sobota, 3 października 2009

I tak dalej(5)

 
Moim błędem od zawsze było, że szukałem rozwiązań dalekich,..
..gdy były tak blisko, pod ręką..i tak dawno, prawie od początku mojej sprawy..
..
Martin Heidegger;Przyczynki do filozofii

Wydawnictwo Baran i Suszczyński
Kraków 1996
..
Kongenialne tłumaczenie Bogdana Barana i Janusza Mizera..
..ach Blaise Pascal, wiem co mówię, bo porównywałem z oryginałem i..
..oto moje umocowanie w blogowaniu i odpowiedz;
Kto?..jak?..gdzie..? ..
"..i kiedy.."
Teza podstawowa;
..blogować, ale nie zwariować..
.." bez reszty.."
..o to chodzi,..nie tak całkiem, tylko trochę..
..ach Blaise Pascal, to już dawno zauważyłem; małe wariowanie, zapobiega wielkiemu..
.."przynajmniej u mnie się sprawdzało" pocieszam się tutaj póznym wieczorem..
..i..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: