poniedziałek, 29 grudnia 2008

Transatlantyk

..i po co tam wpadłem ?
.....
..Blaise Pascal:Natura nasza jest w ruchu;zupełny odpoczynek to śmierc.
.....
Quelle; Blaise Pascal Myśli(198(
Instytut Wydawniczy Pax -W-wa 1989(s.111)
....
Faktycznie, to miałem zamiar nawet iść w niedzielę,bo dawali jeszcze raz; jak już to już !
Albo; Einmal ist Keinmal!
..
Ale przeważyła powściągliwość; dwa razy Gombrowicz na Trans-Atlantyku. i za drugim razem jeszcze w niedzielę?
Przesada..
Czytać tak- bo zaraz poczytałem co innego, a a nwet i Biblię - więc sie wyrównało.
...lecz i tak jest problem ; uruchomił sie inny czas, jeden i drugi; to żadne rojenia, naprawde jestem - nie wiem gdzie.
Bardziej na tym śmietniku, czy tam ?
Spokojnie.
Problem jest z tym śmietnikiem, to fakt , ale sam go utworzyłem przeciez; cofając sie , cofając, aż dotąd.
.....
Lecz akurat pojawiło sie łlońce, i nostalgię rozpędzę wędrując.


..

Brak komentarzy: