piątek, 26 sierpnia 2016

Fwd: TVP1 ma służyć spójności społecznej i narodowej. TVP2 stawia na rozrywkę / HBO stawia na Mediacom

RESPEKT!

---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Wed, Aug 24, 2016 at 6:37 AM
Subject: TVP1 ma służyć spójności społecznej i narodowej. TVP2 stawia na rozrywkę / HBO stawia na Mediacom
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 24 Sierpnia 2016
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  Kontakt
logo
PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE, PR NR 1 W POLSCE
Telewizja Internet Prasa Reklama Radio PR Badania Technologie
Jesień w TVP - Jedynka wszechstronna dla szerokiej widowni, Dwójka z ambitniejszą rozrywką
Polska wersja magazynu modowego ,,L'Officiel" na rynku od października. Naczelną Ewelina Kustra
W październiku br. nakładem Kustra Group ukaże się pierwszy polski numer magazynu o modzie i stylu „L'Officiel". Tytuł wydawany będzie jako kwartalnik, uruchomiony zostanie także serwis lofficiel.pl. Redaktorem naczelnym pisma została Ewelina Kustra. więcej
Ewa Błaszczyk poprowadzi nocny talk-show ,,Szeptem" w TVP2
W środę 5 października na antenie TVP2 zadebiutuje po północy nowy program „Szeptem", w którym aktorzy Ewa Błaszczyk i Dariusz Kowalski będą rozmawiać z widzami. więcej
TVP1 ma służyć spójności społecznej i narodowej. TVP2 stawia na rozrywkę
Jesienią Telewizja Polska chce silniej profilować główne anteny TVP1 i TVP2 oraz inaczej niż dotychczas określać zadania na rzecz społeczeństwa - wynika z koncepcji programowej opracowanej przez Joannę Klimek, szefową biura programowego TVP. więcej
Plejada.pl na czele serwisów plotkarskich, Pudelek.pl przyciąga najbardziej, mocno w górę Kozaczek.pl i Plotek.pl (TOP 10)
Wśród serwisów plotkarskich najwięcej użytkowników mają Plejada.pl, Pudelek.pl i Plotek.pl. W tym drugim internauci wykonują zdecydowanie najwięcej odsłon i spędzają najwięcej czasu. W skali roku największe wzrosty zasięgów osiągnęły Kozaczek.pl, Plotek.pl i Eska.pl/hotplota. więcej
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
Tomasz Wróblewski nie jest już naczelnym ,,Wprost". ,,Czytelnicy nie przyjęli zmiany formatu pisma" (opinie) więcej
Telewizja Polska z reklam przy igrzyskach olimpijskich zarobiła ok. 20 mln zł netto więcej
Blogerzy krytykują wykluczenie wydatków z kosztów ich działalności. ,,To nieporozumienie, kuriozum" więcej
Krzysztof Czabański: wymogi w konkursie na prezesa TVP nie są niskie, zarząd powinien być jednoosobowy więcej
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
OGŁOSZENIA O PRACĘ
Menedżer Oferty SVOD (Player.pl) TVN
Ad Sales Analyst Viacom International Media Networks
ekspert ds. rynku w Departamencie Strategii KRRiT
Koordynator ds. SOX TVN
Key Account Manager Gemius
Audytor Wewnętrzny TVN
Event Manager z językiem niemieckim Platige Image S.A.
Specjalista ds. Sprzedaży TVN
DoubleClick Technology Specialist SalesTube
Osoba do programowania muzyki / Music Programmer Grupa ZPR Media
Dziennikarz (projekt Kamila Durczoka) Coal Minders
Realizator / Reporter ; Kierownik Produkcji ; Dokumentalista / Researcher Golden Media Polska
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl

DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
TELEWIZJA
Jesień w TVP - Jedynka wszechstronna dla szerokiej widowni, Dwójka z ambitniejszą rozrywką
Programy rozrywkowe skierowane do całych rodzin, premierowe seriale, kilka nowych programów publicystycznych (m.in. Anity Gargas i Bronisława Wildsteina) oraz kontynuacje większości pozycji znanych z poprzedniej ramówki - tak można krótko opisać jesienną ramówkę TVP. - Udało nam się przywrócić Telewizji Polskiej charakter publiczny - mówił podczas konferencji prezentującej jesienną ofertę prezes TVP Jacek Kurski. więcej
Ewa Błaszczyk poprowadzi nocny talk-show ,,Szeptem" w TVP2
W środę 5 października na antenie TVP2 zadebiutuje po północy nowy program „Szeptem", w którym aktorzy Ewa Błaszczyk i Dariusz Kowalski będą rozmawiać z widzami. więcej
TVP1 ma służyć spójności społecznej i narodowej. TVP2 stawia na rozrywkę
Jesienią Telewizja Polska chce silniej profilować główne anteny TVP1 i TVP2 oraz inaczej niż dotychczas określać zadania na rzecz społeczeństwa - wynika z koncepcji programowej opracowanej przez Joannę Klimek, szefową biura programowego TVP. więcej
,,Magazyn śledczy Anity Gargas" na antenie TVP1 od 14 września
Pierwsze wydanie „Magazynu śledczego Anity Gargas" pokazane zostanie na antenie telewizyjnej Jedynki 14 września br. Program będzie nadawany w każdą środę o godz. 22.15. więcej
Szósta edycja ,,Tańca z gwiazdami" od 2 września w Polsacie
W piątek, 2 września br. o godz. 20.05 Telewizja Polsat wyemituje pierwszy odcinek szóstej edycji show „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami". W programie zatańczą m.in. aktorzy Adam Zdrójkowski, Tomasz Ciachorowski, Sławomir Zapała i Karolina Gorczyca  oraz trenerka fitness Mariola Bojarska Ferenc. więcej
Komisja Etyki TVP oddaliła skargę na materiał z ,,Magazynu Ekspresu Reporterów", nie było manipulacji ani pomówień
W reportażu o niewyjaśnionej śmierci Małgorzaty Witkowskiej pokazanym w „Magazynie Ekspresu Reporterów" nie znalazły się pomówienia ani zmanipulowane informacje, a materiał przygotowano zgodne ze sztuką dziennikarską - oceniła Komisja Etyki TVP, oddalając skargę Sylwestra Witkowskiego, męża głównej bohaterki reportażu. więcej
TVP Seriale na czele oglądalności kanałów filmowych. Duży wzrost TVN Fabuła
W lipcu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał AXN Spin, a liderem spadków było FOX Comedy. więcej
Reporter Jan Piotrowski zrezygnował z pracy w TVP Info
Jan Piotrowski po półtora roku pracy rozstał się z Telewizją Polską, w której był reporterem TVP Info. Dziennikarz pozostanie w branży telewizyjnej. więcej
RADIO
,,Biblia Audio" od 5 września w Radiu Zachód
W poniedziałek 5 września br. Radio Zachód rozpocznie emisję słuchowiska „Biblia Audio", w ramach którego aktorzy będą czytać Pismo Święte. więcej
Eska nowym liderem w Poznaniu. Duży awans TOK FM
Nowym liderem rynku radiowego w Poznaniu została Eska. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Złote Przeboje - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej
REKLAMA
T-Mobile, Unilever, Ferrero i Kino Świat dużo więcej na reklamy, w dół Orange i Play
Przez pierwsze siedem miesięcy br. wpływy reklamowe tradycyjnych mediów wzrosły w skali roku o 6 proc. W tym czasie wydatki reklamowe T-Mobile, Unilevera, Ferrero i Kino Świat zwiększyły się dużo bardziej, swoje budżety ograniczyli z kolei Orange i P4. więcej
MediaCom zajmie się obsługą internetowego budżetu reklamowego kanałów HBO
Dom mediowy MediaCom zajmie się obsługą internetowych kampanii reklamowych wszystkich kanałów HBO na kilku europejskich rynkach, m.in. w Polsce. więcej
TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną
Oferująca produkty i rozwiązania sieciowe firma TP-Link przechodzi rebranding: zmienia identyfikację wizualną (m.in. logotyp) oraz wprowadza nowe hasło główne „Reliably Smart". więcej
Plus wprowadza internet LTE Plus Advanced z szybkością do 300 Mb/s, w reklamach Szymon Majewski (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Plus wprowadza nowy standard internetu mobilnego - LTE Plus Advanced, z prędkością do 300 Mb/s. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem Szymona Majewskiego. więcej
Totalizator Sportowy wybiera agencję do kompleksowej obsługi reklamowej
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na świadczenie usług reklamowych. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla państwowej spółki rok od momentu zawarcia umowy. więcej
Komisja Etyki Reklamy: spot z wyrzucaniem lodówki przez okno propaguje zachowanie niebezpieczne i nieekologiczne
Spot telewizyjny firmy Tajmax z Krakowa, w którym pokazano wyrzucanie lodówki przez okno z pierwszego piętra, narusza branżowy kodeks etyczny, bo propaguje zachowania niebezpieczne i nieekologiczne - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej
Wizerunkowa kampania reklamowa Lotto ma zachęcać do grania bez zględu na kumulacje
Totalizator Sportowy planuje nowe działania reklamowe gry losowej Lotto. Zaplanowana kampania - w przeciwieństwie do ostatnich, głównie produktowych - będzie miała charakter wizerunkowy. więcej
Maspex promuje kampanią nowe sosy Łowicz (wideo)
Grupa Maspex Wadowice wprowadziła do sprzedaży limitowaną serię dwóch nowych sosów inspirowanych kuchnią polską: myśliwski i grzybowy. Wspiera je spotem autorstwa agencji Brasil. więcej
Parówki Berlinki reklamowane w towarzystwie z lodówki (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa parówek Berlinki (produkowanych przez Animex) oparta na koncepcji kreatywnej „Berlinki mówią same za siebie". Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketngowe Publicis Poland, Human Ark, Film Produkcja i MEC. więcej
,,Weź Wygodny Kredyt na szczęście" w kampanii Banków Spółdzielczych (wideo)
Banki Spółdzielcze (należące do Grupy BPS) zaczęły kampanię reklamową kredytu gotówkowego Wygodny Kredyt. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Weź Wygodny Kredyt na szczęście", przygotowały firmy marketingowe Granatowi i Effective Media. więcej
PRASA
Polska wersja magazynu modowego ,,L'Officiel" na rynku od października. Naczelną Ewelina Kustra
W październiku br. nakładem Kustra Group ukaże się pierwszy polski numer magazynu o modzie i stylu „L'Officiel". Tytuł wydawany będzie jako kwartalnik, uruchomiony zostanie także serwis lofficiel.pl. Redaktorem naczelnym pisma została Ewelina Kustra. więcej
Ranking miesięczników popularnonaukowych i historycznych. Tylko ,,Focus" ze wzrostem sprzedaży
W maju br. liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy". Natomiast wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii". więcej
JEDYNKI
Polityka - 2016-08-24 Tygodnik Powszechny - 2016-08-24 Playboy - 2016-08-24 Dziennik Wschodni - 2016-08-23 Najwyższy CZAS! - 2016-08-23
INTERNET
Plejada.pl na czele serwisów plotkarskich, Pudelek.pl przyciąga najbardziej, mocno w górę Kozaczek.pl i Plotek.pl (TOP 10)
Wśród serwisów plotkarskich najwięcej użytkowników mają Plejada.pl, Pudelek.pl i Plotek.pl. W tym drugim internauci wykonują zdecydowanie najwięcej odsłon i spędzają najwięcej czasu. W skali roku największe wzrosty zasięgów osiągnęły Kozaczek.pl, Plotek.pl i Eska.pl/hotplota. więcej
Google będzie karał strony z agresywnymi reklamami, rezygnuje z oznaczania witryn mobilnych w wyszukiwarce
Google zapowiedział, że wkrótce usunie z mobilnych wyników wyszukiwania oznaczenia stron przyjaznych dla użytkowników urządzeń przenośnych. Z początkiem stycznia 2017 r. zacznie też umieszczać niżej w wynikach wyszukiwania witryny, które stosują u siebie agresywne pełnoekranowe reklamy zasłaniające treść. więcej
Facebook testuje w News feedzie wideo z włączonym dźwiękiem
Facebook rozpoczął ograniczone próby publikowania w Aktualnościach na kontach użytkowników plików wideo z domyślnie włączonym dźwiękiem. - To tylko jeden z wielu testów zmierzających do poprawienia jakości treści udostępnianych użytkownikom - wyjaśnia serwis. więcej
ZUS z nowym serwisem internetowym, ma być prostszy i czytelniejszy
W testowej wersji został udostępniony nowy serwis internetowy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Witrynę przygotowała agencja Atos. więcej
BADANIA MARKETINGOWE
Nastroje społeczne stabilizują się na wysokim poziomie
W sierpniu nastroje społeczne Polaków ustabilizowały się na wysokim poziomie. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) zanotował lekki wzrost, osiągając poziom 102,55 pkt. Podobnie zachował się wskaźnik oceniający bieżącą sytuację społeczno-ekonomiczną i wskaźnik oczekiwań, osiągając odpowiednio wartości 99,01 i 106,73 pkt. więcej
PUBLIC RELATIONS
Andrzej Jaszczuk dyrektorem działu edukacji i serwisów internetowych GPW
Andrzej Jaszczuk po trzech miesiącach pracy awansował na stanowisko dyrektora działu edukacji i serwisów internetowych Giełdy Papierów Wartościowych - wynika  informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
Cezary Nowak rzecznikiem prasowym PKP Intercity
Cezary Nowak został nowym rzecznikiem prasowym spółki PKP Intercity. Na stanowisku tymczasowo zastąpił Zuzannę Szopowską. więcej
TECHNOLOGIE
TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną
Plus wprowadza internet LTE Plus Advanced z szybkością do 300 Mb/s, w reklamach Szymon Majewski (wideo)
Android 7.0 Nougat już dostępny. W pierwszej kolejności dla użytkowników smartfonów Nexus
Samsung Z2 - pierwszy smartfon 4G z systemem operacyjnym Tizen
Extreme Pro 4K - kamera sportowa Goclever za 349 zł
Nike: nowa wersja aplikacji dla biegaczy Nike+ Run Club
GOSPODARKA
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Orange Polska i Cyfrowego Polsatu, neutralnie dla Netii
166 krajowych spółek z GPW wypłaci dywidendy o łącznej wartości 16,8 mld zł
Polski rynek spożywczy z coraz szybszym wzrostem, Biedronka liderem
Nie każde mieszkanie daje prawo do zwolnienia z podatku dochodowego
59,3 mld zł deficytu budżetowego w 2017. ,,Budżet bardzo prospołeczny, bardzo ryzykowny"
KULTURA/ROZRYWKA
100 najlepszych filmów XXI wieku. Na czele "Mulholland Drive", w rankingu "Ida" i "Pianista"
Kit Harington: mroczny siódmy sezon serialu "Gra o tron"
Rupert Grint zagra w serialu "Przekręt"
"Timeless" - nowy serial NBC. Abigail Spencer podróżuje w czasie (wideo)
Czwarty sezon serialu "Czarna lista". Tajemnicza przeszłość agentki FBI (wideo)
BLOG
Szmaragdowa dziewczyna - Renata Lipinska-Kondratowicz
Rio 2016 - triumf dopingu płci - Ewaryst Fedorowicz
Wyjęli mi sukienkę z koszyka... (rzecz o wyprzedażach w sklepach internetowych) - Zbigniew Brzeziński
Zielińscy cd - Andrzej Bober
Bez koksu - ks. Artur Stopka
MONITORING MEDIÓW
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
(...)
RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl

Brak komentarzy: