środa, 14 października 2015

Fwd: Komunikator GG na sprzedaż / „Playboy” bez nagich zdjęć / Małgorzata Rozenek poprowadzi „Damą być” w TVN


HOT!


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Wed, Oct 14, 2015 at 6:35 AM
Subject: Komunikator GG na sprzedaż / „Playboy" bez nagich zdjęć / Małgorzata Rozenek poprowadzi „Damą być" w TVN
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Środa, 14 Października 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
GG Network negocjuje sprzedaż komunikatora GG

Spółka GG Network SA została postawiona w stan likwidacji. W związku z tym pojawiły się pytania o przyszłość komunikatora GG. - GG jest jednym z aktywów GG Network i z pewnością jego przejęcie przez nowego właściciela nastąpi przed formalną likwidacją samej spółki, a rozmowy z zainteresowanymi toczą się cały czas. Intencją jest sprzedaż aktywów (w tym komunikatora GG) poza grupę Naspers - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Jażdżyński, prezesa GG Network. więcej

 
Pochanke, Gugała i Kraśko gospodarzami debaty Ewa Kopacz - Beata Szydło

W poniedziałek 19 października br. na antenach TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News transmitowana będzie przedwyborcza debata Ewy Kopacz z Beatą Szydło. Poprowadzą ją Justyna Pochanke, Jarosław Gugała i Piotr Kraśko, co wzbudziło już kontrowersje wśród konserwatywnych dziennikarzy. więcej

 
Małgorzata Rozenek poprowadzi program ,,Damą być" w TVN. Zdjęcia ruszą w listopadzie

W listopadzie br. mają ruszyć zdjęcia do nowego programu TVN „Damą być", w którym Małgorzata Rozenek pomoże zmienić zachowanie niegrzecznych kobiet. Nie zdecydowano jeszcze kiedy reality-show trafi na antenę TVN. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Manager

Fine Performance poszukuje osoby na stanowisko
Junior PPC Manager

Newsweek Polska poszukuje osoby na stanowisko
New Biznes Menedżer

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Ekspert ds Sprzedaży i Realizacji Projektów Specjalnych

PJATK i FIZ poszukuje osoby na stanowisko MBA 4 IT

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Agency Sales Executive

Grupa Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko Key Account Manager

Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Executive Assistant

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko (Starszy) Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Handlowej Kanałów Partnerskich

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
W tegorocznym Effie doceniono kreatywność i innowacje kampanii z małymi budżetami (opinie)

Dla branży reklamowej zaskoczeniem tegorocznej edycji Effie Awards były nagrody dla kampanii o mniejszym zasięgu i z niewielkimi budżetami. Dowodzi to jednak, że efektywność to przede wszystkim kreatywność i innowacja, a niekoniecznie gigantyczne nakłady finansowe. Wśród zgłoszeń brakuje akcji w całości realizowanych w internecie, zadziwia też niska liczba zgłoszonych kampanii farmaceutyków. Wyniki tegorocznego konkursu Effie Awards komentują dla Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, Michał Nowosielski, Magda Kolenkiewicz i Jacek Karolak. więcej

 
,,Playboy" bez nagich zdjęć. ,,Poważna zmiana DNA marki"

Magazyn „Playboy" rezygnuje z publikowania zdjęć nagich modelek i postawi na wysokiej jakości dziennikarstwo. - To poważna zmiana, ale wymusiła ją szeroka dostępność nagości w internecie - uważają eksperci. Wkrótce okaże się jak zmieni się polska edycja pisma. więcej

 
Serwis ,,Bilda" niedostępny dla użytkowników adblockerów, a bez reklam za opłatą

Koncern Axel Springer zamknął dostęp do wszystkich treści w internetowym serwisie dziennika „Bild" użytkownikom programów blokujących reklamy. Żąda wyłączenia adblockera lub wykupienia subskrypcji za 2,99 euro miesięcznie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Effie 2015: Grand Prix dla Wirtualnej Polski, DDB & Tribal i Starcom firmami roku

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Grand Prix przyznano za kampanię nowej odsłony portalu Wirtualna Polska. W sumie wyróżniono 49 kampanii w 20 kategoriach, rozdając dziewięć 9 Złotych Effie. Najbardziej nagrodzoną agencją została DDB & Tribal, a domem mediowym - Starcom MediaVest Group. więcej

Dzięki ostatnim wyczynom Robert Lewandowski wzmacnia swoją globalną wartość marketingową

Robert Lewandowski dotychczas prowadził działania marketingowe, ale dość reaktywnie. Teraz przeskoczył półkę marketingową wyżej, stał się katalogowo jeszcze lepszym i bardziej rozpoznawalnym produktem. To już nie tylko piłkarz, ale historia pewnej kariery, uporu i dążenia do celu - tak potencjał marketingowy Roberta Lewandowskiego oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od marketingu sportowego. więcej

Michał Nowosielski: przy adaptacjach i inspiracjach reklamowych polski konsument często traktowany jak idiota
Toyota krytykowana za łopatologiczne spolszczenie reklamy. Saatchi & Saatchi: spot jest bardziej zrozumiały
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Pochanke, Gugała i Kraśko gospodarzami debaty Ewa Kopacz - Beata Szydło

W poniedziałek 19 października br. na antenach TVP1, TVP Info, TVN24 i Polsat News transmitowana będzie przedwyborcza debata Ewy Kopacz z Beatą Szydło. Poprowadzą ją Justyna Pochanke, Jarosław Gugała i Piotr Kraśko, co wzbudziło już kontrowersje wśród konserwatywnych dziennikarzy. więcej

 
Małgorzata Rozenek poprowadzi program ,,Damą być" w TVN. Zdjęcia ruszą w listopadzie

W listopadzie br. mają ruszyć zdjęcia do nowego programu TVN „Damą być", w którym Małgorzata Rozenek pomoże zmienić zachowanie niegrzecznych kobiet. Nie zdecydowano jeszcze kiedy reality-show trafi na antenę TVN. więcej

 
6,8 mln widzów śledziło mecze Polaków w eliminacjach do Euro 2016

Wszystkie 10 eliminacyjnych meczów do Euro 2016 z udziałem Polski w Polsacie i Polsacie Sport śledziło średnio 6,77 mln widzów. Najwięcej widzów zgromadziło spotkanie Polska-Irlandia, które oglądało na obu antenach ponad 10 mln widzów. więcej

 
Szef telewizji BBC Danny Cohen po ośmiu latach pracy odchodzi

Danny Cohen, który od 2013 roku był szefem pionu telewizyjnego w BBC, postanowił odejść z firmy. Według nieoficjalnych informacji otrzymał lukratywne propozycje od konkurencji, a jego najbardziej prawdopodobnym następcą jest Mark Linsey odpowiedzialny za rozrywkę w BBC TV. więcej

 
Piotr Szmidt dołączył do Endemol Shine Polska

Piotr Szmidt został koordynatorem postprodukcji w firmie producenckiej Endemol Shine Polska. więcej

 
Serial ,,Zaginiona" od 18 października na antenie 13 Ulica

W niedzielę 18 października br. kanał 13 Ulica rozpocznie emisję francuskiego serialu kryminalnego pt. „Zaginiona". Widzowie co tydzień obejrzą dwa premierowe odcinki. więcej

 
 
Radio  
 
RDC z nowymi audycjami. Arkadiusz Stempin i Roman Kurkiewicz prowadzącymi

W ramówce Polskiego Radia RDC pojawiły się nowe audycje, prowadzone przez nowych dziennikarzy. Zastąpią oni pracowników, którzy odeszli z rozgłośni po zwolnieniu redaktor naczelnej Ewy Wanat. więcej

 
Radio ZET traci w Warszawie. Duży wzrost VOX FM i ZET Chilli

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II i III kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
W tegorocznym Effie doceniono kreatywność i innowacje kampanii z małymi budżetami (opinie)

Dla branży reklamowej zaskoczeniem tegorocznej edycji Effie Awards były nagrody dla kampanii o mniejszym zasięgu i z niewielkimi budżetami. Dowodzi to jednak, że efektywność to przede wszystkim kreatywność i innowacja, a niekoniecznie gigantyczne nakłady finansowe. Wśród zgłoszeń brakuje akcji w całości realizowanych w internecie, zadziwia też niska liczba zgłoszonych kampanii farmaceutyków. Wyniki tegorocznego konkursu Effie Awards komentują dla Wirtualnemedia.pl Izabela Albrychiewicz, Michał Nowosielski, Magda Kolenkiewicz i Jacek Karolak. więcej

 
KUPS szuka realizatorów piątej edycji kampanii ,,5 porcji warzyw, owoców lub soku"

Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiła konkurs na przygotowanie i realizację piątej edycji ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „5 porcji warzyw, owoców lub soku". Przeznaczy na nią blisko 600 tys. zł. więcej

 
Jakub Ratajczak: z Grupy Integer.pl na szefa RTB House w Azji i Pacyfiku

Firma technologiczna RTB House specjalizujaca się w targetowaniu reklam internetowych rozpoczyna działalność na rynkach Azji i Pacyfiku. Spółką w tym regionie będzie kierował Jakub Ratajczak, wcześniej związany m.in. z Grupą Integer.pl, Grupą Gefco i Telekomunikacją Polską. więcej

 
Organy śpiewające wesoło o chorobach w kampanii ,,Jak działa zdrowy człowiek" (wideo)

Nowa odsłona kampanii społecznej Ministerstwa Zdrowia „Jak działa zdrowy człowiek" jest oparta na klipie pokazującym śpiewające wesoło organy. Akcję przygotowały i realizują agencje VML Poland i Task Force Consulting. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Durex Lubricant: Believe Durex: Visit Online DRAY BAR: Warm Audi: Intelligent airbag system. Audi: Not yet!
 
Prasa  
 
,,Playboy" bez nagich zdjęć. ,,Poważna zmiana DNA marki"

Magazyn „Playboy" rezygnuje z publikowania zdjęć nagich modelek i postawi na wysokiej jakości dziennikarstwo. - To poważna zmiana, ale wymusiła ją szeroka dostępność nagości w internecie - uważają eksperci. Wkrótce okaże się jak zmieni się polska edycja pisma. więcej

 
Serwis ,,Bilda" niedostępny dla użytkowników adblockerów, a bez reklam za opłatą

Koncern Axel Springer zamknął dostęp do wszystkich treści w internetowym serwisie dziennika „Bild" użytkownikom programów blokujących reklamy. Żąda wyłączenia adblockera lub wykupienia subskrypcji za 2,99 euro miesięcznie. więcej

 
,,Playboy": rezygnując z nagości ryzykujemy, ale czasy się zmieniają

Magazyn „Playboy" wystosował do czytelników list, w którym wyjaśnia przyczyny rezygnacji z publikowania nagich zdjęć modelek na swoich łamach. - Pewnie każdy chce zapytać: Dlaczego? Przecież „Playboy" zawsze był przyjazny nagości, a nagość przyjazna „Playboyowi". Krótka odpowiedź brzmi: Czasy się zmieniają - pisze redakcja. więcej

 
Senator Bierecki do mediów: ,,afery SKOK" nie było, poinformujcie o tym odbiorców

Senator Grzegorz Bierecki zaapelował do mediów, opisujących nieprawidłowości w funkcjonowaniu fundacji SKOK, aby poinformowały o stanowisku wydawcy „Wprost", który wycofał się z zarzutów wobec polityka. więcej

 
Marquard wydał ,,The Big Black Book" pod marką ,,Esquire"

W poniedziałek 12 października br. ukazał się magazyn "The Big Black Book" - pierwsze wydanie specjalne dwumiesięcznika "Esquire" (Marquard Media Polska). Jest ono poświęcone m.in. trendom modowym na sezon jesień-zima. więcej

 
,,Men's Health" najchętniej kupowanym pismem dla mężczyzn, ,,Playboy" stracił najwięcej

W lipcu 2015 roku wszystkie miesięczniki dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy". Liderem zestawienia pozostał „Men's Health". więcej

 
,,Playboy" rezygnuje z nagich zdjęć, stawia na jakościowe dziennikarstwo

Magazyn „Playboy" zapowiedział, że od marca 2016 roku z jego łamów znikną fotografie nagich modelek. Redakcja zamierza postawić wyłącznie na wysokiej jakości teksty dziennikarskie i literackie. więcej

 
Urodzinowa ,,Grazia" z Katarzyną Bujakiewicz na okładce

W środę 14 października br. w sprzedaży pojawi się urodzinowe wydanie miesięcznika „Grazia" (Wydawnictwo Bauer). Z okazji trzecich urodzin dla czytelniczek przygotowano m.in. rozmowy z Krystyną Jandą, Małgorzatą Kożuchowską i Melą Koteluk, a na okładce pojawiła się Katarzyna Bujakiewicz. więcej

 
,,Trendy 2015/16" wydaniem specjalnym ,,M jak mieszkanie"

W środę 14 października br. ukaże się wydanie specjalne miesięcznika „M jak mieszkanie" (ZPR Media) pod tytułem „Trendy 2015/16", poświęcone najważniejszym trendom w aranżacji wnętrz. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2015-10-14 Polityka - 2015-10-14 Grazia - 2015-10-14 Piłka Nożna - 2015-10-13 Rewia - 2015-10-13
 
Internet  
 
GG Network negocjuje sprzedaż komunikatora GG

Spółka GG Network SA została postawiona w stan likwidacji. W związku z tym pojawiły się pytania o przyszłość komunikatora GG. - GG jest jednym z aktywów GG Network i z pewnością jego przejęcie przez nowego właściciela nastąpi przed formalną likwidacją samej spółki, a rozmowy z zainteresowanymi toczą się cały czas. Intencją jest sprzedaż aktywów (w tym komunikatora GG) poza grupę Naspers - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Jażdżyński, prezesa GG Network. więcej

 
Serwis ,,Bilda" niedostępny dla użytkowników adblockerów, a bez reklam za opłatą

Koncern Axel Springer zamknął dostęp do wszystkich treści w internetowym serwisie dziennika „Bild" użytkownikom programów blokujących reklamy. Żąda wyłączenia adblockera lub wykupienia subskrypcji za 2,99 euro miesięcznie. więcej

 
Prześmiewczy profil twitterowy TVN48 zmienił nazwę i logo po interwencji TVN

Profil twitterowy TVN48, wyśmiewający głównie polityków obozu rządzącego i sprzyjające im opinie mediów, został usunięty z Twittera po interwencji przedstawicieli Grupy TVN, ponieważ wykorzystywał nazwę, logo i hasło główne TVN24. - Nie wolno wykorzystywać bezprawnie logo innych firm. Do tego hejterskie treści - stwierdził Mikołaj Nowak, new media manager „Faktów" TVN. Zablokowany profil szybko odrodził się jako Depesche48. więcej

 
Dla Polaków internet to głównie narzędzie pracy i wyszukiwania informacji

Według 26 proc. Polaków internet służy przede wszystkim do pracy, 17 proc. nie wyobraża sobie życia bez dostępu do sieci, a ponad połowie internet służy do wyszukiwania informacji i poszerzania wiedzy - wynika z badań firmy IBRiS dla Fundacji Orange. więcej

 
Snapchat likwiduje Snap Channel i zwalnia pracowników

Snapchat zdecydował się na zamknięcie Snap Channel, sekcji mającej tworzyć oryginalne treści dla serwisu. Tłumaczy to względami finansowymi i zapowiada, że na razie będzie się opierał na treściach od zewnętrznych wydawców na platformie Discover. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Prasowanie przed sprzątaniem i zmywaniem najbardziej nielubianą czynnością domową

Prasowanie, sprzątanie i zmywanie to czynności, za których wykonywaniem nie przepadają Polacy - wynika z badania ICAN Research. więcej

 
Public Relations  
 
Multum PR wypromuje EBS Ink-Jet Systems Poland
 
Technologie  
 
Europejska siedziba Samsunga w Warszawie? Koncern zaprzecza: to była plotka
 
Canon: lustrzanka w kompaktowej obudowie EOS M10 z obiektywem EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM (wideo)
 
Drive 4 - nowy smartfon od Kruger&Matz za 999 zł
 
Rolly Keyboard - składana klawiatura mobilne firmy LG debiutuje w Polsce (wideo)
 
PowerShot G5 X i PowerShot G9 X - nowe aparaty kompaktowe od Canona (wideo)
 
Loop 2 - nowa opaska sportowa od firmy Polar w Polsce za 499 zł (wideo)
 
inkBook Classic - nowy czytnik e-booków od Arta Tech za 299 zł
 
Lark: tablety Ultimate 7i i 8i z Windows 10 za 299 zł i 399 zł
 
Dell przejmuje EMC za 67 miliardów dolarów, największa transakcja w historii branży IT
 
Gospodarka  
 
Europejska siedziba Samsunga w Warszawie? Koncern zaprzecza: to była plotka
 
Prawie 3 mln polskich mikrofirm
 
Dobiega końca czas wyjątkowo taniej benzyny i oleju napędowego
 
Kultura/Rozrywka  
 
Richard Gere: Udawałem bezdomnego w Nowym Jorku. Nikt mnie nie zauważał
 
Leonardo DiCaprio zajmie się skandalem Volkswagena
 
"Z archiwum X" w wersji animowanej (wideo)
 
"The Skin Trade" - nowy serial na podstawie George'a R.R. Martina
 
Blog  
 
Jak Cukiergórka w portki zrobił... - Paweł Tomczyk
 
Filmu o polskich antysemitach Ulmach nie będzie! - Ewaryst Fedorowicz
 
Silne turbulencje - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nie bój się, katoliku - ks. Artur Stopka
 
Atak na Polskę - Krzysztof Czabański
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy: