NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Czego potrzebuje pokolenie #hashtag?
Generacja Y biegle korzysta z najnowszych zdobyczy technologicznych, stawiając tym samym coraz to nowsze wyzwania firmom trudniącym się dostarczaniem kontentu cyfrowego. To jeden z głównych wniosków płynących ze zrealizowanego przez Bain & Company badania ?Pokolenie #hashtag: Nowa fala kontentu pokolenia internetu?.
Analiza danych doceniona. Biznes widzi korzyści
Czy analiza danych może przynosić firmie korzyści? Zdecydowanie tak - z tym stwierdzeniem zgadza się aż 95 procent firm przebadanych na potrzeby raportu firmy doradczej KPMG. A czemu może ona służyć? Przedsiębiorcy utrzymują, że chcą ją wykorzystywać do jeszcze lepszego zarządzania ryzykiem i wydajnością. Okazuje się również, że badanych przedsiębiorców cechuje duża świadomość zagrożeń i wyzwań, jakie stawiają przed nimi narzędzia służące analizowaniu danych.
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
W 2014 roku na medialną promocję produktów dla dzieci reklamodawcy w Polsce przeznaczyli jak dotąd ok. 170 mln zł. To nadal więcej, niż wynoszą na przykład wydatki na emisję reklam wszystkich firm z branży energetycznej bądź sportowej, lecz nastroje reklamodawców w sektorze wyraźnie osłabły.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz