wtorek, 22 grudnia 2009

Strategia świąteczna

HippokratesDas Leben ist eine Komödie für den Denkenden und eine Tragödie für die, welche fühlen.


Hippokrates

..

Swięta to sprawa poważna

mnie tam cieszą ale,

wymagaja przetrwania

i każdego roku od nowa

układam strategię,

aby nie zwariować

..

Boże Narodzenie uwielbiam i świętuję co roku - na swój sposób.
..ale Normalsi muszą zrozumieć, że dla Singla to wielkie wyzwanie, tak samo jak ja rozumiem, że to sprawa bardzo rodzinna, całkowicie prywatna.
Nigdzie się nie wpraszam, i nikogo nie zapraszam, ale rozwijam każdego roku od nowa, adekwatną strategię Adwentową.
Tym razem nieco się pogubiłem; przez te mrozy nie umyłem okna; jutro to zrobię, bo już w Kielcach cieplej.
Mam już na Swięta muzykę, aż za dużo nawet, ale gwiazdą będzie nie Frank Sinatra lecz Leonard Cohen; dziś przyniosłem z Biblioteki dwie płyty.
Tym razem termin zwrotu nie jest trzydniowy, lecz tygodniowy; dyspensa świąteczna..
Mam też lekturę ciekawą; pożyczę od Fili Dr House i filozofię; muszę rozpoznać tę postać, przecież literacką - dlaczego tak frapuje, a mnie czasami wkurza..
..a poza tym obejrzę (może) kasetę video nagraną w grudniu 2000 r. - bardzo ciekawa ; uczestnicy; prawdziwa elita! - prognozowali rozwój sytuacji proroczo; nawet pokazali ścianę drapacza chmur widzianą z dołu;z odpowiednim komentarzem; tragedia WTC, samozagłada kapitalizmu i wreszcie dla mnie  istotne; interpretacja słynnego zdania Nietzschego; "Gott ist tot", ale nie tylko; to, jak rozoumieć ten postulat;"Gott bleibt tot"..bo oto nadeszła epoka Nowych Barbarzyńców; bezbożników. Dokładnie wszystko się sprawdziło; genom,nadludzie,komercjalizacja,barbaryzacja, GLOBALIZACJA, co podobno Nietzsche już dokładnie przewidział..
..
Dlatego właśnie uwielbiam święta Bożego Narodzenia, bo pojawiają się takie nowe okoliczności, zawsze coś, a nawet kilka  spraw- co mnie wystarcza;
..i powtarzam; jeśli tak się dzieje i naprawdę ludzie się cieszą i świętują - to jeszcze nie jest tak zle, jak czasami się wydaje; ach Blaise Pascal, to nie ludzie są zli!, to ich gnębiciele tak czynią, żeby każdy czuł się gorszy niż jest
naprawdę - to zostanie nagrodzony jakimś ochłapem, albo błyskotką; jak kiedyś Indianie- Duże- Dzieci.
..
Dlatego ludzie, którzy nie lubią świąt Bożego Narodzenia - wydają mi się biedni i starannie ich unikam.
..
Zauważyłem  też coś takiego, że obwinia się święta Bożego Narodzenia potem, że tyle kosztowały, że nie spełniły oczekiwań i co tam jeszcze, a przecież
czyja to wina, że brak jest strategii Adwentowej? - medytuję, i trochę smutno, bo tak naprawdę Boże Narodzenie nie spada nagle jak obłok to; praktycznie kilka miesięcy się sumuje..
..i wynik jest,
" jaki jest"
..taki właśnie.

..



Horoskop Google

RYBY20 lutego - 20 marca

Czas rozdarcia i niezdecydowania.

Może pojawić się zdrada, nie tylko w kwestii partnerstwa, ale i finansowej.

To również czas głębokiej przemiany.

Bądź więc uważnym.

..

Medytuję i podziwiam; wszystko się zgadza.

Zdanie pierwsze; słuszne całkowicie.

Zdanie drugie; całkiem możliwe.

Zdanie trzecie; oby, usilnie się staram zrozumieć Co-Partnera,

Zdanie czwarte;będę uważny i ostrożny..

..to sobie już wczoraj przyrzekałem, jak tam leżałem w jamie na Karczówce..

..wielkie dzięki Google - powtarzam i wspominam wczorajszą przygodę

i chwilę dziwnego spokoju, ciszy i zadowolenia nawet,

..że tak się stało śmiesznie.

Brak komentarzy: