czwartek, 10 stycznia 2019

Facebook


Państwo tutaj uporczywie zadają pytanie "co słychać"? 
Przecież to jest bez sensu..
 Kiedyś,  w życiu jak mnie ktoś tak zaczepiał
irytowałem się ; taka zaczepka jest ...arogancka.
Prawda?
Ad rem
Tutaj założyłem drugie konto - jako osoba fizyczna - 
 aby . skupić się na tym co mnie interesuje ;
 ale nie mogę zalogować się.
Konto "Spokojnie Kielce" znikło...
Może teraz zapytam o co chodzi w tym wszystkim?
 Dziś mija tydzień i "co słychać " w tej sprawie?

..

Spokojnie, Kielce - to jest coś bardziej jednak na papier niż tutaj, ale - cytuję: 17 grudnia 2018 - to dziś akurat; nad projektem tego kroku medytowałem już trochę; nie muszę przecież operować i nazwiskiem w tytule - skoro mogę go założyć dla "gwiazdy" - czemu nie dla Kielc?? To proste uzupełnienie bloga Spokojnie, Kielce który prowadzę na Blogger od maja 2009 roku (!) - podczas pamiętnej wędrówki po UW w Kielcach, gdzie zaczepiłem również - o ówczesne Starostwo Powiatowe... Wtedy na blogu można było zamieszczać tylko jedno zdjęcie na post...stąd liczba postów..(17 grudnia 2018 - 2200) https://spokojniekielce.blogspot.com/2009/05/
Spokojnie, Kielce
spokojniekielce.blogspot.com
Spokojnie, Kielce
Spokojnie, Kielce
Kielce, 24 grudnia 2018 - 01:35

aktualizacja 25 grudnia 2018 - 04:49

Brak komentarzy: