czwartek, 6 września 2007

Kolejne odkrycie w Google

Dziś umieściłem w Google pierwszego posta,
ale wróciłem do Sieci późnym popołudniem ,
żeby trochę nacieszyć się taką nowością

Znowu przedobrzyłem -
 odkryłem kolejna nowość:
 Notatnik Google.!
Czyli bardzo blisko trafiłem
z tytułem mojego bloga.
Ale w tej nowej nowości ,
czyli w Notatniku Google-
 odkryłem kolejne nowości.
Sprawia to ,że o ile rozumiem ideę -
można mieć wręcz prywatne archiwum-
powiązane z internetem,
czyli przebogate i dynamiczne.
Ale czy to jest pewne ?
Na przykład zmienią jakieś ustawienia - i co ?
Musze trochę postudiować -
 jaki jest sposób przenoszenia notek  na zewnętrzne nośniki - czyli bez
drukarki , byłaby to za droga historia.A w druga stronę ?
Z moich nośników do  bloga ?
Chyba nie ,tutaj warunkiem sine qua non jest ...(....)
Ustalić.
Najważniejsze że wiem coś więcej
Jak dostanę kartę płatniczą,
będę wiedział jeszcze więcej.
Następnie podłączę się do Sieci i zamieszkam w Google .
Fakt.
..


Copyright © 2009 by Pascal Alter Kielce.  All rights reserved


Nb: zamieszkałem
(11 marca 2017)

..

Brak komentarzy: