niedziela, 11 września 2016

Fahrenheit 9.11 (PL)

MOTTO

DE NIHILO NIHIL FIT
..
 Fahrenheit 9.11 (PL) on Vimeo

Premierę " Sobota 10 września o 22.00
11 września: atak na Pentagon" przesunięto na niedzielę 11 września 22:30 - tak po prostu
nie wiadomo dlaczego.
..
Często porównuję - sprawy nieporównywalne.
 Mają problem Ami z 9.11 ZNACZNIE większy
niż Polacy z Katastrofą Smoleńską .
..
Te tragedie nie są możliwe do wyjaśnienia!
 Ponieważ od samego początku
 - (jak widać teraz)
MATACZONO - i to z udziałem "najwyższych czynników" w obu państwach - i w obu z udziałem "państw trzecich"!
..
Trudno w to wszystko uwierzyć po prostu.
( w 9.11 jest poważny wątek chiński!)
..
Obejrzałem po raz n-ty Fahrenheit 9.11 - ARCYDZIEŁO nie tylko dokumentu..!
( - i tak minęła północ.)
..
Zapraszam PT Bywalców Salonu 24 - ta wersja jest z lektorem - póki co dostępna ..
poprzez Facebook  na "mojej stronie".


(sprawdzałem przed chwilą)

https://www.facebook.com/pascal.alter.3

ad vocem

http://pascalalter.salon24.pl/727315,11-wrzesnia-atak-na-pentagon

Brak komentarzy: