środa, 16 stycznia 2019

TYLKO SPOKOJNIE



Już dawno minęła północ.

..

Jak zachować spokój, jeśli sytuacja

jest obiektywnie coraz gorsza -

..tak, jest : coraz mniej czasu przecież.

..

Albert Camus nie pocieszył mnie także -

- tutaj nie ma miejsca na iluzje, lecz spokój

zachować trzeba.

..

Albert Camus;

...Najbardziej bowiem uderzające w naszym świecie

jest przede wszystkim to,

 że większość ludzi

(prócz wierzących)

nie ma przyszłości.

Życie nie liczy się,

jeśli jest pozbawione rzutoawania

na przyszłość, jeśli nie przyrzeka dojrzewania

i postępu.

Żyć mając przed sobą ścianę,

to żyć jak psy.

Otóż ludzie z mojego pokolenia

i z tego, które dziś wchodzi do fabryk 

i uniwersytetów,

żyli i żyją coraz bardziej jak psy.

Wiek STRACHU 

("Combat ", listopad 1948)

..

Coś zmieniło się może przez 70 lat na lepsze?

..

..

Tak, możemy myśleć i ujmować; fotografia jest dostępna.

Nowy język - obrazów - zupełnie inna fotografia, ale,

-  jeśli mamy taką możliwość, aby bez opuszczeń etc.

..

W tym tygodniu przeglądałem sesje absolutnie moje

- niedostępne nigdzie - i nabrałem otuchy.

Skończyłem ok 22 (wczoraj) - ostatnie sesje z tego segmentu

i jeszcze raz - skopiowałem na innym nośniku.

Te najlepsze jednak z 2011; 43147, 9747, 831, 516, 1133, 851, 1203.

..te liczby ujęć i jakość można ocenić, - gdy występują razem.

..

To wszystko jednak pasuje do  warunków - 

jak pięść do nosa.

17 stycznia 2019 -( 02:46)

Brak komentarzy: