|
| |
|
|
|
|
Krzysztof Czabański: wymogi w konkursie na prezesa TVP nie są niskie, zarząd powinien być jednoosobowy
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański podkreśla, że od kandydatów na prezesa Telewizji Polskiej nie jest wymagany staż kierowniczy, ponieważ nie jest on tożsamy z doświadczeniem w mediach. Nie wiadomo jeszcze, ilu członków będzie liczyć nowy zarząd TVP. - Osobiście jestem zwolennikiem jednoosobowych zarządów w spółkach mediów publicznych - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Czabański. więcej
|
Justyna Karnowska: Sukces TVP ABC wynika z radykalnej zmiany sposobu konstruowania ramówki
- TVP ABC ma inne cele i założenia niż pozostałe anteny nadające dla dzieci. My realizujemy zadania edukacyjne, zadania nadawcy publicznego. Pozostałe stacje są nastawione głównie na zarabianie - mówi Wirtualnemedia.pl Justyna Karnowska, szefowa TVP ABC. więcej
|
,,Fabuluuz" - nowy program Oliviera Janiaka w TVN Fabuła
W poniedziałek 22 sierpnia br. kanał TVN Fabuła rozpocznie emisję programu Oliviera Janiaka pt. „Fabuluuz". - To jest połączenie kultury wysokiej i masowej - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl autor i prowadzący. więcej
|
TVP1 wzmocni ,,Teleexpress" serialem fabularnym, znika pasmo kulturalne ,,Pegaz - Flesz"
Do jesiennej ramówki TVP1 nie wróci pasmo kulturalne „Pegaz - Flesz", które wiosną emitowano przed „Teleexpressem". Zamiast tego stacja zaproponuje widzom serial fabularny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
TVP1 nie pokaże wiosną 2017 r. drugiego sezonu ,,Dziewczyn ze Lwowa"
Choć Telewizja Polska twierdzi, że jest zainteresowana kontynuacją serialu „Dziewczyny ze Lwowa", to mimo wcześniejszych zapewnień nie pokaże jej wiosną przyszłego roku. TVP jeszcze nie zdecydowała, kiedy ruszy produkcja kolejnych odcinków serialu. więcej
|
Rusza konkurs na prezesa TVP. Nie ma wymogu stażu na stanowiskach kierowniczych
W projekcie regulaminu konkursu Rady Mediów Narodowych na prezesa Telewizji Polskiej zapisano, że kandydaci nie muszą mieć stażu na stanowiskach kierowniczych, za to muszą mieć wyższe wykształcenie i kompetencje w telewizji. Rozmowy kwalifikacyjne będą transmitowane, kandydaci będą mogli zgłaszać się do połowy września. więcej
|
We wrześniu w Polsacie najdroższe reklamy w paśmie ,,Mega Hit"
Ceny reklam we wrześniowej ofercie Polsatu są średnio kilka procent wyższe niż we wrześniu ub.r. Zdrożały spoty przy większości programów. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit". więcej
|
,,Kochanie, ratujmy nasze dzieci" w czwartkowe wieczory w TVP2
Od 1 września br. Dwójka rozpocznie emisję brytyjskiego reality-show „Kochanie, ratujmy nasze dzieci". Stacja pracuje nad polską wersją tego programu, która trafi na antenę w październiku. więcej
|
Jesień w TVS: więcej muzyki i programów lifestylowych
Z początkiem września br. TVS rusza z jesienną ramówką. Stacja chce postawić mocniej na muzykę. W ramówce znajdą się m.in. „Szlagierowa Lista TVS" i „Mała Lista TVS" dla dzieci, będą także seriale „Columbo" i „Skrzydła", a także nowe programy life-stylowe. więcej
|
Philippe Dauman nie pokieruje dalej koncernem Viacom, ale dostanie 72 mln dolarów odprawy
Według nieoficjalnych informacji Philippe Dauman, dotychczasowy prezes Viacom nie będzie już kierował tym koncernem. Na krótką metę obowiązki prezesa obejmie Tom Dooley, dyrektor operacyjny firmy, a w krótkiej przyszłości zostanie powołany nowy zarząd i kierujący nim menedżer. więcej
|
TVN24 kreuje trendy w polskich mediach, żadna stacja newsowa nie powtórzyła jej sukcesu (opinie)
Choć przedstawiciele rynku medialnego w Polsce nie wierzyli, że Grupie TVN uda się zbudować efektywny model biznesowy na informacji i publicystyce, stacja TVN24 osiągnęła sukces i doczekała się naśladowców - 15 lat funkcjonowania TVN24 oceniają Andrzej Godlewski, Jarosław Kurski i Michał Kobosko. więcej
|
TVP Kultura wycięła ostre żarty ze skrótu benefisu Jana Pietrzaka. Skargi do KRRiT po tekście Gazeta.pl?
Telewizja Polska przekazała Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji nagranie wyemitowanego dwa tygodnie temu w TVP Kultura benefisu Jana Pietrzaka, w którym miały paść obraźliwe słowa. Według nieoficjalnych informacji w skrócie występu nie znalazły się ostre żarty, których dotyczyły skargi skierowanej do KRRiT po tym, jak sprawę w krytycznym tonie opisały media, m.in. portal Gazeta.pl. więcej
|
,,W tyle wizji - Best of the Best" Marcina Wolskiego od września w TVP2
W niedzielę 3 września br. na antenie TVP2 zadebiutuje program „W tyle wizji - Best of the Best", w którym prezentowane będą najlepsze fragmenty z wieczornej audycji TVP Info. więcej
|
|
|
|
Filip Fiedorow: z Lidl Polska na szefa marketingu IKEA Retail
Filip Fiedorow z początkiem listopada obejmie funkcję dyrektora marketingu IKEA Retail, zastępując Łukasza Ostrowskiego. Poprzednio Fiedorow zajmował takie stanowisko w Lidl Polska, a wcześniej pracował m.in. w Kompanii Piwowarskiej i TequilaPolska. więcej
|
KER: reklama Therm Line Man z mężczyzną gwiżdżącym na kobietę jest dyskryminująca
Radiowy spot suplementu diety Therm Line Man (produkowanego przez Olimp Laboratories) z mężczyzną gwiżdżącym na widok kobiety przedstawia nacechowane negatywnie zachowania i dyskryminuje kobiety - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej
|
Daga Ziober twarzą kampanii nowej kolekcji odzieży Patrizia Aryton
Firma odzieżowa Patrizia Aryton prowadzi kampanię promującą nową kolekcję na sezon jesień-zima 2016/2017. Jej twarzą została modelka Daga Ziober. więcej
|
We wrześniu w Polsacie najdroższe reklamy w paśmie ,,Mega Hit"
Ceny reklam we wrześniowej ofercie Polsatu są średnio kilka procent wyższe niż we wrześniu ub.r. Zdrożały spoty przy większości programów. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit". więcej
|
Piotr Adamczyk reklamuje usługę telewizyjną Play Now w sieci Play (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kampanię reklamową wprowadzonej właśnie do oferty usługi telewizyjnej Play Now. Bohaterem reklam jest aktor Piotr Adamczyk, który w kampanii Play zadebiutował dwa miesiące temu. więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan i Sebastian Karpiel-Bułecka w górskiej reklamie butów Wojas (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji butów Wojas z udziałem ambasadorów marketingowych tej marki: aktorki Barbary Kurdej-Szatan i piosenkarza Sebastiana Karpiela-Bułecki. więcej
|
Michał Pawlik i Filip Filar: z Mind Progress Group do własnej agencji MOOQ
Michał Pawlik i i Filip Filar, byli menedżerowie agencji Mind Progress Group, uruchomili własną agencję MOOQ. więcej
|
Dentsu Aegis kupuje niemiecką agencję Markenloft, włączy ją do swojej agencji MKTG
Koncern marketingowy Dentsu Aegis Network zawarł umowę zakupu niemieckiej agencji Markenloft. Zgoda na przejęcie jest uzależniona od zgody odpowiednich regulatorów. więcej
|
Luiza Jaworska-Nogal: z The Digitals do VML Poland
Do warszawskiego zespołu agencji VML Poland dołączyła Luiza Jaworska-Nogal, objmując stanowisko senior strategic plannera. Poprzednio była szefem działu strategii w The Digitals. więcej
|
,,Rozpocznij przygodę" w kampanii Mitsubishi ASX
Pod hasłem „Rozpocznij przygodę" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors promująca model Mitsubishi ASX. Za akcję odpowiadają Starcom, Imagine, Schulz i Kahuna Love. więcej
|
Reklamy tygodnia: Kompania Piwowarska, Nike, ,,Wyszeruj swoje organy" (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najciekawszych reklam znalazły się dwa międzynarodowe spoty firmy Nike oraz dwie produkcje lokalne. Są to klipy „Unlimited Youth" i „Unlimited Will" oraz polskie kampanie Kompanii Piwowarskiej i serwisu Dawca.pl. więcej
|
|
|
Kpiny z ,,Gazety Wyborczej" po wywiadzie z nieżyjącym ks. Tischnerem o Smoleńsku i PiS-ie
W weekendowej „Gazecie Wyborczej" (Agora) znalazło się zestawienie wypowiedzi nieżyjącego od 16 lat ks. Józefa Tischnera w formie wywiadu z pytaniami dotyczącymi bieżących spraw społeczno-politycznych. Skrytykowali to niektórzy dziennikarze, a na Twitterze żarty z publikacji są zamieszczane z tagiem #WywiadyWyborczej. więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" krytykowana za okładkę z dziećmi w Auschwitz. Sakiewicz: to piekło psychiki dziecka oderwanego od rodziców
Na pierwszej stronie piątkowej „Gazety Polskiej Codziennie" odebranie noworodka polskiej matce przez niemiecki Jugendamt zilustrowano zdjęciem dzieci z obozu koncentracyjnego w Auschwitz, co część dziennikarzy oceniła jako nadużycie. - Mój dziadek zginął w Oświecimiu i na pewno przewraca się teraz w grobie. Jugendamt de facto kontynuuje bardzo wiele autorytarnych pomysłów z czasów Hitlera - wyjaśnia publikację Tomasz Sakiewicz. więcej
|
Tylko dwa tygodniki lokalne na plusie w I półroczu 2016. ,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski". Większość pism zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Co Tydzień" wydawany w Jaworznie. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Kurier Internetowy". więcej
|
Bartłomiej Sienkiewicz z wstępniakiem w ,,Newsweeku Historii", Fundacja Węzły Pamięci współgospodarzem pisma
W nowym numerze „Newsweeka Historii" (Ringier Axel Springer Polska) znajduje się wstępniak autorstwa Bartłomieja Sienkiewicza, nowego stałego współpracownika pisma. Sienkiewicz zapowiada „cykl tematów istotnych dla naszej wspólnej narodowej i obywatelskiej narracji" oraz informuje, że miesięcznik w najbliższym czasie będzie współtworzony przez Fundację Węzły Pamięci, którą zaprosiła do tego redakcja. więcej
|
|
|
Blogerzy krytykują wykluczenie wydatków z kosztów ich działalności. ,,To nieporozumienie, kuriozum"
- Fiskus nie rozumie do końca, na czym polega prowadzenie bloga, dlatego zdarzają się niedorzeczne interpretacje przepisów. To jakby powiedzieć sklepowi spożywczemu, że wydatki na energię elektryczną czy personel to nie koszt uzyskania przychodu, bo placówka ta uzyskuje przychód z handlu towarami, a nie ze świadczenia usługi oświetlenia pomieszczenia czy z tytułu utrzymywania stanowisk pracy - niedawną interpretację przepisów podatkowych dotyczącą działalności blogerskiej oceniają dla Wirtualnemedia.pl autorzy popularnych blogów. więcej
|
Chiny pokonają USA i staną się w tym roku największym na świecie rynkiem handlu
W 2016 r. Chiny odbiorą USA miano największego na świecie rynku handlu - prognozuje firma eMarketer. więcej
|
Reklama w wyszukiwarkach przechodzi z desktopu do mobile'u - sześć kluczowych trendów
Wyszukiwanie mobilne toczy z maketerami wojnę podjazdową. Nie uderza mocno i zdecydowanie, ale powoli wdziera się w różne zakamarki marketingu w wyszukiwarkach. Zgodnie z taktyką wojny podjazdowej robi to niepostrzeżenie, ale stanowczo. Niszczy dotychczasowe programy marketingowe. Jak stawić temu zjawisku czoła? - analizuje Marcin Pawłowski z Performics. więcej
|
Prawie 1/3 globalnej populacji aktywnie korzysta z social media
W tym roku z portali społecznościowych przynajmniej raz w miesiącu z poziomu dowolnego urządzenia skorzysta 2,34 miliarda osób, stanowiących 32 proc. ogółu ludzkości oraz 68,3 proc. użytkowników internetu - szacuje firma eMarketer. więcej
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz