środa, 9 stycznia 2019

Fwd: ALBUM



---------- Forwarded message ---------
From: Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>
Date: sob., 15 paź 2016 o 06:45
Subject: ALBUM

 Tutaj jest dobry przykład .

Sprawa wymaga analizy i spokoju.
Jak sądzę dotyczy nie tylko mnie.
..
Tym bardziej muszę zdefiniować problem praw autorskich i pochodnych.
Otóż nie zrezygnuję z moich praw w tym zakresie ani do tekstów
ani tym bardziej do zdjęć, które są unikalne.
Tutaj utworzono animacje i strzępy sesji - absolutnie niezgodnie
z moim rozumieniem i wykonaniem utworów.
Moje zdjęcia mogą występować publicznie tylko w swoim szyku
w dokładnej chronologii - dokładnie tak jak je wykonałem.
..
W grudniu 2010 Google wykonało albumy moich zdjęć, liczby nie pamiętam
- to był kilkanaście albumów - ujmujących moje sesje w miarę w pełni.
..
W sumie sprawa dotyczyła  tysięcy zdjęć
 - mam to gdzieś zanotowane w korespondencji.
Nie protestowałem - nawet byłem zadowolony; skoro robią albumy..
Myślałem o portfolio.
Albumy były ogólnie dostępne: wystarczyło
kliknąć w zdjęcie JESIEŃ na każdej stronie
Notatnika Pascala.
..
Tych albumów przybywało, ale w 2015 lub 2016
- wszystko znikło i stało sie także dla mnie
niedostępne.
..
To co tutaj jest prezentowane, to strzępy kilku sesji
dobrane niezgodnie z moja intencja - ad hoc.
..
Zdjęcia te obejmują - ok.0,8 % opublikowanych zdjęć
Według mnie opublikowałem znacznie ponad 200 tysięcy zdjęć

- Google w listopadzie 2016 informowało o znacznie mniejszej
liczbie - ca 112 tys.
..
Wtedy 22 listopada  2016 byłem absolutnie zdecydowany
zlikwidować wszelkie konta w Google.
..
Przy tej okazji zapytano - czy nie  "żal zdjęć?"
..
Można się tylko uśmiechnąć.

Przecież zdjęcia pozostają jak były na moich nośnikach
w oryginale, moje  autorstwo oczywiste   mogę dochodzić praw pochodnych
ze stosownym odszkodowaniem.
..
Od dwóch lat poszukuję kancelarii w USA aby reprezentowała
moje prawa wobec Google.
..
Teraz od 22 stycznia 2019 okazuje się, że będą to sądy krajowe
lub w Wielkiej Brytanii.

Czy to lepiej, czy gorzej?

Zobaczymy jak będzie przecież.

 Andrzej Czerwiński vel Pascal Alter
 25- 001 Kielce 1
Polska  - Poland

Box 332

Kielce, 9 stycznia 2019 - 19:05

(....)


Case Study

Sorry, ale tutaj podpięto

nie moje zdjęcia...

- dowiedziałem się o tym od kilku

osób ; 16 stycznia ; moje są tylko

dostępne pod linkiem tutaj.

O co chodzi?

(19 stycznia 2019 - 17:24) 

..

 

PĘTLA MANIPULACJI - OTO CO SŁYCHAĆ ! ZAPĘTLENIE -czyli bezsens.


Komentarze

13 min
Już podpięto moje zdjęcia: to znaczy serwer do którego jestem podłączony pokazuje moje; inny serwer pokazuje co innego.
Manipulacja za manipulacją - jaki to ma sens? (18 lutego 2019 04:35 )
Zatem uwaga poniższa - dla mnie nieaktualna, dla innych nie wiadomo;
..

Foto City

https://photos.google.com/





Copyright © 2016 by Andrzej Antoni Czerwiński   All rights reserved

Brak komentarzy: