środa, 8 lutego 2012

ACTA ad acta

Mówmy zwięzle,
by zdanie skończyć
w tej samej epoce.
..
Stanisław Jerzy Lec
(ibidem,str.64)
..
Podobno trwało spotkanie
w Kancelarii Premiera
osiem godzin!
..
Wprost nie chce się wierzyć.
Prawdziwy spektakl - turniej.
O co może w tym wszystkim chodzi?
Najlepiej to zobaczyć; video -
cała seria na YouTube..
Oto potęga Sieci; widzisz..?
Jakbym tam był..
..
Dopisuję już 10 lutego - o godz.2 nad ranem.
Tutaj wpadłem.
Oglądałem tę debatę dwa razy (!)
Za drugim razem dojechałem do godziny 6:02
(czyli tam było po 20 tej)
Bardzo ciekawe wystąpienie Macieja Hołdysa
i riposta Pani Magdy ..potem Maciej Ociepka;
"nie chodzi o narzędzia, tylko o ludzi, którzy
dostaną możliwość aby nas inwigilować - gnębić etc.
Tutaj musiałem przerwać Alarm systemu - wyczerpało się miejsce
na C - laptopa nie wyłączałem - był na czuwaniu
kilka dni.(wolne 17 MB - stąd alarm)
..
Pro domo sua
Mogłem Komuś zniszczyć legalny system na C (!)
Po zamknięciu tej debaty C odzyskał 1 GB.
Nauczka.
..
Lecz sporo zrozumiałem - o co chodzi w tym maratonie
i dlaczego tak bardzo mnie to zainteresowało.
..
Pan Premier chciał się dowiedzieć
"o co chodzi z tym ACTA"
..a przy okazji ja także skorzystałem.
Fakt.

Brak komentarzy: