wtorek, 29 grudnia 2009

Aikido(2)

Albert EinsteinEs gibt keine großen Entdeckungen und Fortschritte, solange es noch ein unglückliches Kind auf Erden gibt.


Albert Einstein



George Bernard ShawDer Nachteil der Intelligenz besteht darin, dass man ununterbrochen gezwungen ist, dazuzulernen.


George Bernard Shaw

..

jednak cechą moją

jest ciągłe szukanie

pociechy

wystarczy promień

Słońca niespodziewany,

albo perfekcyjna praca

Ekipy na mrozie

albo kotek

z Krakowa

..

Ustalałem listę pilnych zadań; najważniejsza sprawa Fili i Szkoły Jajczarów - którą zajmuję się już od kilku lat! - a teraz konkretnie.- co wyszło ?

Analizowałem wypadki z grudnia i sprzed roku, wypadku Fili na skutek bezprawnej i obozowej kary wymierzanej na lekcji! -Miesiąc w gipsie, nauczanie indywidualne trzy miesiące -ale dlaczego nie powiedzieli mi okoliczności tego wypadku, że to na lekcji wf, ale jako skutek bezprawnej kary.

Zatem do wybryku PT - wuefisty i wypadku jaki spowodował -wreszcie do scysji z PT wychowawcą B. na zebraniu 17 grudnia.- gdzie i mnie straszono, czyż nie?

Jeszcze raz przejrzałem konspekt z 18 grudnia, i doszedłem do wniosku; ONI specjalnie wybierają okres przed samymi Swiętami, żeby mocniej bolało, i żeby zakłócić świętowanie.

Faktycznie, sytuacja jest poważna; tylko dlaczego Fili ma być tam ofiarą, dlaczego ma ON uciekać ?

Czy to nie jest środek Europy?

Unia, i te inne dodatki?

..tak miałem w konspekcie z 18 grudnia; i wtedy wyjrzało Słońce i mnie pocieszyło; wyjrzałem za okno i zobaczyłem Ekipę- i jeszcze bardziej się pocieszyłem.

Praca perfekcyjna na mrozie 14 stopniowym!

..

..więc listę na styczeń już mam; sprawa Fili najważniejsza; przy każdej okazji pouczam go; nikt nie ma cię prawa dręczyć, ani grozić, ani rewidować, gdy wraca wywołany (w celu kolejnej udręki) - przez innego nauczyciela(polonistka), - "nie wykonuj absurdalnych poleceń;nie bój się grózb PT wychowawcy, nie pojedziesz z nim nigdy na żaden obóz; nie bój się go - a jeśli cię uderzy - masz ręce wolne i nogi - jeśli przy świadkach" -

. do tego doszło, że muszę spowodować aby poszedł na kurs walki; Aikido.;i pouczam o prawie do samoobrony! - wobec nauczycieli - to możliwe tylko w Kielcach - jak sądzę - i wciąż mam przed oczami chłopaka z bloku vis a vis z klasy maturalnej; w Liceum Zeromskiego.. nie wytrzymał dręczenia polonistki i grózb, że nie dopuści do matury ; wyskoczył i zabił się, ale nie od razu..czy niedawne samobójstwo 12 -latka w Bodzentynie; zaraz po przyjściu ze szkoły.

Fakty wyjątkowego okrucieństwa wobec dzieci w szkołach kieleckich; od zawsze były starannie tuszowane; tutaj nic się nie zmieniło; żaden przypadek.

.

Misja tej szkoły wobec Fili była okrutnym eksperymentem - ale została zakończona - pocieszam się znacznie po północy.

Przed taką szkołą dziecka trzeba bronić ..

"..z całej siły.."

wszelkimi środkami dostępnymi; nie bać się i nazywać sprawy jasno, zgodnie z faktami - bo te manewry i koncyliacje - odniosły skutek odwrotny; mobbing zorganizowany przez grupę osób działających z premedytacją;

..łącznie z księdzem katechetą! - ale mnie już nic tutaj nie dziwi, i nie porusza za bardzo.

..

Pouczam już kilka razy Fili o jego prawach obywatelskich - jakby to nie brzmiało, i podstaswowym prawie; NIE - praktycznie w każdej sytuacji jakiegoś przymuu czy kary; "to nie obóz karny" powtarzam przy każdej okazji.

Jak jednak obudzić i umocnić pewność siebie w dziecku faktycznie już zaszczutym?

..i nie wpaść w przesadę z drugiej strony..

Aikido nauczy Fili pewności oporu za którym stoi siła; co często odstrasza napastników; jakby walka bez walki.

(..).(..samocenzura)

..w takim razie stosowali by metody jak dawniej, nawet nie SB , lecz UB - bo to nie może być przypadek, że wytypowali akurat Fili..

.."to żaden przypadek" - jakbym słyszał; akcja toczy się z różnym nasileniem od kilku lat; od kilku lat; żaden przypadek.

..tyle pism, rozmów; zero reakcji dyrekcji - jakby wykonującej zadanie.

Jakieś dwanaście godzin temu, gdy skończyłem przeglądać papiery, notatki etc. - nie miałem juz wątpliwości; żaden przypadek; (samocenzura)

..

Prawdziwe pocieszenie; w styczniu 2010 - mam sporo wolnych dni jeszcze..



Brak komentarzy: