środa, 24 listopada 2010

Do Realu

..wspomnienie jesieni 2008 ; wtedy ruszałem
..z Co-Partnerem
..pod rękę
;"Cokolwiek umysł ludzki jest w stanie wymyślić
..i uwierzyć, może też to osiągnąć."
Napoleon Hill

Druga sprawa  ;

Webmasterzy z Bloggera założyli albumy ; 23 (!) ze zdjęć które dotychczas
doczepiłem do postów ; około 4 tys.
..wielkie dzięki (!)
..majstersztyk (!!)

Wiedziałem o tym - a teraz wiem też, że to jest rutynowe działanie w programie Picasa -
..ale dopiero w tych dniach zajrzałem.

Te ujęcia w masie ; stanowią narrację ; w końcu posty też - chronologiczną..
..otóż ; zdjęcia to moja platforma porozumienia z realem.

Ponad 50 lat fotografuję ; ale ostatnie dwa cyfrowo - pomyśleć tylko (!)
..że nie przykładałem do tego większej wagi
..
..
Trzecia sprawa - jeszcze ważniejsza od tamtych ;

 .. muszę nawiązać kontakt  z konkretnymi ludzmi;

..będę zamieszczał z nimi rozmowy, wyznania ; zdjęcia..
..
Zacznę od znanego Aktora - który nb - zaproponował sesję

..z występów w jakimś zamku..

..potem będą inne przypadki..
..

http://pascalalter.blogspot.com/

Brak komentarzy: