czwartek, 30 października 2014

Fwd: Centrum Kreowania Liderów S.A. zaprasza


---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: Portal wnp.pl / CKL <newsletter@wnp.pl>
Data: 24 października 2014 14:19
Temat: Centrum Kreowania Liderów S.A. zaprasza
Do: pascal.alter@gmail.com




Negocjacje handlowe dla KEY ACCOUNT MANAGERS


17-18.11.2014 r., Katowice


Zakres szkolenia obejmuje m.in.:

1. Cena i jej rola w negocjacjach: czy zawsze kluczowa?
2. Negocjacje jeden na jeden kontra negocjacje w zespołach. Negocjacje grupowe i ich specyfika.
3. Style negocjacji. Podział negocjatorów ze względu na styl. Analiza własnego stylu negocjowania.
4. Określenie mocnych i słabych punktów. Wybór priorytetów i obszarów możliwych ustępstw.
5. Dobór strategii, technik i argumentów.
6. Dlaczego negocjacje wygrywają ci, którzy się przygotowują?
7. Początek negocjacji właściwych. Jak bez bólu zacząć trudną rozmowę.
8. Przebieg i fazy negocjacji
9. Finał negocjacji. Domykanie kontraktu.
10. Chwyty "czyste": argumentacja i kontrargumentacja.
11. Chwyty "brudne": sylogizmy, techniki perswazyjne, manipulacja werbalna i niewerbalna.
12. Wprowadzenie i omówienie wybranych gier, chwytów i sztuczek.
13. Style rozwiązywania konfliktów - klasyfikacja, zakresy przydatności.
14. Techniki wprowadzania ceny. Język mówienia o cenie i kolejność przedstawiania opcji.
15. Negocjacje w grupie. Organizacja pracy grupy negocjującej: podział ról i zakresów kompetencji.
16. Negocjacje między większą ilością stron lub występowanie w charakterze pośrednika. Jak godzić interesy, i samemu na tym zarabiać.
17. Renegocjacje umów. Metody i strategie negocjowania z wykonawcami dodatkowych warunków, które nie zostały wcześniej uzgodnione.

Prowadzący:
Tomasz Łysakowski
- trener biznesu, specjalizujący się w szkoleniach i warsztatach coachingowych z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, komunikacji, zarządzania personelem i motywowania pracowników. Od 2006 współpracownik Programu 4 Polskiego Radia, okazjonalnie także na falach TOK FM. Gościnnie ekspert z zakresu psychologii społecznej, marketingu i komunikacji w programach TVP1, TVP2, TVP Info i Polsat News.

Szczegółowy program szkolenia znajduje się na stronie www.ckl.pl


ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ
Kliknij


Nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych w 2014 roku


27.11.2014 r., Katowice


Zakres szkolenia obejmuje m.in.:

1. Nowe i zmienione przesłanki wykluczenia z postępowania, z uwzględnieniem kwestii ofert składanych przez podmioty z jednej grupy kapitałowej.
2. System kwalifikowania wykonawców w zamówieniach sektorowych.
3. Zasady korzystania z potencjału osób trzecich.
4. Ostatnie nowelizacje ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych - nowelizacja dotycząca progu oraz badań naukowych i twórczych
5. Przyczyny nowelizacji.
6. Próg - na tle regulacji unijnych i zagranicznych.
7. Zakres przedmiotowy.
8. Dodatkowe ograniczenia jawności postępowania.
9. Ostatnie nowelizacje ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych - drobne nowelizacje „punktowe".
10. Ostatnie nowelizacje ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych - nowelizacja sierpniowa.
11. Nowelizacja - przebieg procesu legislacyjnego.
12. Postępowania podprogowe.
13. Nowa regulacja wykluczenia nierzetelnego wykonawcy.
14. Udzielenie zasobów po nowelizacji.
15. Zatrudnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
16. Wzory umów.
17. Wadium po zmianach.
18. Praktyczne problemy związane ze środkami ochrony prawnej w trakcie postępowania przed KIO. Omówienie wzoru odwołania do KIO. Rozwiązanie przez uczestników tzw. case study.

Prowadzący:
Ewa Lejman
- specjalizuje się w zamówieniach sektorowych, w szczególności dotyczących dostaw oraz usług związanych z maszynami górniczymi oraz w zamówieniach w branży IT.

Bartosz Brzezina - wieloletni praktyk prawa zamówień publicznych. Posiada doświadczenie w kompleksowej obsłudze zamawiających (w tym zamawiających sektorowych) oraz wykonawców działających w różnych branżach (zaopatrzenie górnictwa, IT, usługi projektowe), w tym również posiadających siedzibę poza granicami RP.

Szczegółowy program szkolenia znajduje się na stronie www.ckl.pl


ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ
kliknij


Odpowiedzialność właścicielska i członków zarządu.
Aspekty prawne, podatkowe i finansowe.

27.11.2014 r., Warszawa


Zakres szkolenia obejmuje m.in.:
1. Rodzaje odpowiedzialności (cywilna, administracyjna, podatkowa, karna).
2. Podstawy ponoszenia odpowiedzialności (ex lege vs. umowa).
3. Charakter odpowiedzialności w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności (uwagi ogólne)
4. Odpowiedzialność wspólników spółek osobowych.
5. Odpowiedzialność za zobowiązania podatkowe a struktura prowadzenia działalności.
6. Odpowiedzialność członków zarządu.
7. Odpowiedzialność likwidatorów.
8. Odpowiedzialność Zarządu wynikająca z Ustawy o Rachunkowości.
9. Odpowiedzialność za prowadzenie ksiąg rachunkowych.
10. Odpowiedzialność za sprawozdawczość finansową.
11. Odpowiedzialność transakcyjna.
12. Zakres odpowiedzialności w zależności od rodzaju transakcji (asset deal vs. share deal).
13. Zabezpieczenie przed odpowiedzialnością w trakcie transakcji (due diligence, zapisy umowne, zaświadczenia).
14. Odpowiedzialność w przypadku zawyżenia ceny transakcyjnej do wartości rynkowej.
15. Konsekwencje i odpowiedzialność oraz metody zabezpieczeń.
16. Aspekty wynikające z Ustawy o Rachunkowości.

Prowadzący:
Krzysztof Horodko
- W trakcie swojej wieloletniej kariery był zaangażowany, bądź nadzorował liczne projekty z zakresu doradztwa transakcyjnego, takie jak due diligence oraz wyceny m.in. dla podmiotów z branży nieruchomości, spółek przemysłu naftowego, energetycznego oraz wielu innych. W ramach obsługi transakcji wielokrotnie wspierał swoich klientów podczas negocjacji oraz w procesach restrukturyzacyjnych.

Małgorzata Dankowska - Specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym i restrukturyzacyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Przeprowadziła liczne projekty restrukturyzacyjne w zakresie optymalizacji struktury holdingowej i uzyskiwania korzystnych rozwiązań podatkowych, włączając w to połączenia, likwidacje czy wymiany udziałów. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych.


Szczegółowy program szkolenia znajduje się na stronie www.ckl.pl


ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ
kliknij


Błędy w obsłudze klienta i sposoby ich eliminowania



02.12.2014 r., Warszawa


Szkolenie daje możliwość intensywnego treningu praktycznych umiejętności komunikacyjnych oraz doskonalenia opanowanych już technik rozmawiania z klientem. Służą temu przede wszystkim ćwiczenia praktyczne i aktywizujące uczestników dyskusje, które łącznie zajmują ponad 60 proc. czasu szkolenia. Należą do nich m.in. odgrywanie rozmów z klientami, dyskusje nad konkretnymi problemami, burze mózgów oraz symulacje szczególnie trudnych sytuacji komunikacyjnych.

Zakres szkolenia obejmuje m.in.:
1. Psychologiczne podstawy błędów w kontakcie
z klientem
• Wpływ typu osobowości klienta na przebieg komunikacji z obsługą
• Pierwsze wrażenie i definiowanie kontaktu z klientem. Podstawowe błędy na początku rozmowy z klientem.
2. Klient z problemem lub reklamacją
• Ćwiczenie w parach nr 1: rozpoczynanie rozmowy z klientem. Użycie wybranych technik w sytuacji niecenzuralnej zaczepki ze strony klienta.
3. Reklamacja i rozwiązanie problemu klienta
• Ćwiczenie w parach nr 2: wyciąganie informacji od klienta za pomocą pytań otwartych i parafraz.
• Ćwiczenie w parach nr 3: zamykanie rozmowy z klientem, który nie bardzo chce ją kończyć.
4. Typologia trudnych klientów i błędy w kontaktach z nimi.
• Gra „Najtrudniejszy klient mego życia" - odgrywanie przygotowanych scenek.
• Dyskusja: z jakimi typami trudnych klientów spotykają się uczestnicy w ramach pracy i co wówczas robią.
5. Rozmowy z trudnymi klientami
• Kontakt z klientem, który na siłę szuka konfliktów.
• Jak reagować, gdy klient nie ma racji?
6. Metody radzenia sobie ze stresem w kontakcie z trudnym klientem
7. Ćwiczenia praktyczne
• Symulacje rozmów z trudnymi klientami, również - w razie życzenia - przed kamerą.
• Analiza nagranych sytuacji pod względem potencjalnej skuteczności. Uczestnicy otrzymują informacje zwrotne od prowadzącego i kolegów na sali.


Prowadzący:
Tomasz Łysakowski



Szczegółowy program szkolenia znajduje się na stronie www.ckl.pl

ZGŁOŚ SIĘ JUŻ TERAZ
kliknij


Rejestrację prowadzi oraz szczegółowych informacji udziela:

Emilia Jasiak, Specjalista ds. szkoleń
tel. kom. +48 510 280 615
tel. +48 32 356 76 39
e-mail: e.jasiak@ckl.pl

Zapraszamy do udziału w pozostałych szkoleniach:
Jak przygotować wniosek o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na projekty Odnawialnych Źródeł Energii?
14.11.2014 r., Warszawa


Umowy najmu powierzchni komercyjnych
25.11.2014 r., Warszawa


Analiza finansowa optymalizacji procesów produkcyjnych (metody, wskaźniki, interpretacja)
02-03.12.2014 r., Katowice


Merchandising dla przedstawicieli handlowych
03.12.2014 r., Warszawa

PATRONI MEDIALNI:

Wiadomość została wysłana przez PTWP SA w imieniu CKL SA z siedzibą w Katowicach, ul. Ściegiennego 3, 40-114 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Katowicach pod numerem KRS 0000183951, NIP 529-10-06-428, REGON 011205133, której kapitał zakładowy wynosi 911.020 zł; tel. 32 258 15 90, fax 32 258 15 98, e-mail: ckl@ckl.pl. CKL SA ponosi pełną odpowiedzialność za treść i formę rozpowszechnianych ogłoszeń reklamowych. W związku z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204) PTWP SA informuje iż wiadomość została przesłana na niniejszy adres zgodnie z wyrażoną przez Państwa zgodą równocześnie z rejestracją w serwisach należących do grupy PTWP SA - wnp.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, rynekaptek.pl, portalsamorzadowy.pl, naszezyski.pl lub promocjada.pl.
(....)

Brak komentarzy: