poniedziałek, 21 stycznia 2019

Fwd: Jesień



---------- Forwarded message ---------
From: Andrzej Czerwinski <ac84703@gmail.com>
Date: Mon, Nov 22, 2010 at 9:25 PM
Subject: Re: Jesień
To: ansen
Cc: Andrzej Czerwinski >


Ach Ann,

bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedz;
cieszę się, że jest OK
u Ciebie ;
możliwe, że wszystko jest wirtualne,
dla takich jak ja;
inaczej nie potrafię
tłumaczyć sobie;
zatem widzisz;
jak to jest ze snem :)
..
Co do albumów ; jestem pełen podziwu dla Webmasterów z Bloggera,
..bo z czego mogli wybierać?
Tylko z ujęć przy postach - to jakieś 2 - 3 % ogółu.W tych "albumach Picassa jest ca 3 tys;
..wszystkich ok.100 tys.; dobrze by mieć milion : z tego do publikacji 20 - 22 tys..
..to i tak byłoby sporo jak na Kielce..prawda?
Natomiast wielki album obejmowałby publikację ponad miliona ujęć..
..pomyśl Ann; nie byłoby człowieka, który by go przejrzał w całości !
Czy to nie piękne ?
..ale czy realne?
..
..pisz do mnie więcej; lubię to czytać co piszesz.;
tylko nie zabraniaj Sieci ;
..gdzie mam się podziać
..w końcu?

tak, to prawda ; źle sypiam ; źle
..
Pozdrawiam serdecznie

PA
..
W dniu 22 listopada 2010 19:44 użytkownik ansen &eu> napisał:
Witam-Pascal.
Pierwsze co.....serdecznie gratuluję Albumu.!!! Zdjęcia są piękne...wiedziałam.że takie są Twoje,ale,że aż tak....bardzo się z tego cieszę...
   U mnie nic nadzwyczajnego się nie dzieje.Jestem w domu. Dostrzegam te szare dni...ale się poprostu nie daję...Wpuszczam do oczu każdy kawałek naturalnego światła.Światło...o tej porze..to mus..człowiecza fizjologia.!!!
Nadal sądzę,że ucieczką do wirtualu jej nie zmienisz,a jeśli nawet, to na krótko...i bezskutecznie..i  rzeczywistość skrzeczy...Zwłaszcza w te krótkie dni,długie wieczory i noce.
Każdy się kiedyś dowiaduje, gdzie go przysłowiowy "but uciska". I każdy może te "buty" zmienić:np.może nie popadać w codzienną rutynę,może pewne rzeczy sobie odpuścić wbrew nawykom,może z kimś pogadać "w cały świat",może spotkać się z kimś,może zadzwonić do kogoś..ludzie to tylko ludzie,może po prostu od czasu do czasu wyjść z domu bez celu..wyspać się do syta....
....można znależć rzeczy, które uwierają najbardziej ...wszystko co jest trudne zaczyna się od "chcenia"...chcieć...a potem z niczego pojawi się ...
   Sam  wiesz,że conajmniej połowa, jeśli nie więcej, wirtualnego świata jest zapchana składaniem do kupy i skrywaniem celów, tęsknot i marzeń...ukrywanych przez  ludzkie serca.Komputerowo nie da się wykreować rzeczywistości...bo to tylko kliknięcia.
Nadal jestem przekonana,że nic człowieka nie zagłuszy,jeżeli tego sam nie będzie chciał..
   I proszę-Pascal nie mów nigdy do mnie,że pocieszyłeś się w Sieci.!!! to brzmi dwuznacznie...muzyka.. Ty ją po prostu znalazłeś w Sieci- równie dobrze mógłbyś włączyć płytę...tylko nie słuchaj L.Cohena- bo w jesieni jest strasznie "depresyjny".
Widzisz nie wierzyłeś mi ,że...muzyka, taniec, poezja..przyroda.. oczyszcza człowieka z nagromadzonych negatywnych energii..to tak jakbyś jedną ręką dotykał Wszechświata, a drugą Ziemi.Wszystko potem...jest inaczej..\ zajrzałeś do Albumu-i przyszła radość i duma.. pewność siebie..\
    I już nie zapisuj sobie tego cytatu z Gombrowicza, bo zapisanie nic nie da...będzie Ci przypominać co ..przed Tobą...podejmij decyzję o wychodzeniu z wirtualnego świata i przedzieraj się ...przedzieraj..kiedy tylko chcesz..aż nauczysz się tego do końca, ale nie pomyl swoich osobowości...oddziel je od siebie grubą kreską, jedną z nich zostaw przy wyłączonym koputerze, i w drugą zajrzyj uważnie, zapisz na kartce, w głowie, w sercu i w swojej woli...
   Pascal, czy Ty, aby,nie przyzwyczaiłeś się do mojego gadania???Zadajesz pytania, a ja nie lubię pytań zostawiać bez odpowiedzi..chociaż "rozumów" nie pozjadałam...nie pamiętasz już ,że to Ty zamilkłeś...??/
Pozdrawiam serdecznie.
     P.S. Dzięki,że i ze mną podzieliłeś się swoimi smutkami i radościami..życzę samozaparcia i wewnętrznej siły..i przekonania,że człowiek może wszystko-jeżeli chce...nawet pokona smutek...i deprechę...
Czy Ty kiedykolwiek śpisz w nocy, czy czasem nie pomyliłeś pór doby...sen jest bardzo ważny...jeszcze o tej porze roku-niezbędny.
ann.
----- Original Message -----
To: ansen
Sent: Monday, November 22, 2010 12:52 PM
Subject: Jesień

Dzień dobry, Ann -

..coś milczysz długo ?
..co się dzieje?
..pewnie nie w Kielcach ?
..może się gniewasz?
..albo; jesień
..
..mnie osobiście ogarnia co trochę depresja w realu;
..co trochę szukam wytchnienia w wirtualu :)
..
..otóż ; istnieje droga z realu, do wirtualu;
..ale jak z powrotem?
..
Gombrowicz ciągle wołał ;przedrzeć się!!
(..poprzez nierzeczywistość - do rzeczywistości.)
Ten cytat jest na jego pomniku przed Biblioteką;
..za każdym razem obiecuję, że zapiszę dokładnie,
..ale akurat nie mam..albo spieszę..
..albo pada..
..
Ta myśl nie jest więc odkrywcza; trzeba się przedzierać!
..
Wczoraj - w niedzielę miałem najgorszy nastrój - ale pocieszyłem się
..w Sieci ; Sing Sing Sing - Benny Goodmana;
..wreszcie dokonałem odkrycia;
..robię dobre zdjęcia - gdy je zobaczyłem w masie, a nie pojedyńczo.
Dopiero wczoraj zajrzałem do albumów; Web Album Picassa - które
..założyli i prowadzą webmasterzy z Bloggera ; wcześniej wiedziałem z komunikatów -
..ale nie zaglądałem - "bo znałem je dobrze"
..to był zasadniczy błąd ; chowanie się , skrywanie;
..każdy pcha się na plakat, a ja się chowam - błąd.
..to sobie wczoraj uświadomiłem..
..jak też podłączyłem się do reklam; piękne (!)
..możesz sprawdzić Ann, - odezwij się :)
..
zasyłam pozdrowienia(serdeczne) oraz linki do aktualnych logów;
jak też do albumów..

Pascal Alter
http://picasaweb.google.com/pascal.alter/SpokojnieKielce04?authkey=Gv1sRgCPym8PD2z82OrgE#slideshow/5538757814731156626
..
http://pascalalter.blogspot.com/
..
http://spokojniekielce.blogspot.com/2010_11_01_archive.html
..
http://picasaweb.google.com/pascal.alter/NotatnikPascala06?authkey=Gv1sRgCNfjtfuvpMfynAE#

PS; póki co, tylko jeden ling jest czynny, ale działają :)
PA


Brak komentarzy: