wtorek, 1 października 2013

Foto City: 9 września 2013 (poniedziałek (27)

.....POST ROBOCZY

Witold Gombrowicz:

"Taksówką do Maisons-Laffitte.
W Lafficie tydzień, znaczne polepszenie.
W niedzielę 24-go z Rysiem do Royat.
Hotel Terminus w Clarmont-Ferrand.
Jeszcze w Royat. Nie ma pokoi.
Wagner.
Zle oddycham.
Telefon z Giedroyciem,
który tylko na tydzień
chce mnie przyjąć.
Wściekłość.
Kot szuka.
Telefon, że Nadeau wymyślił Rayaumont.
Wyfruwamy 28 - taksówką
do Roy, studentki starce etc.
(Witold Gombrowicz Kronos str.310
Wydawnictwo Literackie Kraków 2013)
                     
                                                      TRZY MINUTY
                                                     
                                                     3654
                                                   
                                                       3655

                                        3656                                                                   19:25
                                     
                                         3657                                                                19:26
                                     
                                                      3666
                                                   
                                                      3667                                     19:27
Rita Gombrowicz:

"Zgodziłam się.Prawdę mówiąc, doktorat niewiele mnie obchodził.
Miałam natomiast ogromną ochotę rzucić się z nim w przygodę.
Znałam go od czasu  jego przyjazdu do Rayamont, gdzie przebywałam,
żeby skończyć tę pracę doktorską."
(Rita Gombrowicz Gombrowicz w Europie str.330
Wydawnictwo Literackie Kraków 2002)
..
.....tutaj była właśnie ta chwila kardynała de Ritza;
"w każdym wydarzeniu na tym świecie można dostrzec decydującą dla tego wydarzenia chwilę"



Copyright © 2013 Pascal Alter Kielce. All rights reserved.

Brak komentarzy: