środa, 2 lipca 2008

Posłaniec



02 lipca 2008



Biada ci ziemio, ktorej krolem jest chłopiec
i ktorej książeta już rano ucztują !
----------
Ksiega Kaznodziei Salomona 10,16 ( Iz.3,4-5;5,11
----------
Jesteś Wielki Panie i możesz wszystko : wiem , wiem już wiem ! mowie własnymi słowami i nie wysilam sie na wzniosłość jakiej wypadałoby użyć : właśnie przez tych kilka dni ,,nie byłem tui sam , choć nie wiedziałem o tym ,,cały czas obok ,,albo przede mną ,,biegł Posłaniec ; czasem widziałem jakby kątem oka , te niezwykłą postać : spełnił Twoje polecenie ; uruchomił mnie na nowo ; jak było dokładnie , albo prawie dokładnie : w lipcu 1997 : nie pozwolił mi wtedy podjąć tamtej służby dla Idiotow w Regionalnej Izbie Obrachunkowej; to była ta sama postać : poderwał mnie wtedy od biurka jak przy nim sie pojawił i kazał zanieść prośbe...na piśmie : , żeby nie zawierali umowy , bo wypowiadać nie miałem przecież czego ; to właśnie była Łaska ; nie pozwolono mi , abym dalej służył PT Idiotom : Kto służy Idiotom ; idiocieje .Nieodwołalnie i ostatecznie , a tym szybciej z im wiekszym zapałem oddaje sie LUSTERIANOM .
Jakie to proste Blaise Pascal i jakie trudne ; gdy wokoł funkcyjni  kotek -spokojnie , dobrze ; ale ta zabawa w państwo i funkcje jest ; spokojnie , ,już dobrze . kotek 
---------
Zatem nie byłem sam od kilka dni tu : też nie da sie dokładnie opowiadać , gdy nie wiadomo , nie wiadomo co jest faktem , a co wyobrażeniem : wokoł mnie toczy sie coś i wiruje ; spokojnie .
Teraz najważniejsze jest opanować sie ! i mając namacalne przesłanie STAMTAD - nie mowić za dużo ; moj Panie , jesteś Wielki i wszystko możesz , nawet mnie , nawet mnie ; na rano postawione pytanie o Łasce : zrozumieć - może nie ; ale - jest to inny punkt patrzenia ; nic wspolnego nie ma z nami ; dziećmi we mgle :...jak miałem intuicje !! a contrario !
Istote uchwyciłem i Posłaniec , jakby potwierdził namacalnie ; czyli..Nietzsche miał dużo racji - ale został wyłączony..bo to jest inna optyka : kto wie za dużo..a Kierkegaard? - ma jak amen w pacierzu , albo szaleństwo , albo cieżką chorobe : to jest właśnie Łaska także : prawda jest straszna , samo muśniecie ,,to jakby człowieka potrącił pociąg..spokojnie : już Blaise Pascal : zaraz ide na Karczowke , albo tylko wokoł . troche sie odświeże :spokojnie.
Przecież nie bede sam, fakt kotek 
Pascal (23:38)
skomentuj

Brak komentarzy: