niedziela, 20 stycznia 2019

AKAI & AIKIDO

AKAI & AIKIDO

Wspaniała góra i szlachetna…to samo odnosi się do metody walki szeroko pojętej – skutecznej dla obu stron.
..
Istotne jest ; można odezwać się jeszcze.
Można też słuchać i patrzeć.
..
Zasłuchałem się trochę: lektor recytuje z takim zapałem: Steppenwolf..
..ale tak naprawdę bardziej widzę niż słucham,czy czytam.
..
Jestem w ciekawym położeniu – ledwo nadążam, ale jednak.
..
Wróciłem do WordPress – jest coś ważnego naprawdę dotyczy sprawa dużej grupy ludzi, nie tak wielkiej liczbowo, lecz DUŻEJ – ze względu na rolę jaką pełnią.
..Jak powiedział gdzieś Albert Camus, to co opisywał (fakty) dla jednych były naturalne, dla innych – nieprawdopodobne (!)
(tak, to na pewno w „Obcy")
Należę do tej drugiej grupy; co trochę dzieje się cos nieprawdopodobnego, albo działo dawno – ale potem wyszło szydło z worka; to co było naturalne, szczęśliwe czy nie, dobre czy złe – ale naturalne – raptem okazuj całkiem inne – nieprawdopodobne.
..
Dziś obieg informacji – jest też nieprawdopodobny; ONE te fakty, jakby upominają się o zaistnienie w świadomości..tej właśnie grupy niespokojnej, szukającej.
Dlatego też wróciłem do Hessego – w ogóle i nie tylko(..) Zostawmy na razie konkrety.
..
Zaraz wędruję. Jest piękne Słońce w Kielcach Pl – to rarytas ostatnio.
(13:13)
..
Der Steppenwolf Hermann Hesse (Teil 1 von 6) Hörbuch https://youtu.be/bf1vrHeLYsM

Brak komentarzy: