wtorek, 22 lipca 2008

ECCE SIGNUM : korzystaj z dnia

22 lipca 2008
" O Boże - modlił sie Wilhelm - wybaw mnie z kłopotow i zmartwień.
Uwolnij mnie od moich myśli i pozwol mi uczynić z siebie kogoś lepszego.
Bardzo żałuje, że tyle zmarnowałem czasu. Wybaw mnie z tej pułapki,
i daj mi zacząć inne życie. bo jestem zupełnie wykończony.
Zlituj sie nade mną ".
Saul Bellow
--------------
Quelle : Saul Bellow Korzystaj z dnia (s.35 )
Społdzielnia Wydawnicza Czytelnik, Warszawa 1978
---------------
Niebo nad Karczowką uniosło sie wysoko : żadnej chmurki !
Od rana żadnych też wątpliwości : uczcimy te piekną date 22 Lipca !
Ruszymy na wycieczke , dawno przekładaną , na reszte , na potem .
Właśnie teraz jest to "potem" - zatem troche przygotowań technicznych , do ktorych zaliczam pożyczenie aparatu foto, zasiłek z bankomatu , posiłek w Turyście : wreszcie coś do notowania mojego "manifestu", ale przede wszystkim koncentruje sie od świtu wewnetrznie .
Teraz już całkiem spokojny i wrecz odświetny wyruszam : jakie to proste zalecenie Saul Bellow : korzystaj z dnia !
Jakie może być skuteczne .
Sprawa polega na tym : korzystać z dnia , ponieważ nie jest możliwe , aby każdy dzień był korzystny .
-------------------
Gaude mater Polonia,
Prole fecunda nobili,
Summi Regis magnalia
Laude frequenta vigili.
---------------------
Alleluja,alleluja - Tota formosa et suavias es,..
----------------------
 kotek  kotek  kotek  kotek 

Pascal (09:05)
skomentuj

Brak komentarzy: