środa, 8 lutego 2023

Facebook 9 lutego 2023

MEMENTO!
..WIĘC SPRAWA Zz blogiem Pielgrzymka Lubelska
toczy się już ponad cztery lata: zabrano bodaj dwa lata z publikacji
z kilkunastoma tysiącami unikalnych zdjęć ; "im chodzi właśnie o twoje zdjęcia"
- podobnie było z Forum Pascala PRALNIA oraz przejęciem przez Google albumów ok.300 tys zdjęć, przez wstrzymanie przyjmowania opłat za przestrzeń dyskową od stycznia 2019 - .Wtedy p r z e d  wprowadzeniem zmian przez Google powróciłem do mojego legalnego nazwiska - jako autor i administrator blogów które  zakładałem zgodnie z regułami firmy Google - Blogger. Szykanowano mnie jakiś czas, ale na skutek moich pism ktoś uporządkowała sytuację..co do zarządzania blogami. Nie przywrócono jednak Forum Pascala PRALNIA i nie zwrócono mi kilkuset albumów z moimi zdjęciami sporządzanymi przez Google - Picasa 3  etc. Nie przywrócono mi przestrzeni dyskowej i możliwości uiszczania opłat. Nikogo nie upoważniałem do obrotu moimi zdjęciami, i nie otrzymałem nawet złotówki z tego tytułu.
Co ciekawsze zdjęcia znikały z moich blogów permanentnie.
"Twoje zdjęcia były za dobre po prostu" - ktoś napisał do mnie z daleka..
Ale żadna to pociecha.

Andrzej Antoni  Czerwiński

Kielce, 9 kutego 2023 - 00:43

Brak komentarzy: