego jak "pdwodna lodz zaglowa" - choc i to jest niewykluczone ,ze mozliwe - ale mnie po prostu niepotrzebne .
7.Przyjdz Duchu Swiety ,wszechmocny Ozywicielu ,Boze milosci .O Duchu Swiety ,ktorys napelnil laska Dziewice Maryje, ktorys cudownie przemienil serce Apostolow , ktorys
obdarzyl Mecennikow przedziwnym heroizmem , przyjdz , aby nas uswiecic .
Oswiec nasz umysl ,umocnij nasza wole , oczysc nasze sumienie,i nie dozwol , bysmy sie kiedy sprzeciwili Twoim natchnieniom.Amen.( 500 dni odp. Ench 290)(op.ibidem)
Tymczasem zycie tu na dole toczy sie juz lepiej (dla mnie).Oto odebralem wczoraj kompa - choc bez systemu i z perypetiami ,ale jednak .Teraz Pan M.sciaga mi darmowy program Office do pisania.Mam wiadomosc ,ze M.przynieie na plycie Win 98 z kodami - czyli legalny .Po kolei nakarmimy kompa tym wszystkim - i moja transformacja - posunie sie znacznie ! Dlatego prad tam jest wazny ,ale Laska Ducha Swietego ! Nie ma takiej liczby , jak bardziej . Czy jednak , ktos moglby watpic ,ze TO naprawde
dziala ?

TO przeciez dziala, choc wielu wydaje sie nieporawdopodobne .

Brak komentarzy: