poniedziałek, 7 września 2015

Fwd: 3,2 mln polskich użytkowników Instagrama / Wprost ze zdjęciem martwego dziecka na okładce

HOT!


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, Sep 7, 2015 at 6:08 AM
Subject: 3,2 mln polskich użytkowników Instagrama / Wprost ze zdjęciem martwego dziecka na okładce
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 7 Września 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Kazimierz Krupa redaktorem naczelnym ,,Managera", wzmocniony dział reklamy

Kazimierz Krupa, były redaktor naczelny polskiej edycji „Forbesa", zaczął kierować redakcją miesięcznika „Manager" (Wydawnictwo Business Magazine Manager). Magazyn od październikowego numeru zyska nową makietę, wzmocniono też jego dział reklamy, którym zaczęła kierować Lidia Garbaczuk. więcej

 
3,2 mln polskich użytkowników Instagrama, przeważają kobiety i nastolatki (TOP50 użytkowników)

W Polsce z Instagrama korzysta ok. 3,2 mln użytkowników, wśród których 59 proc stanowią kobiety, a prawie dwie trzecie to osoby w wieku 13-24 lat. Zdecydowanie najpopularniejszym polskim użytkownikiem jest Robert Lewandowski, mający po pięć-sześć razy więcej obserwujących niż Suchar Codzienny, Joanna Krupa, Anja Rubik, Ewa Chodakowska, Maffashion, Abstrachuje TV i Anna Lewandowska. więcej

 
,,Wprost" ze zdjęciem martwego syryjskiego dziecka na okładce. ,,Symbol kryzysu humanitarnego w Europie"

Redakcja tygodnika „Wprost" (AWR „Wprost") umieściła na okładce zdjęcie ciała trzyletniego Syryjczyka, które w ubiegłym tygodniu Morze Egejskie wyrzuciło na brzeg plaży w tureckim Bodrum. Dziecko utonęło podczas przeprawy do Grecji. - Czasem pokazanie okrutnej prawdy jest nie tyle odwagą, co obowiązkiem redakcji - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny „Wprost". więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
Project Manager / Digital Producer

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Promocji i Wsparcia Sprzedaży

SVG Studio poszukuje osoby na stanowisko
Account Specialist

Starcom Mediavest Group poszukuje osoby na stanowisko
Multiscreen Planner

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Ilustrator / animator

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator kanałów społecznościowych

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Prezenter / Prezenterka serwisu informacyjnego

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Operator Światła

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Asystent Operatora Kamery

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor w Serwisie Wiadomości

Grupa Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz / Reporter

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
   
 
Ceneo.pl dominuje wśród porównywarek cen, mocno w dół Nokaut.pl

Ceneo.pl jest zdecydowanie najpopularniejszą porównywarką cenową, osiągającą wielokrotnie wyższy zasięg i średni czas korzystania przez użytkowników niż konkurencyjne serwisy. Wśród nich wzrost zanotował Skąpiec.pl, a spadek - Okazje.info i Nokaut.pl. więcej

 
TVN kupił 40 proc. udziałów w aplikacji Everytap

Grupa TVN poprzez swój fundusz TVN Ventures zainwestowała w aplikację Everytap. Spółka przejęła 40 proc. udziałów w startupie stworzonym przez trójmiejskich przedsiębiorców - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Większy udział kanałów Telewizji Polskiej i Grupy Polsat, Grupa TVN ze spadkiem

Telewizja Polska w sierpniu 2014 roku zanotowała najwyższy łączny udział swoich kanałów na rynku telewizyjnym. Zaś na czele grupy komercyjnej znalazła się Telewizja Polsat. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Wiadomości" straciły 500 tys. widzów. Stopniała ich przewaga nad ,,Faktami"

„Wiadomości' TVP1, które w sierpniu br. pozbyły się treści tabloidowych, zanotowały największy spadek wśród programów informacyjnych, zdecydowanie zmniejszając przewagę nad „Faktami". Zyskał tylko „Teleexpress". więcej

Dorota Wellman: 300 tys. zł honorarium reklamowego od Lidla na cele charytatywne

Prezenterka TVN Dorota Wellman zapowiedziała, że 300 tys. zł honorarium, które otrzyma za udział w nowej kampanii dyskontów Lidl (będzie w niej występować wspólnie z Karolem Okrasą) przeznaczy na cele charytatywne. więcej

Nowe logo Google, stary font znika po 17 latach (wideo)
Jakub Sobieniowski dostaje pogróżki, sprawa w prokuraturze
 
   
 
 
Telewizja  
 
TVN kupił 40 proc. udziałów w aplikacji Everytap

Grupa TVN poprzez swój fundusz TVN Ventures zainwestowała w aplikację Everytap. Spółka przejęła 40 proc. udziałów w startupie stworzonym przez trójmiejskich przedsiębiorców - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Większy udział kanałów Telewizji Polskiej i Grupy Polsat, Grupa TVN ze spadkiem

Telewizja Polska w sierpniu 2014 roku zanotowała najwyższy łączny udział swoich kanałów na rynku telewizyjnym. Zaś na czele grupy komercyjnej znalazła się Telewizja Polsat. więcej

 
Telewizja Polska chce odblokować 6 mln zł z funduszu socjalnego dla pracowników w trudnej sytuacji

W Telewizji Polskiej powstanie grupa robocza złożona z przedstawicieli pracodawcy i związków zawodowych, która ma umożliwić uruchomienie wypłaty świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Według deklaracji TVP, na jego koncie jest już ponad 6 mln zł. więcej

 
Oglądalność stacji telewizyjnych o poranku: TVN24 na podium, TVP Info przed TVP1 (top 40)

Najchętniej oglądanym kanałem w godzinach porannych jest Polsat, a na podium znajdują się jeszcze TVP2 i TVN24. W pierwszej dwudziestce jest aż pięć stacji dziecięcych. Top 40 stacji w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Osiem premier teatralnych jesienią w TVP1, TVP2 i TVP Kultura

Jesienią TVP1 pokaże w Teatrze Telewizji trzy premiery - „Rybkę canero", „Damy i huzary" oraz „Ich czworo". Premierowe przedstawienia będzie można również zobaczyć w Studiu Teatralnym Dwójki oraz TVP Kultura. więcej

 
PiS usunął ze spotu fragmenty ,,Kropki nad i" z Moniką Olejnik (wideo)

Prawo i Sprawiedliwość opublikowało zmodyfikowaną wersję swojego nowego spotu wyborczego, w której nie znalazły się ujęcia z programu „Kropka nad i" w TVN24 z wypowiedzią Moniki Olejnik, dalej jest natomiast wyrażony tam komentarz Stefana Niesiołowskiego. więcej

 
Power TV HD, Puls 2 HD i Stars.tv HD w ofercie UPC Polska

Sieć kablowa UPC Polska dołączyła do oferty nowy kanał muzyczny Power TV HD. Dodatkowo pojawiły się w niej wersje HD kanałów Puls 2 i Stars.tv, które zastąpiły ich odpowiedniki w jakości SD. więcej

 
Otwarte okno Lifetime w Cyfrowym Polsacie

Od 4 do 28 września 2015 roku abonenci Cyfrowego Polsatu w ramach „otwartego okna" mają promocyjny dostęp do telewizji Lifetime. więcej

 
 
Radio  
 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (dane luty-lipiec 2015)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Akcja ,,Usłysz swojego posła" w Radiu TOK FM

Radio TOK FM w ramach akcji „Usłysz swojego posła" da mieszkańcom 14 miast możliwość przemówienia ze specjalnej sejmowej mównicy. Zorganizuje w nich także debaty z kandydatami na posłów w danym okręgu wyborczym.     więcej

 
Reklama  
 
,,1000 powodów do opowiadania" w kampanii Muzeum Historii Żydów Polskich Polin (wideo)

Wystartowała kampania promująca wystawę stałą Muzeum Historii Żydów Polskich Polin. Akcję, prowadzoną w internecie i na outdoorze, przygotowała agencja McCann Worldgroup. więcej

 
,,Pingwiny z Madagaskaru" z królem Julianem reklamują Formułę Junior Box w Play (wideo)

W nowej kampanii Formuły Junior Box w Play występują bohaterowie filmu i serialu „Pingwiny z Madagaskaru": tytułowe pingwiny i król Julian. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grandes Kochonos, Artegence, Isobar Polska, Plej i MediaCom Warszawa. więcej

 
Kosmita Wargorr szuka dzięcięcej radości w kampanii Wedla (wideo)

Zaczęła się właściwa odsłona kampanii reklamowej czekolad Wedel (produkowanych przez Lotte Wedel), której głównym bohaterem jest smutny kosmita Wargorr szukający radości na Ziemi. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, Cosmo, OMD i 24/7 Communication. więcej

 
,,Weź mnie w obroty" - Carlsberg zachęca do oddawania butelek zwrotnych (wideo)

Carlsberg Polska, producent piwa m.in. Okocim i Carlsberg, stworzył animowany klip edukacyjny w ramach kampanii społecznej „Weź mnie w obroty", aby pokazać konsumentom, że oddawanie butelek zwrotnych to oszczędność surowców, energii i pieniędzy. więcej

 
Żarty, szyderstwa i dobry smak w reklamach: ryzyko, korzyści i wpadki (wideo)

Wyśmiewanie w reklamie to niemal zawsze pomysł ryzykowny, dlatego śmiejmy się z widzem, a nie z widza. O tym, z czego można żartować w reklamie, a co omijać szerokim  łukiem opowiada serwisowi Wirtualnemedia.pl Sergiusz Zembrzuski, managing director w Red8 Digital. więcej

 
Agencja 6S Marketing do Apple: ,,Zmieńcie numer iPhone'a 6S na 7"

Amerykańska agencja reklamowa 6S Marketing wykupiła na Piątej Alei w Nowym Jorku billboard, na którym wzywa koncern Apple do zmiany nazwy iPhone'a 6S na iPhone 7. - Chcemy być trochę przekorni i zwrócić na nas uwagę świata - przyznaje Chris Breikss, szef 6S Marketing. więcej

 
Rafał Nagiecki: z Change na szefa działu design w Saatchi & Saatchi Group Poland

Rafał Nagiecki zaczął pracę jako design department executive director w Saatchi & Saatchi Group Poland (obejmującej agencje marketingowe Saatchi & Saatchi Poland i Interactive Solutions). Poprzednio pracował w Change, a wcześniej m.in. w MRM Worldwide, Leo Burnett i G7. więcej

 
Ilona Wrońska reklamuje serum rewitalizujące Bioliq (wideo)

Kolejną znaną osobą reklamującą kosmetyki Bioliq (produkowane przez Aflofarm Farmacja Polska) jest aktorka Ilona Wrońska, znana m.in. z TVN-owskiego serialu „Na Wspólnej". Akcję reklamową producent przygotował razem z domem mediowym Mindshare Polska. więcej

 
Kioskarz Robert Górski w rozmowie z mamą reklamuje Orange na Kartę (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa taryfy Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Lemon, Platige Image, Lunapark i Initiative Warszawa. więcej

 
Historia wampira promuje ciastka Oreo jako ,,pełne cudów" (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa ciastek Oreo (produkowanych przez Mondelez) pokazująca w bajkowej stylistyce, co może się stać po ich zjedzeniu. Globalnie akcję przygotowała agencja Tag Worldwide, a w Polsce - dom mediowy Carat Polska. więcej

 
Reklama Saas Media sugeruje zachowania ekshibicjonistyczne, ale nie dyskryminuje kobiet

Reklama internetowa drukarni wielkoformatowej Saas Media sugerując zachowania ekshibicjonistyczne, promuje negatywne wzorce nieakceptowane społecznie, ale nie zawiera treści dyskryminujących kobiety - oceniła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Dziecięce zabawy perkusisty i mistrzyni nurkowania reklamują VOX (wideo)

Startuje produktowa odsłona mebli i elementów wyposażenia wnętrz marki VOX. Bohaterami akcji - przygotowanej przez Ars Thanea, Graffiti Films, Lunapark i ZenithOptimedia Group - są dzieci interesujące się grą na perkusji i nurkowaniem. więcej

 
Media Group, Pimedia i Mastermind zajmą się kampaniami Warszawy

Agencje Media Group, Pimedia Przemysław Kozok oraz konsorcjum Mastermind Media z Mastermind zajmą się realizacją kampanii promocyjnych na zlecenie władz Warszawy. Realizacja zlecenia potrwa do końca listopada 2016 roku. więcej

 
Przyprawy Appetita zamiast Kamis promowane w ,,MasterChefie"

Marka przypraw Appetita (należy do Grupy Colian) będzie promowana jako sponsor i poprzez lokowanie produktu w kulinarnym talent show „Masterchef" w TVN. Działania te realizuje Mediabrands Studio, komórka branded content działająca w Universal McCann. więcej

 
Provident promuje się jako atrakcyjny pracodawca i szuka doradców klienta

Firma pożyczkowa Provident Polska zaczęła kampanię reklamową, w której promuje się jako atrakcyjny pracodawca oraz szuka doradców klienta do współpracy. Akcję przygotowały firmy marketingowe AdHeads i OMD. więcej

 
Reklamy tygodnia: IKEA, Lidl, Plus, Truimph (wideo)

W tym tygodniu wśród najciekawszych reklam prezentujemy cztery polskie produkcje i jedną zagraniczną. Są to rodzime spoty Lidla, Plusa i Triumph oraz zagraniczny klip promujący IKEA. więcej

 
Dorota Wellman kucharką, a Karol Okrasa dziennikarzem w reklamach Lidla (wideo making of)

W teaserowej odsłonie nowej kampanii reklamowej dyskontów Lidl Dorota Wellman z marnymi efektami próbowała być kucharką, a Karolowi Okrasie równie słabo szło w roli dziennikarza. Właściwy etap kampanii - przygotowanej i realizowanej przez firmę wspólnie z GPD Agency, MediaCom Warszawa i 24/7 Communication - ma formę mini talk show „Dorota, Karol i Goście". więcej

 
PO i PiS kłócą się o spot z ,,głodnymi dziećmi". ,,Przekaz podprogowy, kupione zdjęcia" (wideo)

Sztab Platformy Obywatelskiej zarzucił Prawu i Sprawiedliwości wykorzystanie w najnowszym spocie zdjęć niedożywionych dzieci, które kupiono w zagranicznych katalogach. Ponadto sposób wyświetlania fotografii w materiale ma wskazywać na zabroniony przekaz podprogowy. - To wywołuje lęk i nerwicę - twierdzi PO. - Przypomnijmy wasze spoty z poprzednich kampanii - odpowiada PiS. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
BMW: Love Levi's: Top of... Havaianas: Flat El Escolar: Preparing our kids for the future since 1955. Weltenburger Kloster Beer: Making life easyer since 1050.
 
Prasa  
 
Kazimierz Krupa redaktorem naczelnym ,,Managera", wzmocniony dział reklamy

Kazimierz Krupa, były redaktor naczelny polskiej edycji „Forbesa", zaczął kierować redakcją miesięcznika „Manager" (Wydawnictwo Business Magazine Manager). Magazyn od październikowego numeru zyska nową makietę, wzmocniono też jego dział reklamy, którym zaczęła kierować Lidia Garbaczuk. więcej

 
,,Wprost" ze zdjęciem martwego syryjskiego dziecka na okładce. ,,Symbol kryzysu humanitarnego w Europie"

Redakcja tygodnika „Wprost" (AWR „Wprost") umieściła na okładce zdjęcie ciała trzyletniego Syryjczyka, które w ubiegłym tygodniu Morze Egejskie wyrzuciło na brzeg plaży w tureckim Bodrum. Dziecko utonęło podczas przeprawy do Grecji. - Czasem pokazanie okrutnej prawdy jest nie tyle odwagą, co obowiązkiem redakcji - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny „Wprost". więcej

 
,,Twój Styl" liderem czytelnictwa, mocno w górę ,,Skarb" (dane miesięczników i dwumiesięczników)

W I półroczu najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce był „Twój Styl", a z dziesiątego na drugie miejsce awansował „Skarb". Natomiast na czele dwumiesięczników znalazło się „Samo Zdrowie" - wynika z badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Gazeta Pomorska" na czele dzienników regionalnych, ,,Kurier Poranny" z największym spadkiem

W lipcu br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Gazety Pomorskiej". Większość tytułów odnotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Kurier Poranny". Z kolei najwięcej zyskał „Kurier Lubelski". więcej

 
Marquard wprowadza dwumiesięcznik kulinarny ,,Jamie" do otwartej sprzedaży

W sprzedaży pojawił się pierwszy numer polskiej edycji magazynu kulinarnego „Jamie", wydawanego przez spółkę Marquard Media Polska. Magazyn jest dwumiesięcznikiem i kosztuje 12,99 zł. więcej

 
,,Flesz" o 73 proc. w dół. Dane sprzedaży dwutygodników people od 2005 roku

W ciągu ostatnich 10 lat wszystkie dwutygodniki people zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Flesz", który wydawany jest od 2011 roku - raport portalu Wirtualnemedia.pl.   więcej

 
Maciej Hoffman: Sprzedaż prasy mocno spada. Zyskują cyfrowe wydania

W tempie dwucyfrowym spada sprzedaż prasy drukowanej, ale dynamika spadku wyhamowuje. Za to coraz więcej osób korzysta z wydań cyfrowych. Ponad 30 proc. dorosłych regularnie czyta prasę w sieci, niewielu jednak decyduje się za to płacić. Wzrost liczby czytelników w internecie przekłada się na wpływy z reklamy. W prasie drukowanej w ciągu 10 lat spadły niemal o dwie trzecie, zaś w internecie wzrosły ponaddziesięciokrotnie. więcej

 
Jedynki  
 
 
Newsweek - 2015-09-07 Wprost - 2015-09-07 Do Rzeczy - 2015-09-07 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2015-09-07 Body Life - 2015-09-06
 
Internet  
 
3,2 mln polskich użytkowników Instagrama, przeważają kobiety i nastolatki (TOP50 użytkowników)

W Polsce z Instagrama korzysta ok. 3,2 mln użytkowników, wśród których 59 proc stanowią kobiety, a prawie dwie trzecie to osoby w wieku 13-24 lat. Zdecydowanie najpopularniejszym polskim użytkownikiem jest Robert Lewandowski, mający po pięć-sześć razy więcej obserwujących niż Suchar Codzienny, Joanna Krupa, Anja Rubik, Ewa Chodakowska, Maffashion, Abstrachuje TV i Anna Lewandowska. więcej

 
Ceneo.pl dominuje wśród porównywarek cen, mocno w dół Nokaut.pl

Ceneo.pl jest zdecydowanie najpopularniejszą porównywarką cenową, osiągającą wielokrotnie wyższy zasięg i średni czas korzystania przez użytkowników niż konkurencyjne serwisy. Wśród nich wzrost zanotował Skąpiec.pl, a spadek - Okazje.info i Nokaut.pl. więcej

 
TVN kupił 40 proc. udziałów w aplikacji Everytap

Grupa TVN poprzez swój fundusz TVN Ventures zainwestowała w aplikację Everytap. Spółka przejęła 40 proc. udziałów w startupie stworzonym przez trójmiejskich przedsiębiorców - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Snapchat z czterema miliardami odsłon wideo dziennie konkuruje z Facebookiem

Rzecznik Snapchata poinformował, że platforma notuje obecnie cztery miliardy odsłon klipów wideo każdego dnia. Przy czym wątpliwości budzi fakt, że Snapchat zalicza jedną odsłonę już po sekundzie oglądania klipu. więcej

 
Zmiana logo Google oceniana jako udana, choć zachowawcza, z akcentem na zmienność i prostotę

Nowe logo Google to coś więcej niż tylko nowy znak. Z jednej strony uproszczenie designu współgra komunikacyjnie z ideą „odchudzenia" profilu działalności spółki, z drugiej logotyp stracił nieco „indywidualistycznego" charakteru - nowy logotyp Google oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od designu. więcej

 
Bartosz Żuchowski: z Grupy Onet-RASP na kierownika sprzedaży w Polska Press Grupie

Do biura reklamy internetowej Polska Press Grupy dołączył Bartosz Żuchowski. Od września br. pełni funkcję kierownika sprzedaży kategorii motoryzacja. więcej

 
Uber firmą kurierską - będzie dostarczać w USA towary ze sklepów internetowych

Według nieoficjalnych informacji jesienią 2015 roku taksówkowy startup Uber rozpocznie program szybkich dostaw towarów dla sprzedawców w USA. Na pierwszy ogień pójdą luksusowe marki w Nowym Jorku i San Francisco. więcej

 
Ross Sleight będzie doradzał Grupie Onet-RASP w zakresie mobile

Ross Sleight zaczął współpracę z Grupą Onet-RASP jako zewnętrzny konsultant zajmujący się segmentem mobilnym. Na co dzień pracuje jako chief strategy officer w agencji Somo. więcej

 
Jakub Garcarzyk za Rafała Glogiera-Osińskiego dyrektorem rozwoju GazetaPraca.pl

Jakub Garcarzyk objął funkcję dyrektora rozwoju serwisu GazetaPraca.pl (należącego do Agory). Poprzednio to stanowisko zajmował Rafał Glogier-Osiński, który teraz odszedł z firmy. więcej

 
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Serce i Rozum oraz Play

Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej

 
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome w górę na świecie i w Polsce, w dół IE

Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w sierpniu 2015 r. zanotowała wzrost udziału zarówno w globalnym, jak i polskim rynku, powiększając i tak już wyraźną przewagę nad rywalami. więcej

 
Chrome goni Safari na urządzeniach mobilnych

Safari - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w sierpniu 2015 r. spadek udziału w rynku. Zyskała na tym mobilna odsłona Chrome, która wyraźnie zbliżyła się do lidera. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Ewa Ciekanowska pokieruje zespołem jakościowym w IQS

Ewa Ciekanowska dołączyła do zespołu IQS i będzie zarządzać nowym teamem jakościowym. Dodatkowo w firmie prace rozpoczęło osiem osób, m.in. na stanowiskach badaczy ilościowych. więcej

 
Public Relations  
 
Marcin Kosman: z Polygamia.pl do CDP.pl
 
Seweryn Dmowski: z MSL Group i Ekstraklasy na szefa komunikacji Legii Warszawa
 
Clear Communication Group obsłuży PR-owo Diners Club Polska
 
Technologie  
 
Toyota zainwestuje 50 mln dolarów w projekt autonomicznego auta współtworzony ze Stanfordem i MIT
 
Agencja 6S Marketing do Apple: ,,Zmieńcie numer iPhone'a 6S na 7"
 
IFA 2015: nowe smartfony z serii Vibe od Lenovo (wideo)
 
IFA 2015: ZTE pokazało smartfony Axon Elite, Nubia Z9 i Blade V6 (wideo)
 
IFA 2015: pecety i akcesoria z nowej gamingowej serii Y od Lenovo (wideo)
 
Windows 10 zadebiutował dużo lepiej od Windowsa 8, Edge traci po dobrym starcie
 
IFA 2015: smartfon Huawei Mate S od 649 euro (wideo)
 
Ostra walka o klienta na rynku telekomunikacyjnym. O wyborze operatora decyduje cena
 
IFA 2015: nowe telewizory z technologią quantum dot Color IQ od firmy Thomson
 
IFA 2015: nowa seria komputerów Zen AiO S od Asusa (wideo)
 
Gospodarka  
 
Toyota zainwestuje 50 mln dolarów w projekt autonomicznego auta współtworzony ze Stanfordem i MIT
 
Uber firmą kurierską - będzie dostarczać w USA towary ze sklepów internetowych
 
W Polsce przybywa hoteli ekonomicznych. Najwięcej hoteli znajduje się w Małopolsce
 
Kultura/Rozrywka  
 
Tom Hardy zostanie nowym Bondem?
 
Gerard Butler w filmie "The Headhunter's Calling"
 
7 października premiera czwartego sezonu serialu "Arrow"
 
Powstanie drugi sezon serialu "Narcos"
 
Blog  
 
Wyborcza chce nam sprowadzić na kark 40 tysięcy islamistów! - Ewaryst Fedorowicz
 
Dzieci z dworca Keleti - Wanda Konarzewska
 
Co się zdarzyło sąsiadowi - ks. Artur Stopka
 
W czyim interesie? - Krzysztof Czabański
 
Kiedy koniec telewizji? - Piotr Barełkowski
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(...)

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy: