czwartek, 9 lutego 2012

ACTA ad acta

Edukacja.
Wszelka wiedza pochodzi z naszych zmysłów.

Leonardo da Vinci, Kodeks Trivulziów, karta 20v

(Charles Nicholl, Leonardo da Vinci - Lot wyobrazni
Wydawnictwo PWN 2012 - Wielkie Biografie str.75)

Dopisuję już 10 lutego - o godz.2 nad ranem.
Tutaj wpadłem.
Oglądałem tę debatę dwa razy (!)
Za drugim razem dojechałem do godziny 6:02
(czyli tam było po 20 tej)
Bardzo ciekawe wystąpienie Macieja Hołdysa
i riposta Pani Magdy ..potem Maciej Ociepka;
"nie chodzi o narzędzia, tylko o ludzi, którzy
dostaną możliwość aby nas inwigilować - gnębić etc.
Tutaj musiałem przerwać Alarm systemu - wyczerpało się miejsce
na C - laptopa nie wyłączałem - był na czuwaniu
kilka dni.(wolne 17 MB - stąd alarm)
..
Pro domo sua
Mogłem Komuś zniszczyć legalny system na C (!)
Po zamknięciu tej debaty C odzyskał 1 GB.
Nauczka.
..
Lecz sporo zrozumiałem - o co chodzi w tym maratonie
i dlaczego tak bardzo mnie to zainteresowało.
..
Pan Premier chciał się dowiedzieć
"o co chodzi z tym ACTA" zatem zwołał
naradę - w trybie pilnym..
..a przy okazji ja także skorzystałem.
Fakt.

Brak komentarzy: