poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Protest przed Sejmem; Tour(14)

Bardzo frapujące spotkanie. Byłem naprawdę w rozterce. Tutaj każda rozmowa (werbalna) była wyzwaniem dla Co-Partnera. .. Natomiast wzrokowo - jak najbardziej! (6990) .. Kilka ujęć powtarzam z uwagi na ciągłość sekwencji.
14:33 Jeszcze się oglądam na plac przed Sejmem. Teraz wędruję troszkę dalej. Rozglądam się; znów miłe spotkania. .. Pro domo sua; układ chronologiczny sekwencji in extenso.
14:34 Pomnik Polski Walczącej zachwycił! Co-Partner ustala punkty ujęć. .. Kiedy się ta walka skończy? Otóż nigdy! Fakt
14:35
14:36
Tutaj trochę manifestacji, trochę zwiedzania - także aprowizacja. Nagle poczułem, że właściwie nic jeszcze nie jadłem!
14:37
Wędrowałem quasi legalnie środkiem tej pięknej ulicy. Byłem zachwycony! Co-Partner ujmował spokojnie..jak leci. Fakt
Wtedy pojawił się Ptak.
14:38
Jakby w nagrodę, czekały miłe spotkania. Pozdrowienia!
14:40 Tak, tak - coraz ciekawiej w Stolicy. Fakt

Brak komentarzy: