czwartek, 13 listopada 2008

zdjęcie dla Ciebie- Katedra

Powędrowalem więs spokojnie do Katedry. Drogą jednak okrężną, przez
Plac Jana Pawła II.
chciałem podziękować za ocalenie Nikona przedwczoraj podczas mojego upadku.
Jak też sam upadek był łaskawy , jakby powierzchowny.
Trafiłem akurat na mszę św koncelebrowaną ; Ksiądz Prałat Stanisław K.
mial akurat Imieniny - a jest przcież Proboszczem |Parafii Katedralnej .
Były spore uroczystości - pięknie śpiewał Chór Katedralny - choć
wiernych mogło by być więcej , ale i tak było sporo.
Zrobiłem też kilka ujęć - Zakrystii -Ołtarza Gł., ale dyskretnie bez błysków.
Było pięknie.
Odnalażłem trochę spokoju, uciszyłem się.
Wędrowałem potem powoli i rozmyślałem - czemu w tych Kielcach jest tak trudno ?
Dlaczego ludzie tutaj tak głupieją, obejmując funkcje ?
Do starych odpowiedzi, dorzucilem coś, ale nie jestem wcale pewien
Blaise Pascal, czy ja także nie fiksuje ?
Jak powiadają Tubylcy ; "Kto z kim przestaje..".
....
Bardzo chcialbym, zrozumiec więcej.

...
To jest wiadomość z 1 zdjęciem.


DSCN0089.jpg

Te zdjęcia wysłano przy użyciu programu Picasa udostępnianego przez Google.
Aby go wypróbować, odwiedź witrynę: http://picasa.google.com/

Brak komentarzy: