piątek, 7 maja 2010

Memento(24.17)

 
..perspektywa, perspektywa! - powtarzam tysiąc razy.
..żadne ujęcie - bez perspektywy nie ma szans..
..tutaj podziwiałem lądowanie gołębia..
..frapuje mnie od dawna, jaki to jest wyczyn.
..
..i straciłem z oczu wieżyce Kościoła Mariackiego;
..jakby była jedna, nie byłoby takiego
jakby powiedzieć;( czarowania) wręcz cudu Kościoła Mariackiego ..
..z każdej strony; a równocześnie wyzwania..dla ujęć..
..
..
..także okna, nie mogą być byle gdzie tutaj, to oczywiste;
..w rachubę wchodzi ich kilkanaście na obu stronach..Floriańskiej
"no problem.."
..tak, tak; jakby opanować grawitację..- medytuję..
..
..a nasz bohater;
"Masz słuszność, Saro; tak, tak ma panienka słuszność.
Dlaczego właśnie panienka miałaby okazać się wyjątkiem w moim życiu?
Nie zasłużyłem na to. Moim przeznaczeniem jest byc nieszczęśliwym, a panienki - przyczynić się do mojego nieszczęścia.. Zegnam! "
..
(ibidem s.160)
..
"..co racja,to racja"- powiadają Tubylcy wtedy; ..facet 40-50+ i dziewczyna..
..to czyste szaleństwo..; żałosna perspektywa..
..jak powiadają; " kara.."
..ale, ale; ..
..i co dalej..?
..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: