czwartek, 29 listopada 2018

Tamta sesja (2)



Pro domo sua
21 listopada 2018 14:39
Notabene miałem i wciąż mam doskonały słuch..."rysia" - Pan Tomasz B...jako Przewodniczący RM bywał wraz z Panem Prezydentem 17 października każdego roku na "proteście przeciw nędzy i wykluczeniu" który w K. odbywał się pod egidą ATD IV Świat"..więc w 2011, 2012,2013..i kiedyś powiedział;"weźmy go do siebie, kogoś takiego nie mamy...", co odpowiedział Pan Prezydent już nie usłyszałem; w realu byłem ledwie tolerowany, z ironią..oficjalną; wręcz na "wariackich papierach"..co to było? To była "czarna zmowa" - jak sądzę...czemu tak też się nie dziwię: z Panem Prezydentem i dwoma bliskimi co..miałem procesy sądowe - wówczas pracowali w UW i Kuratorium Oświaty; ja nie pracowałem nigdzie, co byłe właśnie przedmiotem sporu sądowego..który też ignorowali..fakt. (21 listopada 2018 - 23:39)

https://www.facebook.com/pascal.alter.3

Brak komentarzy: