czwartek, 25 sierpnia 2016

Fwd: Grażyna Torbicka w TOK FM / „Szkło kontaktowe” wygra z „W tyle wizji” / Polski rynek audytu mediowego

HOT!

---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Thu, Aug 25, 2016 at 6:06 AM
Subject: Grażyna Torbicka w TOK FM / „Szkło kontaktowe" wygra z „W tyle wizji" / Polski rynek audytu mediowego
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 25 Sierpnia 2016
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  Kontakt
logo
PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE, PR NR 1 W POLSCE
Telewizja Internet Prasa Reklama Radio PR Badania Technologie
Grażyna Torbicka w TOK FM
,,Super Express", ,,Fakt" i Pudelek.pl przegrały w sądzie z żoną Roberta Janowskiego. Przeprosiny przez 30 dni na całej pierwszej stronie
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że „Super Express" za naruszenie w wielu tekstach dóbr osobistych Moniki Głodek, żony prezentera Roberta Janowskiego, ma zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia oraz zamieszczać przeprosiny przez 30 dni na pierwszej stronie wydania papierowego i serwisu SE.pl. Niedawno korzystne dla Głodek wyroki zapadły w podobnych procesach wytoczonych „Faktowi" i serwisowi Pudelek.pl. - To absolutnie skandaliczny wyrok, który jest próbą zakneblowania prasy i cenzury prewencyjnej - uważa Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu". więcej
Maciej Wośko redaktorem naczelnym ,,Gazety Bankowej". Odchodzi Wojciech Surmacz
Wojciech Surmacz nie jest już redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej" i wGospodarce.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z początkiem września br. na obu stanowiskach zastąpi go Maciej Wośko, dyrektor wydawniczy Fratrii. więcej
Walka Google przeciw stronom z agresywnymi reklamami: ukłon w stronę internautów, ale i dbanie o własne interesy (opinie)
Google obawia się spadku oceny jakości sugerowanych stron i ograniczenia wynikającego z ilości odrzuceń. Jest to znaczna przeszkoda dla wyszukiwarki mobile, co uderza w portfel giganta. Dlatego też zaproponowane przez Google rozwiązanie to korzystna zmiana, mająca na celu zachowanie higieny oraz wysokiego powiązania treści szukanej i zastanej na stronie wybranej z poziomu wyszukiwarki - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamy internetowej. więcej
Tomasz Łysiak poprowadzi ,,Pan tu nie stał" w TVP2
We wrześniu na antenie TVP2 zadebiutuje program satyryczny z elementami quizu o historii „Pan tu nie stał", który poprowadzi publicysta Tomasz Łysiak - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn będzie emitowany w sobotnie popołudnia. więcej
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
Jesień w TVP - Jedynka wszechstronna dla szerokiej widowni, Dwójka z ambitniejszą rozrywką więcej
Polska wersja magazynu modowego ,,L'Officiel" na rynku od października. Naczelną Ewelina Kustra więcej
Tomasz Wróblewski nie jest już naczelnym ,,Wprost". ,,Czytelnicy nie przyjęli zmiany formatu pisma" (opinie) więcej
Telewizja Polska z reklam przy igrzyskach olimpijskich zarobiła ok. 20 mln zł netto więcej
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
OGŁOSZENIA O PRACĘ
Menedżer Oferty SVOD (Player.pl) TVN
Ad Sales Analyst Viacom International Media Networks
ekspert ds. rynku w Departamencie Strategii KRRiT
Koordynator ds. SOX TVN
Key Account Manager Gemius
Audytor Wewnętrzny TVN
Event Manager z językiem niemieckim Platige Image S.A.
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
DoubleClick Technology Specialist SalesTube
Osoba do programowania muzyki / Music Programmer Grupa ZPR Media
Dziennikarz (projekt Kamila Durczoka) Coal Minders
Realizator / Reporter ; Kierownik Produkcji ; Dokumentalista / Researcher Golden Media Polska
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
TELEWIZJA
Tomasz Łysiak poprowadzi ,,Pan tu nie stał" w TVP2
We wrześniu na antenie TVP2 zadebiutuje program satyryczny z elementami quizu o historii „Pan tu nie stał", który poprowadzi publicysta Tomasz Łysiak - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn będzie emitowany w sobotnie popołudnia. więcej
,,Szkło kontaktowe" ma więcej widzów niż ,,W tyle wizji", ale program TVP Info zwiększa widownię
Program „Szkło kontaktowe" od kwietnia br. na antenie TVN24 śledzi średnio 679 tys. widzów. Z kolei nowy magazyn TVP Info „W tyle wizji" mający podobną formułę gromadzi przed telewizorami średnio 323 tys. osób, ale jego widownia rośnie - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
,,Żarty i bardy" - nowy talk-show Kabaretu OT.TO w Dwójce
W niedzielę 18 września br. TVP2 rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Żarty i bardy", w którym członkowie Kabaretu OT.TO porozmawiają z młodymi twórcami kabaretowymi. więcej
Paulina Krupińska z nowym programem ,,Sekrety Doliny Inków" w TVN Style
Paulina Krupińska poprowadzi na antenie TVN Style nowy program „Sekrety Doliny Inków". Premiera pierwszego odcinka późną jesienią br. więcej
TVP Info w wersji HD od września na MUX-3
Obecny na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej kanał informacyjny TVP Info we wrześniu rozpocznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości. Zajmie miejsce zwolnione przez TVP Polonia. więcej
,,Bez retuszu" w TVP Info: Michał Adamczyk nowym gospodarzem, późniejsza pora emisji
Od początku września program publicystyczny „Bez retuszu" w TVP Info będzie prowadził Michał Adamczyk, jeden z gospodarzy głównego wydania „Wiadomości" TVP1. Program będzie emitowany później niż dotychczas - o godz. 21:50. więcej
Były szef TAI Mariusz Pilis żegna się z Telewizją Polską
Mariusz Pilis, w pierwszej połowie br. dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, kończy pracę w Telewizji Polskiej za porozumieniem stron. Na stanowisku szefa TAI zastąpił go Piotr Lichota. więcej
,,Kreatywni", ,,Atlas Kultury" i ,,Hokus Pokus" jesiennymi nowościami TVP3
TVP3 w jesiennej ramówce br. pokaże kilka nowych programów. Widzowie będą mogli oglądać również tradycyjnie magazyny informacyjne, publicystyczne i tematyczne, reportaże oraz filmy dokumentalne. Regionalne anteny emitować będą również programy sportowe. więcej
,,Kierunek kabaret" nowością w jesiennej ramówce TVP Rozrywka
TVP Rozrywka w jesiennej ramówce pokaże nowy program „Kierunek kabaret". W ofercie stacji znajdą się również nowe odcinki znanych już widzów programów: „Muzeum polskiej piosenki", „Kabaretop czyli lista przebojów kabaretowych" i „Olga Lipińska zaprasza". więcej
,,Wspaniałe stulecie" w jesiennej ramówce TVP Seriale
Jesienią ramówkę kanału TVP Seriale wypełnią powtórki najnowszych produkcji Telewizji Polskiej. Stacja pokazywać będzie również najchętniej oglądane seriale ostatnich lat i dziesięcioleci oraz produkcje tureckie: „Wspaniałe stulecie" i „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem". więcej
RADIO
Grażyna Torbicka w TOK FM
Grażyna Torbicka pod koniec września br. rozpocznie współpracę z TOK FM. Będzie prowadziła raz w miesiącu wraz z Tomaszem Raczkiem jego audycję „Szczerotok". - To będzie prawdziwa uczta dla wszystkich naszych słuchaczy - mówi Wirtualnemedia.pl Kamila Ceran, szefowa TOK FM. więcej
Trójka liderem słuchalności we Wrocławiu. TOK FM awansowało na podium
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu jest Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM, które awansowało z miejsca ósmego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej
REKLAMA
Polski rynek audytu mediowego wart 10 mln zł. Jak firmy są postrzegane przez domy mediowe?
Instytut Audytu Mediowego ma największe wśród audytorów mediowych przychody, Accenture zbiera najwyższe noty w domach mediowych, a Stars rośnie szybciej i ma więcej klientów niż Media Strategy - wynika z badania rynku audytu mediowego zrealizowanego przez blog ScreenLovers. Czy jest z audytorami źle? Nie jest dobrze, ale to jest przejściowa faza dojrzewania rynku - komentuje wyniki raportu Jacek Dzięcielak, CEO firmy DoubleCheck. więcej
Wydatki reklamowe w radiu, magazynach, kinach i indoorze z dwucyfrowym wzrostem, w dół w gazetach
Radio, magazyny, kina i indoor to media, które przez siedem miesięcy tego roku zwiększyły w skali roku wpływy z reklam dwucyfrowo, czyli co najmniej dwukrotnie szybciej niż przychody wszystkich tradycyjnych mediów. Spadek przychodów zanotowały w tym czasie jedynie dzienniki. więcej
Pięć agencji walczy o obsługę reklamową PZU, zlecenia broni DDB&Tribal
Pięć agencji reklamowych bierze udział w przetargu na kompleksową obsługę reklamową firmy ubezpieczeniowej PZU. Wśród nich pracująca obecnie dla ubezpieczyciela DDB&Tribal. więcej
Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju jako ,,przełowca okazji" w kampanii BGŻ BNP Paribas (wideo)
W nowej kampanii reklamowej kredytu gotówkowego oferowanego przez BGŻ BNP Paribas występuje Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media i DDB & Tribal. więcej
Lidija Vukić wspólnikiem w sieci youtuberskiej TalentMedia
Lidija Vukić, związana z warszawskim oddziałem sieci partnerskiej TalentMedia (skupia twórców na YouTube) od stycznia br. dołączyła do grona jej wspólników, obejmując 4 proc. udziałów. więcej
Bank Pocztowy reklamuje Pożyczkę na Poczcie na oświadczenie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Pożyczkę na Poczcie oferowanej przez Bank Pocztowy w placówkach Poczty Polskiej. Akcję przygotowały firmy marketingowe Ambasada, Flota Filmowa i Effective Media. więcej
,,Zawsze słońce!" w promocji wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)
Rozpoczęła się kampania promująca wodę Żywiec Zdrój Smako-Łyk pod hasłem „Zawsze słońce!". Za akcję i wspierające ją działania reklamowe odpowiadają firmy marketingowe K2, Young & Rubicam Poland, VML Poland, MediaCom Warszawa i Garden of Words. więcej
,,Ciśnienie pod kontrolą" w edukacyjnej kampanii Michelin Polska
Firma Michelin zaczęła w Polsce kolejną odsłonę akcji „Ciśnienie pod kontrolą" przypominającą o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. Działania reklamowe, obejmujące głównie internet, przygotowały i realizują firmy marketingowe McCann & MRM, Weber Shandwick i Initiative Warszawa. więcej
Monika Paczka: z Media Impact Polska do Digital Contact
Monika Paczka zaczęła pracę jako account manager w sieci reklamowej Digital Contact. Wcześniej była związana m.in. z Media Impact Polska, TVN Media i Grupą Infor. więcej
Andrzej Kotański senior copywriterem w Ogilvy & Mather
Andrzej Kotański zaczął pracę jako senior copywriter w dziale kreacji agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Wcześniej pracował m.in. w Young & Rubicam Poland, Grey Group Poland, BBDO Warszawa, Red8 Advertising i Leo Burnett. więcej
PRASA
,,Super Express", ,,Fakt" i Pudelek.pl przegrały w sądzie z żoną Roberta Janowskiego. Przeprosiny przez 30 dni na całej pierwszej stronie
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że „Super Express" za naruszenie w wielu tekstach dóbr osobistych Moniki Głodek, żony prezentera Roberta Janowskiego, ma zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia oraz zamieszczać przeprosiny przez 30 dni na pierwszej stronie wydania papierowego i serwisu SE.pl. Niedawno korzystne dla Głodek wyroki zapadły w podobnych procesach wytoczonych „Faktowi" i serwisowi Pudelek.pl. - To absolutnie skandaliczny wyrok, który jest próbą zakneblowania prasy i cenzury prewencyjnej - uważa Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu". więcej
Maciej Wośko redaktorem naczelnym ,,Gazety Bankowej". Odchodzi Wojciech Surmacz
Wojciech Surmacz nie jest już redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej" i wGospodarce.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z początkiem września br. na obu stanowiskach zastąpi go Maciej Wośko, dyrektor wydawniczy Fratrii. więcej
,,Bravo" liderem pism młodzieżowych, ale cały segment ostro traci czytelników
W maju 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club". Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo". więcej
JEDYNKI
Dziennik Wschodni - 2016-08-24 Zawsze miłość - 2016-08-24 Party. Życie Gwiazd - 2016-08-24 Tuba News - 2016-08-24 Pani - 2016-08-24
INTERNET
Walka Google przeciw stronom z agresywnymi reklamami: ukłon w stronę internautów, ale i dbanie o własne interesy (opinie)
Google obawia się spadku oceny jakości sugerowanych stron i ograniczenia wynikającego z ilości odrzuceń. Jest to znaczna przeszkoda dla wyszukiwarki mobile, co uderza w portfel giganta. Dlatego też zaproponowane przez Google rozwiązanie to korzystna zmiana, mająca na celu zachowanie higieny oraz wysokiego powiązania treści szukanej i zastanej na stronie wybranej z poziomu wyszukiwarki - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamy internetowej. więcej
Trzy czwarte polskich internautów kupuje w zagranicznych e-sklepach, najczęściej w chińskich
Prawie 77% polskich e-konsumentów kupuje w zagranicznych sklepach internetowych. Dwie trzecie kupujących nie ma obaw kupując od sprzedawców z zagranicy - wynika z badania GfK. więcej
Facebook: nowe funkcje reklam wideo w formie pokazu slajdów
Facebook wprowadził nowe funkcje do formatu „Slideshow", czyli reklam wideo w formie pokazu slajdów tworzonych z serii zdjęć. więcej
TECHNOLOGIE
Android 7.0 Nougat - na jakie trafi urządzenia?
Następca iPhone'a 7 z zakrzywionym ekranem, Samsung może być jedynym dostawcą paneli
Steve Wozniak: brak gniazda mini jack w iPhonie 7 to błąd, Bluetooth zniekształca dźwięk
Plus: internet LTE Plus Advanced także dla użytkowników ofert na kartę
Muzyczne hity lata. Liderem "Tamta dziewczyna" Sylwii Grzeszczak
GOSPODARKA
Bezrobocie w Polsce najniższe od 25 lat, tylko 8,6 proc.
Od września bezpłatne leki dla seniorów. "Ten system poprawi skuteczność leczenia"
KULTURA/ROZRYWKA
Muzyczne hity lata. Liderem "Tamta dziewczyna" Sylwii Grzeszczak
"Walls" - nowy album Kings Of Leon
Jennifer Lawrence najlepiej zarabiającą aktorką minionego roku
2 września premiera drugiego sezonu serialu "Narcos" (zobacz zwiastun)
Amazon zrobi serial na bazie filmu "Infiltracja"
BLOG
Z ręką w nocniku - Wanda Konarzewska
Szmaragdowa dziewczyna - Renata Lipinska-Kondratowicz
Rio 2016 - triumf dopingu płci - Ewaryst Fedorowicz
Wyjęli mi sukienkę z koszyka... (rzecz o wyprzedażach w sklepach internetowych) - Zbigniew Brzeziński
Zielińscy cd - Andrzej Bober
MONITORING MEDIÓW
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
(....)
RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl

Brak komentarzy: