czwartek, 22 września 2016

LOGIKA

Możność wypowiedzi jest ograniczona wieloma względami.
Wcale nie na końcu jest własny interes: oczywistość.
Po co?
..
Co do tekstów: zrezygnowałem na samym początku.
..
Co do ujęć - musiałem fragmenty zobaczyć - potem nawet sesje: inaczej nie było można uczyć się.
Lecz już mamy to. (Co-Partner)....
"Jest bowiem cechą człowieka wykształconego - żądać w każdej dziedzinie ścisłości w tej mierze, w jakiej na to pozwala natura przedmiotu." (Arystoteles)
...zatem: tylko spokojnie.

ad vocem


http://pascalalter.salon24.pl/728741,auto-da-f




08:04Kategoria: Społeczeństwo Odsłon: 22 0 Komentuj

Auto-da-fé


PRALNIA PASCALA

Tytuł do zmiany:
PRALNIA PASCALA
Chcę wrócić do samego początku mojej przygody z blogiem.
Właśnie tutaj na Onet.pl – w marcu 2007 – jakby nie potrzeć niebawem dziewięć lat.
Nie daje spokoju ta trasa; choć wiedziałem o co chodzi?
Chciałem założyć – coś w rodzaju największej galerii wpisów ujęciami.
Początkowo Wielka Księga opierała się na notatkach ; szkicach od razu to uchwyciłem.
Nie wolno w Sieci wypowiadać się w pełni.
Wszystko do uzupełnienia.
To żywe i ruchliwe.
Następnie wykonałem znacznie ponad milion zdjęć powiązanych ideą Co-Partner.
Tutaj też konieczne uzupełnienie.
Fabuła nawet.
Powstało portfolio znaczne ;  opublikowałem tu i ówdzie.
Problem narastał z publikacją: powiązanie Prawa prasowego z Prawem autorskim.
Kwestie techniczne dostępności.
KASA.
CEL.
Nowa FOTOGRAFIA.
 http://pascalalter.blog.onet.pl/2016/01/19/pralnia-pascala/comment-page-1/#comment-53

Brak komentarzy: