niedziela, 23 marca 2014

Fwd: Użytkownik LYRIK & MUSIK (nonprofit channel) właśnie przesłał film



---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: YouTube <noreply@youtube.com>
Data: 22 marca 2014 22:47
Temat: Użytkownik LYRIK & MUSIK (nonprofit channel) właśnie przesłał film
Do: PascalAlter <pascal.alter@gmail.com>


LYRIK & MUSIK (nonprofit channel) przesyła film HERMANN HESSE - Wie der stöhnende Wind Dichtung von Hermann Hesse ...

                                             
LYRIK & MUSIK (nonprofit channel) przesyła film HERMANN HESSE - Wie der stöhnende Wind
LYRIK & MUSIK (nonprofit channel)
Dichtung von Hermann Hesse /
Rezitation: Robert Stadlober /
Realisation: Schönherz&Fleer - HesseProjekt /

Wie der stöhnende Wind durch die Nacht
Stürmt mein Verlangen nach dir,
Jede Sehnsucht ist aufgewacht -
O du, die mich krank gemacht,
Was weisst Du von mir!

Leise lösch ich mein spätes Licht
Fiebernde Stunden zu wachen,
Und die Nacht hat Dein Angesicht,
Und der Wind, der von Liebe spricht,
hat Dein unvergessliches Lachen
Wysłaliśmy Ci tego e-maila, ponieważ otrzymaliśmy od Ciebie informację, że chcesz otrzymywać informacje o nowościach na kanale LYRIK & MUSIK (nonprofit channel)
©2014 YouTube, LLC 901 Cherry Ave, San Bruno, CA 94066

Brak komentarzy: