sobota, 29 maja 2010

Kaizen działa (!)

 
..
Friedrich Nietzsche; "Warten, gedueldig sein, das heisst denken"
..
"to fakt.." - pocieszam się; otuchę trzeba czerpać z wysoka;
..jak cierpliwie znoszę ten zamęt..
..jaki jestem cierpliwy w porządkach;
..i nie spieszę się..- jestem myślący; małe kroki - to cała tajemnica - to gdzieś jeszcze jaśniej Friedrich Nietzsche popiera mówiąc o działaniu niespiesznym, jakby mimochodem..
..ach Blaise Pascal, jaka to niesprawiedliwość, choćby w tym jednym; kto od kogo się (może) uczy i pociesza; żadnych przypadków(!) - nie widzę - tylko prosta niesprawiedliwość..
..naprawdę Wielcy milczeli; trochę mniej wielcy głosili, lecz następni, i następni i jeszcze..pisali z coraz większym zapałem; było coraz łatwiej i nie groził stos, ani banicja - aż wreszcie pojawili się Bloggerzy..
..Bracia Mniejsi..
..i ja, ..- nie sam(!) - ponieważ sam -nigdy bym się nie wychylił..
..i małymi krokami, malutkimi..zgodnie z zasadami Małych Dzieci..
..zostałem dzięki Bogu na blogu..
..co można by określić filozofią kaizen; którą stosuje każde dziecko, każdy więzień,
każdy niewolnik i każdy odrzucony - jeśli chce przetrwać; to co przypadło..
..
..i oto robię porządki w tym bałaganie; małymi kroczkami - postanawiam uroczyście
tuż przed północą..spokojnie;"warten, gedueldig sein.." - oczywiście,.. jestem myślący..
..".."..
..

Posted by Picasa

Brak komentarzy: