|
| |
|
|
|
|
Joanna Racewicz poprowadzi ,,Pytanie na śniadanie" z Tomaszem Tylickim
Joanna Racewicz dołączy do prowadzących program „Pytanie na śniadanie" w TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarka ma pojawić się po raz pierwszy na początku sierpnia br. więcej
|
MTV startuje z kanałem MTV Classic na 35-lecie nadawania, w ramówce ,,Beavis & Butthead" i koncerty ,,Unplugged"
W poniedziałek mija 35 lat od momentu pojawienia się w telewizji stacji MTV. Z tej okazji w Stanach Zjednoczonych startuje nowy kanał MTV Classic z kultowymi programami stacji. Pierwsza godzina nadawania MTV Classic dostępna będzie na Facebook Live. więcej
|
Hanna Lis poprowadzi program ,,Bez planu" w TVN Style
Hanna Lis wraca do telewizji. Jesienią w głównej antenie TVN pojawi się jako uczestniczka programu „Azja Express", dodatkowo poprowadzi swój autorski format „Bez planu" w TVN Style. więcej
|
,,19+" - nowy serial TVN
W listopadzie br. TVN pokaże nowy serial „19+". Będzie to kolejna produkcja z gatunku scrpited docu, która trafi na główną antenę stacji. więcej
|
Przychody reklamowe programów informacyjnych w I półroczu: tylko ,,Fakty" na minusie (raport)
Spośród codziennych serwisów informacyjnych największe wpływy reklamowe w I półroczu br. miały „Fakty" TVN, ale dziennik ten jako jedyny zanotował spadek. Najwięcej zyskał „Teleexpress", a liderem przychodów wśród pozostałych audycji newsowych był „Poranek TVN24" - wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub. więcej
|
Aleksandra Zawłocka nową szefową ,,Pytania na śniadanie", zastąpi Bernadettę Bieszczanin
Bernadetta Bieszczanin nie jest już szefową „Pytania na śniadanie" w TVP2. Od początku sierpnia jej obowiązki przejmuje Aleksandra Zawłocka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
TTV pokaże polską wersję ukraińskiego programu ,,Damy i wieśniaczki"
Kanał TTV pokaże polską adaptację ukraińskiej serii „Damy i wieśniaczki". Premierowy odcinek pokazany zostanie 15 sierpnia br. więcej
|
TVN Fabuła i NTL w ofercie Vectry
1 sierpnia 2016 roku do pakietów telewizyjnych Vectry wejdą dwa kanały: TVN Fabuła i NTL. więcej
|
Koniec serialu "Gra o tron". Ósmy sezon będzie ostatnim
Stacja HBO potwierdziła wcześniejsze doniesienia. Serial "Gra o tron" zakończy się po ośmiu sezonach. więcej
|
Zmarła dziennikarka RAI relacjonująca Światowe Dni Młodzieży
Anna Maria Jacobini, korespondentka włoskiej telewizji RAI relacjonująca Światowe Dni Młodzieży, zmarła w piątek w Krakowie. Prawdopodobną przyczyną był zawał serca. więcej
|
Papież Franciszek spotkał się z Jackiem Kurskim i Barbarą Stanisławczyk
W sobotę papież Franciszek, przebywający w Polsce podczas Światowych Dni Młodzieży, spotkał się z prezes Polskiego Radia Barbarą Stanisławczyk i prezesem Telewizji Polskiej Jackiem Kurskim. więcej
|
TVP1 liderem, TVN24 na czele stacji tematycznych. Top 151 kanałów w Polsce (raport)
Liderem oglądalności w rynku telewizyjnym w I półroczu br. była TVP1. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24. Ranking top 151 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
|
|
|
|
Michał Nowosielski: jestem człowiekiem tradycyjnego ATL-u, chciałbym zająć się marketingiem politycznym
Michał Nowosielski tłumaczy, że pożegnał się z BBDO Warszawa, ponieważ jest specjalistą od tradycyjnej reklamy ATL-owej, a agencja zamierza postawić na komunikację internetową. - Zastanawiam się, czy nie zająć się polityką, ponieważ polityka kręci mnie od bardzo dawna, a moim zdaniem jest w niej bardzo duży niedobór ludzi znających się na komunikacji ze społeczeństwem - mówi Nowosielski. więcej
|
MediaCom i Starcom z największymi obrotami, mocno w dół PHD, w górę Value Media (TOP24 domów mediowych w Polsce)
17 domów mediowych osiągnęło w ub.r. w Polsce przychody przekraczające 100 mln zł. Na czele są MediaCom Warszawa z 793 mln zł i Starcom Polska z 618 mln zł. W skali roku duże spadki przychodów zanotowały PHD, Arena Media, Easymedia i MEC. Prawie jedną trzecią obrotów na całym rynku zrealizowały domy mediowe należące do Group M. więcej
|
,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" dużo więcej z reklam, najbardziej w dół ,,Polityka" i ,,Tygodnik Powszechny"
W pierwszej połowie br. wzrosły wpływy reklamowe tygodników opinii określanych jako prawicowe. Blisko trzykrotnie więcej w skali roku zarobiła „Gazeta Polska". Zmalały natomiast przychody „Polityki", „Tygodnika Powszechnego", „Newsweek Polska" i „Wprost". więcej
|
Tomasz Zimoch w sportowych reklamach szkolnej promocji Lidla (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem dziennikarza sportowego Tomasza Zimocha. W akcji promowana jest oferta artykułów szkolnych. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe GPD Agency, Havas Media i 24/7 Communication. więcej
|
Słabe nastroje branży komunikacji marketingowej w Polsce, pogarszają się od trzech kwartałów
Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacyjnych podało wyniki badania The European Advertising Business Climate Index. Wynika z niego, że w drugim kwartale br. pogorszyły się nastroje w całej europejskiej branży komunikacyjnej. Wskaźnik dla Polski wciąż spada od ostatniego kwartału ub r. więcej
|
Energa sponsorem głównym Lechii Gdańsk (wideo)
Firma Energa w sezonie 2016/2017 będzie sponsorem głównym klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk. Współpracuje z nim sponsorsko od 9 lat. więcej
|
Telewizja Polska przedłużyła umowę z Maxusem do końca 2016 r.
Dom mediowy Maxus będzie do końca br. zajmować się planowaniem i zakupem mediów do działań marketingowych Telewizji Polskiej. TVP przedłużyła z agencją dotychczasową umowę, która wygasła z końcem czerwca br. więcej
|
Prezes Saatchi & Saatchi krytykowany za słowa o równych szansach kobiet i mężczyzn w branży reklamowej
Kevin Roberts, szef agencji Saatchi & Saatchi, stanowczo stwierdził, że dyskusja o równouprawnieniu kobiet i mężczyzn w branży reklamowej powinna się skończyć, bo jest bezprzedmiotowa. Przedstawiciele innych firm marketingowych skrytykowali Robertsa, zarzucając mu hipokryzję i kłamstwo. więcej
|
Żabka reklamuje się jako ,,mały wielki sponsor" polskiej reprezentacji olimpijskiej (wideo)
Żabka Polska została oficjalnym sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i naszej reprezentacji na igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro. Wspiera to wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „mały wielki sponsor". więcej
|
Starcom Polska obronił obsługę mediową ZT Kruszwica
Dom mediowy Starcom Polska (należy do Publicis Media Group) wygrał przetarg na obsługę mediową ZT Kruszwica, pokonując w nim MediaCom, OMD i MullenLowe Mediahub. Tym samym obronił budżet marketera, z którym współpracuje od 10 lat. więcej
|
Ralph Lauren pierwszy raz reklamuje się przy transmisjach z igrzysk olimpijskich (wideo)
W czasie Igrzysk Olimpijskich w Brazylii marka Ralph Lauren po raz pierwszy będzie nadawać swój telewizyjny spot podczas transmisji z olimpiady. To też pierwsza telewizyjna reklama firmy od ośmiu lat, która w założeniach ma napędzić sprzedaż i ratować słabnące wyniki finansowe koncernu. więcej
|
Pizza Hut reklamuje ,,smaki świata za 19,95 zł"
Sieć pizzerii Pizza Hut (należąca do firmy AmRest) rozpoczęła wakacyjną kampanię reklamową pod hasłem „Smaki świata za 19,95 zł". Akcję przygotowała agencja Deloitte Digital. więcej
|
Kamil Redestowicz za Michała Nowosielskiego na czele kreacji BBDO Warszawa, agencja stawia na digital
Michał Nowosielski kończy pracę jako dyrektor kreatywny agencji BBDO Warszawa, jego obowiązki przejmie Kamil Redestowicz. Agencja zamierza postawić na usługi z zakresu marketingu internetowego. - Jesteśmy w trakcie tworzenia regionalnego hubu digitalowego - informuje Igor Kaleński. więcej
|
Reklamy tygodnia: Always, Dove, Media Markt i Nike (wideo)
W tym tygodniu za najciekawsze kampanie uznaliśmy po dwie reklamy polskie i zagraniczne. Są to lokalne działania marketingowe marki Always i sieci sklepów Media Markt oraz globalne kampanie Dove i Nike. więcej
|
|
|
,,Gazeta Polska" i ,,W Sieci" dużo więcej z reklam, najbardziej w dół ,,Polityka" i ,,Tygodnik Powszechny"
W pierwszej połowie br. wzrosły wpływy reklamowe tygodników opinii określanych jako prawicowe. Blisko trzykrotnie więcej w skali roku zarobiła „Gazeta Polska". Zmalały natomiast przychody „Polityki", „Tygodnika Powszechnego", „Newsweek Polska" i „Wprost". więcej
|
Gremi Media w pierwszej połowie br. miało 56,2 mln zł wpływów i 842 tys. zł zysku netto
Grupa kapitałowa KCI, której prezesem jest Grzegorz Hajdarowicz, w minionym półroczu zanotowała 56,16 mln zł przychodów i 842 tys. zł zysku netto segmencie mediowym. W samym pierwszym kwartale br. miała w tym segmencie 314 tys. zł straty netto. więcej
|
,,Lego Ninjago" na czele sprzedaży pism dziecięcych. ,,Lego Friends. Magazyn" z największym wzrostem
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazł się magazyn „Lego Ninjago". Największym wzrostem pochwalić się mógł „Lego Friends. Magazyn", a najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele". więcej
|
Gazety ogólnopolskie w czołówce sprzedaży dzienników (top 35 tytułów)
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dzienników w maju br. był „Fakt". W czołówce znalazły się gazety ogólnopolskie - top 35 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
|
|
|
Wpływy wydawcy Grupy naTemat.pl wzrosły do 8,2 mln zł, zysk netto zmalał do 1,8 mln zł
W ub.r. spółka Glob360, do której należy Grupa naTemat.pl, zanotowała 8,2 mln wpływów ze sprzedaży, o 41,3 proc. więcej niż rok wcześniej, oraz 1,76 mln zł zysku netto, po spadku o 10,5 proc. w skali roku. więcej
|
Instagram pozwoli użytkownikom filtrować i wyłączać komentarze pod wpisami
Instagram zapowiedział, że wprowadzi narzędzie umożliwiające filtrowanie komentarzy pod postami według określonych słów. Będzie też możliwość całkowitego wyłączenia komentarzy. Na razie nowe rozwiązanie będzie testowane na kontach wybranych celebrytów. więcej
|
Amerykański fiskus ściga Facebooka. 5 miliardów dolarów zaległych podatków
Amerykańska agencja Internal Revenue Service (IRS) bada czy Facebook przenosząc część majątku do Irlandii nie złamał przepisów podatkowych w USA. Zarzuca też serwisowi zaniżanie wartości firmy w celu obniżenia podatków. Jeśli zarzuty się potwierdzą, to Facebook może zapłacić nawet 5 mld dol. zaległości podatkowych. więcej
|
WhatsApp nie kasuje zupełnie wiadomości oznaczonych jako usunięte, można je odzyskać
Bloger Jonathan Zdziarski testując aplikację WhatsApp na iOS odkrył, że po usuniętych wiadomościach z tego komunikatora pozostaje trwały ślad w bazie danych. Użytkownik z poziomu aplikacji ich nie widzi, ale można uzyskać do nich dostęp i odtworzyć wykasowane wiadomości. więcej
|
Facebook będzie zwracał pieniądze za omyłkowe zakupy w aplikacjach na portalu realizowane przez dzieci
Zgodnie z orzeczeniem sądu w Kalifornii Facebook musi wprowadzić system zwrotu pieniędzy wydanych wewnątrz aplikacji przez dzieci bez zgody ich rodziców. Serwis ma też lepiej informować o wydatkach związanych z korzystaniem z płatnych opcji w grach i programach. więcej
|
Zmarł Damian Gapiński, współtwórca serwisu SportoweFakty
W wieku 36 lat zmarł dziennikarz i działacz sportowy Damian Gapiński. Od wielu lat był związany z serwisem SportoweFakty, był też we władzach polskich organizacji siatkarskich. więcej
|
W weekendy serwis Ekstraklasa.tv odwiedzany przez 130-200 tys. internautów dziennie
Serwis Ekstraklasa.tv (Grupa Onet-RASP), w którym dostępne są skróty meczów i inne materiały o piłkarskiej Lotto Ekstraklasie, w pierwsze dwa weekendy nowego sezonu rozgrywek miał dziennie 130-200 tys. użytkowników. W pozostałe dni notował wielokrotnie niższą odwiedzalność. więcej
|
Yahoo wprowadza nowy format reklamowy w serwisie Tumblr, blogerzy dostaną udział w przychodach
Kilka dni po ogłoszeniu zakupu Yahoo przez Verizon, firma zarządzana przez Marissę Mayer postanowiła wspomóc monetyzację Tumblra. W serwisie zakupionym w 2013 roku za 1 mld dol. wprowadzono nowy format reklamy graficznej na blogach. Tumblr podzieli się zyskami z twórcami blogów. więcej
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz