czwartek, 26 kwietnia 2012

Protest przed Sejmem; Tour(12)-Greetings from Poland

Wracałem do zgromadzenia przed Sejmem z oporami. "Co ja tutaj robię?"- to pytanie wraca od lat. Teraz drwiąco - tylko drażni. Jak powiadają; za pózno po śmierci wędrować!
13:47-13:48 Wracaj ! - czułem fizycznie nakaz Co-Partnera - "zobacz jeszcze Tamtego-ja" w kolejce przed Ambasadą Kanady.
W tył zwrot! Dwa kroki - już jestem na Pięknej.
"Tutaj, albo tam?" - dołącz - teraz - do kolejki! Do Kanady!!
Sympatyczny piesek zachęcał do podpisów za tv Trwam, Delegaci wędrowali..- co zrobić? Wahałem się. Można wstąpić informacyjnie. Miałem paszport przy sobie, jak zawsze, kiedy wyjeżdżam z Kielc. Co zrobić? Jakby tak spróbować? Podobno młodym i starym wydają wizy bez wahania..! (gorzej mają ci pośrodku)
"Uspokój się, nie szalej!" - perswadował Co-Partner - czy nie wystarczy, że pojedzie Tamten-ja? Faktycznie, niech jedzie! "Jakby za mnie" - pocieszałem się.
Powodzenia, powodzenia..- powtarzałem cicho (znowu) "Ja tu zostaję na razie.." Fakt
Greetings from Poland !! (wzruszyłem się trochę)
13:48-13:53

Brak komentarzy: