środa, 23 stycznia 2019

Blogger & Ja

 Dotyczy blogów Kilku właściwie - gdzie trwa się uporczywie przy fikcji "pascal alter" - jako administratorze.Jest to nazwa przedsięwzięcia, zrobiono z tego" postać"
- w jakimś celu?
..

 Blogger po prostu mnie szykanuje:
Google,, ach kogo tam zatrudniacie?
 Znoowu manipluacje;
 zabrano stąd najlepsze sesje - z z tysiącami zdjęć.
ostawiono strzęp ostatniej sesji -
teraz roluje się mnie znów z funkcji administratora,
żeby zabrać jak Forum Pascal PRALNIA; najpierw  z tysiącami moich zdjęć.
To już nie są złośliwości!
Andrzej Antoni Czerwiński, 25 - 001 Kielce 1 skrytka pocztowa 332:
 Sprawa dotyczy teraz boga Pielgrzymka Lubelska 24 stycznia 2019 - 01:59





POPEŁNIŁEM największy błąd w życiu - z blogami.
 Trudno powiedzieć, ile zmarnowałem czasu; tysiące godzin!
Trzeba było popatrzeć uważniej.
 Co do zdjęć; miało być tylko 'portfolio" - w 2010 ktoś mnie w grudniu ostrzegał,
 że Google podpuszcza mnie z tymi "albumami", że zostanę na lodzie..teraz przyszywa się "wspólnika" na siłę, pod ksywą "Forum Pascal" Pascal Alter" etc. Manipulacja na każdym kroku. O co tu chodzi? Kasa? Przecież NIE ZAROBIŁEM na tym ani złotówki! Nie znam większego upodlenia - jak praca za darmo, bez żadnych perspektyw. Fakt podstawowy przecież. (24 stycznia 2019 - 02:31)


..(...)

 Ktoś napisał do mnie w grudniu 2010 - "żebym usunął natychmiast" tę fikcję " z pascal alter" - co do albumów:"wyrolują cię - twoje zdjęcia są za dobre, żeby tak...(zostawili?) - " Generalnie powodem mogą być zdjęcia: podpuszczano mnie albumami - które potem znikały dla mnie lecz wędrowały po świecie ne tylko wirtualnym
. Przecież nie za friko, prawda?
Teraz fikcję "pascal alter" wciąż na siłę próbuje się utrzymać - oprócz Pielgrzymki Lubelskiej - którą juz zawłaszczono pozbawiając mnie po raz kolejny funkji "administratora"- utrzymuje się na Raport Pascala
PRALNIA
Faktycznie, Kraków
Karczówka
ROCZNICOWO
Folwark
Pielgrzymka Lubelska
Co-Partner
Chronos
..i o co w tym wszystkim chodzi? Wyłudzenie - zawłaszczenie mojej pracy obciążone moimi kosztami; czy to nie przesada?
Takie zyganie się - to widać czyjaś specjalność - z tamtej strony.
(24 stycznia 2019 - 02:59)



Andrzej A. Czerwiński


Brak komentarzy: